1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Je bedoelt via options?

    Zal wel aan mij liggen, maar ik zie m niet... Fotootje?
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    De AI kan je in een van de menutjes aanpassen voor een race.
     
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Thanx.

    Leaderbords laat geen friendslist zien zo te zien. Jammer. Ik zie wel dattik Olijke Poffer in de Clio voorbij ben gestreven op Monza. Ook zie ik geen Ghost rijden, terwijl ik die wel had geselecteerd.

    Nu mn mandje maar eens opzoeken.

    Gevoel somfar: veels te veel instellingsmogelijkheden. Twitchy reacties op de controller, maar redelijk te doen. Ik ben een verstokte Forza fan en heb in de clio op,monza nu een redelijke setting gevonden, met dank aan de post van coldzero.
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol. Dat zou kunnen. Ik was een beetje rustig aan het klooien met de controller settings. Niet echt mijn best gedaan om een leuke tijd neer te zetten. Vandaag hopelijk nog even een verloren uurtje de tijd om wat te racen en wat tweaken aan de settings.
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Geef de auto eens twee rondjes om z'n banden op te warmen voor je hem afserveert en nooit meer rijdt. Met koude bandjes kunnen de auto's best tricky zijn, maar met warme rijdt t makkelijker.

    Ik hem m sinds gisteravond, ben natuurlijk ook vaak genoeg gespind, maar herken je totaal niet in wat je schrijft.
     
  6. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Al gedaan. Ik wil de eerste ronde al gewoon kunnen knallen. Maar waar is practice anders voor dus ja eerst ff paar rondes de banden opwarmen en ging het al stukken beter. Alleen zit ik nu in de Clio cup en de Clio voelt naar mij gevoel enorm zenuwachtig.
     
  7. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    In sommige klassen rijd je altijd met voorverwarmde banden de pitstraat uit (GT-3 wagens, bijvoorbeeld) . heeft iets met regelementen te maken, mee ik.
     
  8. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Pfff wat klote zeg, dat vermoedde ik al. Misschien vanavond na mn werk dan toch maar ergens oppikken en die volgende week maar doorverkopen dan.
     
  9. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Probeer je locatie is tijdelijk op UK of NL te zetten, misschien kan je hen dan wel wl spelen !
     
  10. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Als je het in de US store hebt gekocht moet je wachten tot de US release.
    Helaas werkt het niet anders had ik dat al gedaan.
     
  11. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ah helaas, was te proberen!
     
  12. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Er moet inderdaad nog wat worden bijgeschaafd, maar de game is ondanks de bugs top.
    En gisteravond racen met de XBWR crew was super.
    Ik moet nog steeds de beste setting voor mijn stuur vinden, maar voorlopig gaat het redelijk.
    Maar wat een geluid zit er in sommige auto's (Audi R8 ALMS)
    Ik denk dat ik niet meer vaak forza 5 ga spelen. ( Wel nog ff GT86 cup afmaken en dan gauw een zaterdag cup voor Project Cars):thumbs::thumbs::thumbs::D:D:D:D:D:D:):):)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  13. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    De Clio vond ik het minste, geen snelheidsbeleving.
    Hoe sneller de auto, hoe beter de game te spelen is.
    Vergt wel een andere manier van sturen. De auto's voelen erg levendig aan.
    Ik voel de banden echt wringen en vechten voor grip als je op de limiet zit van de grip.
     
  14. Djboelie

    Djboelie Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb nu een aantal tracks gedaan maar overal framedrops (xbox one) lag het speelt totaal niet soepel.
    weet niet of meerdere mensen hier last van hebben? ik heb de Visuals al uitgeschakeld en nog het probleem.
    heb juist een console om daar geen last van te hebben.
     
  15. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik ga zo weer knallenmet Project Cars en werken aan de settings van mijn stuurwiel.:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:):thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat is hij ook. Ik ging m'n eerste bochten in m'n eerste practice in de Clio ook spinnend van grindbak naar grindbak, met mijn FM5-aanpak (gewend). Die aanpak werkt simpelweg niet hier, het heet ook niet voor niets geen FM6.

    In FM5 is de clio een schattige gezinsauto, hier simpelweg een zeer scherpe cupracer. Het van nature aanwezige onderstuur in deze voorwielaandrijver wordt helemaal uit zo'n auto getuned waardoor hij enigszins zenuwachtig/twitchy over kan komen (zeker met koude banden).

    Je schreef ergens dat je gewoon doet / wilt doen wat je in fm5 doet, maar dit is gewoon een andere game die, wil je je auto op de baan houden, andere dingen van je verwacht. Zal in het begin ongetwijfeld wennen zijn, en 'anders' wordt al snel 'slechter' gevonden, maar ik denk dat als je t wat tijd geeft het vanzelf beter gaat.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2015
    X-Junk vindt dit leuk.
  17. generationq87

    generationq87 Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    11
    Gisteravond eerste rondjes gereden op SPA en Nurburgring. Erg gaaf spel! Controller is wel even wennen. Moet het nog proberen met deadzone en steering sensitivity 0. Schijnt dan wat beter te zijn....

    Vond het wel vreemd dat ik met soft tires de baan op ging terwijl het als een gek regende :p (practice).
    En als ik dan door de pit rij en andere banden selecteer, dan rijd hij gewoon door :confused:. Of er daarna wat gewijzigd was, was mij niet helemaal duidelijk.....
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  19. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Balen dat ik dan vandaag moet werken en morgen ben ik ook weg dus voor mij wordt het pas zondag weer echt langdurig knallen. Stapte vanochtend nog even in de clio maar dat is toch een heel stuk lastiger dan de Aston Martin GT3 op Spa. Wat een heerlijke bak was dat zeg met een super geluid.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb mijn eerste meters in Project Cars opgenomen. Zal ik vanavond eens posten, kunnen jullie lachen ;) :D:D
     

Deel Deze Pagina