1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 4 mei 2012.

  1. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ga kort na de release 2 maanden naar het buitenland, ik ben wel geïnteresseerd in deze titel en als het dan nog leeft schaf ik hem wel aan denk ik. Ik heb wel wat maatjes die of van TES houden of van MMO's dus misschien dat ik nog met wat vrienden kan spelen ook dan.
     
    Dr0kz vindt dit leuk.
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb de game op de release gespeeld @ PC. Leuke game, werkte lekker (op een paar gigantische bugs na :+), en ik heb me er prima mee vermaakt. Uiteindelijk bereikte ik max level, en vanaf dat moment moet je weer vooraan beginnen, weliswaar voor een andere faction en in een ander gebied, maar toen had ik het wel gezien.

    Verder heb ik de game ook niet meer gevolgd, dus het zou zo kunnen dat het nu een stuk leuker is om nog een keer te levelen (volgens mij kon je nog 10 keer levelen na max level).

    Mocht je van dit soort games houden, en het nog niet gespeeld hebben: Zeker doen!
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de laatste tijd aardig wat Neverwinter gespeeld en vond het zeker wel vermakelijk, maar merkte wel dat al die quests uit fetch quests bestonden. Hoe zit dit in TESO?
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Valt mee geloof ik. Heb hem op de PC maar speel het amper :+
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het valt mee met de fetch quests bedoel je? :)
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Er is sinds de launch mega veel verbeterd, gister aardig wat streams gekeken en ziet er solid uit. Meteen ook de game besteld, ben overtuigd dat dit wel een leuke MMO is geworden.
    Sowieso is het het al waard om Tamriel eindelijk helemaal te kunnen verkennen, maar goed :+
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Wat fetch quests betreft kan ik er weinig meer over zeggen, maar volgens mij viel het reuze mee. Ik kan het me allemaal niet meer zo goed herinneren :+.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Jep
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2015
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    heuft vindt dit leuk.
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb misschien een stomme vraag, maar ik kan nergens een echt duidelijk antwoord vinden... Ik heb een tijd de PC versie van ESO gespeeld en kreeg een mailtje dat ik de PS4 versie kon kopen met account overdracht. Maar heb ik nu alleen voor de account overdracht betaald of zit er ook echt een versie van het spel bij..? Ik kan namelijk nergens vinden wanneer of waar ik een download code voor het spel vandaan moet halen... Het gaat om de ESOTU Imperial Edition for PS4 with account copy die te koop is via de ESO website. Iemand die dit ook heeft gedaan of er meer over weet? :)
     
  12. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Is dat een ding, ja? Misschien dat ik het dan goedkoop op pik op de PC en over laat zetten naar mijn PS4 na de zomer, als dat mogelijk is tenminste.

    Aankomende zomer heb ik 3 maanden niet de beschikking over een console en wel een computer en ik wil TESO graag een kans geven. Dus eerst op de PC en dan overzetten naar de PS4 zou voor mij ideaal zijn.
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nee, dat gaat je niet lukken. Het is alleen voor bestaande gebruikers, voor een bepaalde datum.
     
  14. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Ah, dan schiet dat inderdaad niet op. Eind augustus maar kijken of het nog leeft, zijn van plan dan met wat maten te gaan starten.

    Lijkt mij wel vet om in een Elder Scrolls wereld met wat maten rond te hobbelen.
     
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar het klopt dus wel dat de PS4 versie van de game in die deal ingesloten zit? Of is het echt alleen het overzetten van een character? :/
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik kan het je helaas niet vertellen. Ik zou naar aanleiding van de email die ik ook gehad heb denken dat je voor 14,50 de game kan aanschaffen. Want het zou schandalig zijn als het zo duur was om je character mee te nemen.
     
  17. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Wie van jullie gaat deze halen? Ik zeker wel. En vroeg me af of er ook een guild komt.
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Sowieso, ik ga hem halen en spelen met een vriend en mn vriendin, denk alleen niet dat we een guild evt XBW guild gaan joinen :+ Die sterft altijd snel uit is de ervaring.

    Tijd geleden dat ik zo naar een game heb uitgekeken realizeer ik mij nu pas eigenlijk :rolleyes: ..

    :+
     
  19. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Whahaha het einde.. Lol.
    Ik kijk er ook erg naar uit. En ik ga er gewoon aan beginnen. En zie wel of ik in een guild terecht kom.
     
  20. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Einde van de zomer ga ik hem zeker halen, als de reviews niet enorm slecht zijn en het nog een beetje leeft tenminste. Een week na release ga ik een tijdje naar het buitenland, dus ik ga hem niet direct aanschaffen. Tegen die tijd haal ik wel wat maatjes over om hem ook aan te schaffen.

    Zou leuk zijn om als ik terug kom wat verslagen van jullie te lezen hier! :+ Welke class en race/alliance willen jullie gaan joinen?


    Ik wil voor een Dark Elf Assassin gaan.
     

Deel Deze Pagina