1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ok, doei :whistle:
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gelijk heb je! LotF is ook een erg toffe game. Niet zo moeilijk als BB, maar wel moeilijker dan veel andere games. En speelt echt lekker als Heavy hitter!
     
  3. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb die nog liggen, ga ik denk na BB spelen :).

    Ondertussen met die Chalice Dungeons bezig en natuurlijk kom je de boss (Blood-starved Beast) tegen waar je in de main game zoveel moeite mee had... alleen dan natuurlijk 10x zo sterk. En je bent zelf maar 3x zo goed geworden :D.
     
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Wat gaan jullie hard zeg als ik het allemaal zo door lees.,,
    Ik heb gisterenavond pas Darkbeast paarl verslagen=(;)
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Game is nu ook al een tijdje uit...
     
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Damn. Ik zit al ff vast bij die 3 eindbazen in het bos
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435


    Summon Gascoigne :eek:? Whaaaat?
     
  8. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Heb niet super veel moeite met de game tot dus ver, maar ben nu bij de unseen village en daar heb ik zoveel moeite mee he. Die gasten die maar blijven respawnen. En als ze mij hitten gaat er zoveel vanaf...
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    er is steeds een bell maiden die er voor zorgt dat enemies blijven respawnen. Slimste is om steeds overal lang te rennen totdat je de maiden hebt gevonden. Kill haar en de respawns in dat stuk stoppen. Als je begint bij lamp daar, ren de trap af en gelijk links de grote trap met de vele enemies. Ontwijk ze allemaal en ook de hand uit de lucht. Door de deur naar binnen en daar is de bell maiden voor dat stuk ... daarna moet het wel lukken denk ik :)
     
    being-xboxed vindt dit leuk.
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Good luck with them
    Hunters
     
    being-xboxed vindt dit leuk.
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Iemand nog tips voor mij?
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Veel dodgen en slacht die range het eerste. Als je gaat dodgen probeer niet te locken want wat ik had was dat ik dan steeds in mn rug geraakt werd. Probeer ze 1 voor 1
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Had die bosses in 1x. Puur geluk denk ik zo. Ben inmiddels weer bij Vicar met mijn strenght build. Iemand aanrader voor een wapen? Gebruik nu de Axe maar vind 'm iets te langzaam
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ook in 1 keer. Beste is om ze niet onder 40% te hebben. Daarna transformeren ze namelijk. Ik deed eerst ranged, daarna die snelle en vervolgens de meest trage. Easy peasy
     
    being-xboxed vindt dit leuk.
  15. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Juist niet gelijk die range afslachten. Na een bepaalde tijd 'evolueren' de shadows. Als er 1 wordt gekilled wordt die evolutie echter versneld. Beste is dus om die range shadow (welke het sterkst is) zo snel mogelijk op 90% te krijgen. Daarna focus je op de een na sterkste (voor mij die met dat vuur, die wordt in zijn tweede/derde evolutie echt veel sterker). Zodra de shadows na verloop van tijd evolueren slacht je de range shadow af. Daarna doe je hetzelfde met de andere twee (ene shadow op 90% en de ander zover mogelijk afslachten). Evolutie 3 is namelijk echt mayhem, met die slangen die uit de grond schieten. Dan kan je echt niet twee van die beesten gebruiken.

    Andere tip is om niet te ver te willen gaan in je combo's. Gewoon twee/drie keer hitten en daarna wegrollen. Als je er langer over doet word je namelijk gegarandeerd in je rug gestoken.

    Thanks, ga dat weer eens proberen. Had het idee van die bell maidens wel door, maar was een keer vastkomen te zitten toen ik door die andere groepjes heen wilde rennen en daarna niet meer geprobeerd.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik had ze gewoon 1 voor 1 hoor. Eerst range sowieso want ik werd gek van dje
     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Wat is Vicar Amelia toch een vette bossfight.. Krijg Flamelurker flashbacks bij haar. Toch wel mijn favo bossfight samen met Erbi
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Bedankt voor de tips
    Net eindelijk gehaald.
    Ging eindelijk eens goed.. .
    Schrok alleen van die grote slangen die opeens tevoorschijn kwamen toen ik er nog 1 Had.
    Gelukkig net op het nippertje gehaald
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Fucking Chalice Dungeons en fucking spinnen!

    In de Chalice Dungeon waar ik nu zit heb ik 2 keuzes: Blood Starving Beast (chalice is depth 4, dus niet meteen simpel) of een off-side dungeon met 2 Bell Maidens die een legioen van die kut spinnen herhaaldelijk blijft summonen met daarnaast ook nog eens een weerwolf in de kamer om af te maken. Wat helemaal gruwelijk is dat die spinnen en er handje van weg hebben om je te vast te zetten tussen de muur en hen waardoor weg rollen ook geen optie is! Grrr :mad:

    Jammer genoeg moet ik die dungeon doen om items te farmen voor de dungeon met die baas van de thropy :mad:.
     
  20. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik zit echt precies op hetzelfde stukje "vast". Die spinnen komen echt met met z'n 6-en of 8-en aangerend als een malle.
     

Deel Deze Pagina