1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    wie zijn die harpy's eigenlijk? En die gasten met die cirkels op hun hoofd :p
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet je de andere 3 afleveringen eerst kijken. :p

    Wel een oke episode. Maar niks speciaals. Je wist dat er iets met Ser Barristan ging gebeuren na zijn verhaaltje. Denk alleen dat die niet dood is.

    lol

    [​IMG]
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    No way dat ik die opnieuw ga kijken :+ beetje saai :9
     
    Cookie vindt dit leuk.
  4. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ep4:
    Heerlijke opmerking ook van Bronn naar Jamie toen die zei ik ga m'n nichtje ophalen in Dorne. "Your niece?"
    Ik vind het seizoen nu toch wel interessant worden maar het komt allemaal wel langzaam op gang.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Seven hells, woman!
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    GO FETCH THE BREASTPLATE STRETCHER!!
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Btw ik vond het wel jammer hoe de sand snakes geïntroduceerd werden. Super lame imo. Eerste 2 zeggen ja. En dan de derde... Ze keek nog niet niet naar de horizon en kwam er net niet nog een muziekje onder dat standaard verhaal. En natuurlijk de een standaard afsluiting met die speer.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ben wel benieuwd of Greyworm en Barristan nog leven. Allebei lijken ze wel levensgevaarlijk gewond. En belangrijker: Hoe reageert Dany hierop. :9
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vond het vandaag maar een 'losse' episode. Weet niet, voelde erg aan als losse stukken aan elkaar geplakt.
     
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    De Sand Snakes leken wel rechtstreeks uit een of andere b-film te komen, erg slecht geacteerd, ook door Indira met haar domme kapsel en nep accent. Inhoudelijk erger ik me ook kapot aan haar: Oberyn doet vrijwillig mee aan een deathmatch, verliest door zijn eigen schuld en daarom gaan we de prinses maar verminken en in stukjes naar Cersei sturen. Ze was maar een minnaar van Oberyn, een niemand, dus ik snap niet dat Doran haar niet gewoon laat oprotten (hoe ze ook tegen hem en Areo Hotah durft te praten.. o_O). Bovendien gaat het allemaal in tegen Oberyn's eigen denkwijze.
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dit precies, ja. Ik weet het niet maar het voelt niet meer als één geheel. Geen idee of het zo komt door de boeken of omdat de schrijvers hun eigen gang zijn gegaan, maar het mist wat.

    Cersei gaat ook nog wel door die religekkies aangepakt worden trouwens.

    En die Sand Snakes, die derde, dat was wel by far het slechtste acteer werk wat ik in GoT heb gezien. Jezus
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat laatste, deze ep heeft 0,0 met de boeken te maken. Ze gaan nu echt hun eigen weg in de serie
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vond de episode ook iets minder, de eerste 2 waren al heel vet en daarom valt deze nu tegen.

    Die Sand Snakes... dat was zo slecht Hollywoodachtig, met die speech. Kwam ook uit het niets. Damn. En het gevecht op het einde, vond het zo nep? Jullie niet?
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Yup

    Ik had niet eens zo heel veel moeite met de plotontwikkeling van dat laatste gevecht, ik snap wel dat de 'Meereneese knot' in de serie een stiuk sneller doorgehakt moet worden dan in de boeken.

    Maar het was zo slecht en rommelig in beeld gebracht met zo weinig aandacht voor de personages. Het was gewoon een zooitje, heel slecht ge-edit en zag er gewoon uit alsof het in een uutje opgenomen was
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, echt heel raar! Niet wat ik gewend ben.

    Geluid was ook een beetje dof? En Barristan Selmy had al 10 keer in zijn rug gestoken kunnen zijn, maar à la Assassins Creed draaiden zijn vijanden rondjes om hem heen.
     
  16. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Beetje rommelige aflevering ja. Zowel de Sand Snakes, Melisandre/Jon en dat gevecht op het eind waren nogal slecht. Vond die scène met Stannis en Shireen wel erg leuk :) Oh, en fijn dat we nu voorbij de gelekte afleveringen zijn, loop ik niet per ongeluk tegen spoilers aan.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zag trouwens vanochtend de preview van aflevering 5...

    En schijnbaar is Barristan dood. o_O
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat is wel prettig :) ik ben gelukkig niks tegengekomen qua spoilers
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hopelijk lekt de rest van het seizoen dan maar niet. 8)
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat gaat niet gebeuren ;)
     

Deel Deze Pagina