1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Precies dit. Ik ben van deze generatie en dit is voor mij ook dikke prima.:+
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  2. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Oké vervelend hopen dat ze hem snel omruilen dan
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Voor mij ook hoor. Vroeger wel pctjes geüpgrade elke 2 jaar, maar je blijft aan de gang. Geef mij maar een console, waarvan ik weet dat t er prima uitziet en ik geen gezeur met drivers of wat dan ook heb. Aanzetten, gamen, klaar.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Kijk met jou kan ik praten... Hahaha. :D

    Ik was vroeger ook elk jaar bezig met nieuwe handel voor in mijn pc, of eigenlijk meer ieder jaar een complete nieuwe pc. Dat was ik beu. En Zolas je zegt, geen gezeur dat het niet werkt, geen gezeur met drivers etc etc . Game erin, onderuit zakken en gamen maar... En of het nu 900p of 1080p is maakt mij niet uit. Ik vind de huidige games echt goed genoeg qua looks..
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind ik dus ook. Ik gebruik m'n Xone enkel voor exclusives nog. Vind de stappen die men maakt op de Xone en PS4 erg beperkt. En je merkt gewoon dat de Xone en PS4 underpowered op de markt zijn gezet. En bij Project Cars zie je dat flink.

    Dat je je PC elk jaar moet upgraden is een fabeltje. Dat gaat veel minder snel tegenwoordig. Zelfs al zou je games op medium zetten op de PC, dan zijn de beelden vaak nog steeds mooier dan op de Ps4 en Xone en vaak wel op 60fps. Drivers zijn ook niet meer zo'n ramp. Zo'n tool als de GeForce Experience is echt ideaal en simpel. Je kan je 360, One of PS4 controller aansluiten en via HDMI op je tv knallen. Kun je oom onderuitgezakt op je bank gamen.

    PC games zijn daarnaast standaard ookal goedkoper. Helemaal via zaken zoals de Steamsales.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2015
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Hoeveel kost een videokaart waarmee je Project Cars op ultra settings kunt spelen (er van uitgaande dat je CPU en memory ook voldoende zijn)? Volgens mij ga je dan al snel richting een GTX 970 van bijna € 400,-. Daar heb je ook een PS4 voor.
     
  7. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ga eens terug naar de 360 generatie en kijk hoe ALLE games liepen. De meeste games tikten de 24fps net aan. Deze generatie is veel vloeiender en ziet er nog veel mooier uit ook. Ik vind het eigenlijk wel dikke prima, zo belangrijk vind ik graphics helemaal niet. Als het een beetje loopt en je niet helemaal krankjorum word van de jaggies (BF: Hardline op de One) vind ik het best. Sterker nog, ik sta elke keer weer te kijken van Halo 3 in 1080P 60FPS.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Al dat consolegezeik altijd, hoor je echt iedere generatie weer he. :+

    Zodra ik games als DriveClub of The Order zie op mijn tv thuis hoor je mij echt niet klagen hoor.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb er inderdaad een GTX 970 ingelepeld zodat ik de komende tijd vooruit kan. Ik had sowieso nog geen PC dus moest blanco beginnen. ;)
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol, dat hou je altijd. Apple of Microsoft, PC of Console etc etc etc. Je hebt altijd mensen die voor of tegen zijn. Zoals gezegd, ik ben tevreden met wat ik heb. Zie totaal niet in waarom ik voor gamen een PC in elkaar moet zetten. Heb een console die mij prima bevalt. En of die nu minder krachtig is dan als de huidige generatie PC's, daar word ik al helemaal niet ongelukkiger van.

    Wil je een super snelle pc om te gamen prima, speel je liever op een console, ook prima. Iedereen moet gewoon doen waar hij zich fijn bij voelt. Ik houd het op een console. :thumbs:
     
    X-Junk, B Tender en Ic3DFire vinden dit leuk.
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Komopjongens effe over Project cars praten!!

    Ik kijk heel erg uit naar online nachtraces georganiseerd door XBW. Strijdend voor de overwinning, in een regenbui, midden in de nacht, met een @Coldzero of @Flavourlicious of een andere snelle gast vlak voor me die weliswaar erg onder druk heb staan, maar waar ik maar niet voorbijkom...

    Totdat de laatste ronde ingaat.. en Tender zijn koplampjes uitzet muhaha. Beetje a la Death Proof word ik vrijwel onzichtbaar is het plan, schiet ik er ergens aan de binnenkant tussen, en als ik er veilig voorbij ben ontsteek ik m'n koplampen weer en ziet de ex-koploper twee rode achterlichten voor zich langzaam wegrijden :D :D Hoe episch zou dat zijn :D
     
    Divimus vindt dit leuk.
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat dus, lekker mensen laten doen waar ze zin in hebben. Ik gebruik mijn pc puur voor shooters en strategy, de xbox voor alle andere games en in de toekomst een ps4 voor de exclusives. Project cars komt er dus gewoon voor de Xbox one, ondanks dat mijn pc hem zonder problemen op 1440p zou kunnen trekken. Ik ben dan ook verre van een casual gamer, het mag wat kosten, als ik maar plezier heb :+.


    Maar goed, even ontopic: Nog 2 daagjes!


    Oh, shit, nog een week, ik heb de US versie gepreorderd :+

    Edit @B Tender Sorry :+
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ben heel erg benieuwd naar het in de regen rijden etc. En dan met name de overgang van droog naar nat weer..
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Hoe dat eruit ziet? Of qua rijgedrag?
     
  15. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ben toch zeer benieuwd naar de reviewcijfers van deze game. Je merkt in de reacties bij diverse gamesites dat mensen iets geweldigs verwachten.
    Ik vind het er allemaal maar flets uitzien. Enige wat indrukwekkend is is het aantal auto's on track.

    Maar dat eurogamer artikel over de performance van laatst belooft niet veel goeds. Oude build of niet, je maakt niet ff 25FPS goed in een update.
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Denk dat dat prima mogelijk is. Een huis krijgt z'n stevigheid ook pas zodra het dak erop is gekomen.
     
  17. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Of je zet je koplampen aan en je ziet ineens het hele veld je tegemoet komen!
     
    B Tender vindt dit leuk.
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat Eurogamer artikel mag je gewoon niet serieus nemen.. dat was gewoon een erg oude build.. daarvoor hebben ze ook hun excuses aangeboden.
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Hoe ik dat ga ervaren. Hoe het eruit ziet weet ik en que rijgedrag heb ik genoeg filmpjes gezien waarin wordt getoond dat het geen sinecure is om te rijden op een natte baan.
     
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Iedereen roept/vraagt om regen in een racegame, maar ik vrees een beetje dat veel van ons het straks super vervelend en lastig rijden vinden en het niet heel vaak gaan gebruiken..
     

Deel Deze Pagina