1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    One editie is wel weer heel erg vet, ziet er echt geweldig uit. First person is ook een mooie beleving. Ik speel ineens een stuk trager en zie veel meer. LS is echt sick mooi.
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  3. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Die Karin Technical is ook Nice. Jammer alleen dat er geen bullet proof tires op zitten.

     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ik heb online nog niets gedaan met GTA op de One, vanaf welk level kun je Heists doen? Of gelijk van de start? GT: Ronald of the B.
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Geef mij dan maar gewoon die wagen van Pegasus, zit je in ieder geval nog lekker beschermd. Uiteindelijk pak ik persoonlijk toch vaak gewoon mijn Armored Karuma, met 4 man in de wagen kun je lekker alles clearen met een enkele hit. Hoewel... Bij deze missie, gewoon helicoptertje pakken (Savage/Buzzard) en alles clearen :+.

    @Zeepsop

    Vanaf level 12 kun je ze zelf starten, je moet wel een High End appartement hebben. Om mee te doen, heb je geen level of huis nodig, gewoon iemand joinen!
     
    markdragie vindt dit leuk.
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat kan pas als je een appartement hebt (rank 15?)... en de Heists kosten ook aardig wat geld dus gelijk Heists spelen zit er niet in. Volgens mij kan je wel mee spelen met andere maar niet zelf een Heist beginnen.

    Edit: lol bijna tegelijk met ic3dfire
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ait, duidelijk. Ik heb ook nog half miljoen code bij de game gekregen, dus kan ik eventueel gebruiken. Wel minder leuk tho haha


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ach, geld grinden is toch geen fuck aan :+
     
  9. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Inderdaad, zou die 500k gewoon lekker gebruiken want geld verdienen als doel is niet echt leuk.
     
  10. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Rockstar Editor gaat ook naar de consoles komen, eigen radio stations niet mogelijk en The Lab radio station komt ook naar consoles.

    Wanneer?

    The Rockstar Editor is an advanced tool requiring additional processing power so it would not be compatible with GTAV on the older systems, but we are currently working on a version tailored for the Xbox One and PlayStation 4 consoles – and we hope to release that sometime this summer, or as soon as it is ready. We are also planning to bring The Lab radio station to all four consoles in a forthcoming title update. Please stay tuned for more information.

    http://www.rockstargames.com/newswi...swered-the-rockstar-editor-gta-online-updates
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Je kan toch een bal met je dog gooien? vanaf 6:30
     
  13. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ja maarja dat is twee keer leuk. Derde keer gooi je een granaat die dat stomme beest nog gaat halen ook en dan is het wel weer mooi.
    Maar GTA koop je ook niet om Dr. Dolittle te spelen.
     
    Tijmen!, Zeepsop, Jorrie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Jawel jawel, je kunt hem een schop geven en dan hard wegrennen! Goed voor de conditie van jou en de hond.

    Sowieso... Honden.... |:-


    KATTEN FTW! :cool:_O_
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  15. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik en een vriend willen vandaag de 'bank' heist doen...helaas zijn we maar met ze tweeen dus als er mensen zijn die met ons meedoen voeg 1 van ons toe...headset of niet maakt niet uit...wij hebben wel headset.

    Gamertags:
    Somegras
    Ave MeaSTRo
     
  16. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    ps4 of X1?

    dit is de enige heist die ik nog niet heb gedaan namelijk.....

    #Dgielen (X1)
     
  17. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zo begin ook eindelijk het einde te naderen (nog 19 missies). Naja qua hoofdverhaallijn dan. Daarna heb ik nog alle strangers and freaks missies te doen en al die andere kleinere (misc, hobbies etc. dingen. Maar ik ga alleen dan nog maar de strangers and freaks missies doen als ik het spel uit heb. De rest boeit me niet zo:+
     
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zou er wel SP DLC komen of.....
     
  19. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Wow dat stuk als je terug gaat naar North Yankton. Damn die jaren 80 soundtrack. Heerlijk:cool:
     
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Uitgespeeld=(
     

Deel Deze Pagina