1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat dat de release datum is in de US :p
     
  2. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Release is daar pas 12 mei dat is de reden net ook aan geschaft nu wachten tot hij binnen is
     
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    De hele avond heerlijk geraced met de vaste xbwr-crew. Wat een topgame op de meeste momenten en framedrops waren nu een stuk minder dan vanmiddag. Zal wel door de servers komen. BIj het sturen moet je de auto echt door de bocht heen smijten en niet als forza proberen licht in te sturen want dat werkt niet bij deze game. Heb nu de settings van de neogaf pagina gebruikt en dat werkt perfect (die staat op pag 53 volgens mij)

    Deze dus:
    A few quick suggestions for folks new to the game and who may struggle a little with the pad controls -

    Controller settings:
    Steering sensitivity - 50 is linear. Lower gives you a more gentle curve. So try 35 if you find the car moving around too much in a straight line.
    Speed sensitivity - at higher settings it'll stop you moving the front wheels too much at speed - try a setting of 60-70.
    Filtering - this really helps. Try it at 50 at first then maybe higher. Will stop all that silly jittery car movement from very slight unintended pad input.
    I prefer mode 3 for the pad then make the adjustments above. These are on PC though but no reason not to try on console too.

    Assists:
    Don't worry about using assist, in fact it's more realistic if you do use some. Many of these racing cars were designed to use assists. So switching them off ironically makes the game less realistic. There's an option labelled "real" - this gives you assists when the real cars would use them. For example GT3 racing really does use TCS and ABS.
     
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Framedrops betekent dat hij even blijft hangen en daarna die frames probeert in te halen en vooruit schiet? Heb nu de eerste Clio cup gedaan en had daar echt elke ronde last van. Het spel heeft wel wat maar volgens mij is het nog niet af. Halverwege de eerste race bleef mijn stuur in de chicane hangen waardoor ik niet de 2e bocht kon nemen en zo in de muur belandde...

    Daarnaast is het gassen en remmen op de controller bij Forza gewoon echt veel beter geregeld. Nu moet je maar een beetje gokken of je banden doorslippen als je te hard remt. Je hoort het wel en ziet het aan de wagen maar zou toch wel fijn zijn als je hetzelfde gevoel krijgt als Forza.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lijkt me eerder rubberbanding.
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Vind wel de instellingen een beetje wazig. Ik mis een paar audio opties. Want ik wil die speaker op de controller niet gebruiken, maar de headset. En waar kan ik die pijltjes op de weg uitzetten? wil dat ze alleen zichtbaar zijn in bochten.. Controllermodus 3 (standaard) nu eens met die Filtering op 50 gezet (volgens die post van Neogaf). Lijkt alsof de auto wat stijver aanvoelt. Is ook zo lastig te testen want je moet steeds weer in een solo race ofzo beginnen wil je het kunnen testen. Jammer dat je de settings niet in het pauzemenu onder het racen kunt wijzigen.
     
  7. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Free practice gebruiken voor setting wijzigingen werkt redelijk snel
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  8. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Installeren gaat niet echt snel dat word morgen middag avond pas racen
     
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ben nu een online lobby gejoined samen met iemand. Ik kan de garage niet uit terwijl die ander lekker rondjes aan het rijden is...
     
  10. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ook niet als je in het menu op 'Drive' klikt? :)
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Daar kan ik dus niet op drukken, dat bleef donkergrijs.
     
  12. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Dan is dit denk ik een bug .. vanavond een aantal keer in de garage gestaan maar geen enkele keer dat dat vakje grijs bleef.
     
  13. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Als ik rem kapt het geluid op mijn headset, hoe dan!!


    A.K.A ReneNLNieuwvenn
     
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    je bent niet de enige
     
    FuzzySkittle vindt dit leuk.
  15. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Is inderdaad nog een bug, iedereen had er last van vanavond! Zal vast snel opgelost zijn dmv een patch :)
     
    FuzzySkittle vindt dit leuk.
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Was net goed bezig in een online race, gaat het scherm op zwart en krijg ik opeens een error dat er iets mis is gegaan de laatste keer dat ik de PS4 heb gebruikt :+ (Dus hij heeft het spel afgesloten)..
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    die error had ik vorig jaar met Driveclub waardoor ik hem destijds niet meer kon spelen. Hij deed het daarna helemaal niet meer... bij het opstarten kreeg ik standaard dezelfde error.
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Bij first install kon ik kiezen uit je niveau. Kun je dat nadien nog wijzigen? Ik word langs alle kanten zoek gereden.....
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Oei dat klinkt niet goed. Heb hem al afgesloten toen ik die melding kreeg. Morgen maar weer eens proberen dan.
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Yep. In de settings kan je die categorie weer kiezen maar je kan ook gewoon de AI aanpassen.
     

Deel Deze Pagina