thps4

Discussie in 'Algemeen' gestart door polletskie, 9 aug 2003.

1. polletskie

polletskie yeah yeah whatever

Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet je die 5 andere oprachten doen in ieder land.je hebt in ieder land 16 opdrachten maar als je naar game progress gaat dan zie je dat ieder land 21 opdrachten heeft.hoe doe je die 5 dan er niet bij staan.

2. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    16 + 5 = 21 dus die opdrachten zijn er al bij gerekened

3. polletskie

Leuk Bevonden:
    0
    ewel wat zijn die opdrachten want als ge in u lijste kijkt van u opdrachten staan er maar 16:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: .dus waar zin die andere 5.

4. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Da weet ik ni sorry maat! ma ik denk waneer ge alle opdrachten gedaan hebt dat je die dan krijgt ofzo :confused:

5. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet precies, maar ik kreeg opeens in shipyard een ventje met een thps4 logo boven zijn kop. Die opdracht had ik ook gehaald toen stond er congratiolations en toen kreeg ik er in elke level 5 extra opdrachten bij. Die nieuwe opdrachten gaven mij ventjes met rode pijlen boven hun hoofd in plaats van blauwe.??? Die opdrachten zijn echt bijna niet te doen zo moeilijk!!!

6. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Als je 90 opdrachten heb gehaald, wordt je PRO en kun je de meoilijkere opdrachetn doen. Dan zijn er in elk level 5 extra PRO opdrachten te doen. En heeft elke skater nog een extra opdracht in een level.

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dit staat ook in de manual, en dit wordt ook uitgelegd in het spel... Misschien moet je volgende keer de tekst lezen die op het scherm verschijnt?

8. The Raven

The Raven The Angel Of Death

Leuk Bevonden:
    0
    Niet overdrijven he, ze zijn goed te doen, ze zijn enkel iets moeilijker dan de gewone opdrachten. Na een 5-tal keer proberen moet je toch zeker elke pro-missie uitspelen.

9. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Goh, waar staat dat, dat dat moet? :confused:
    Check die 3x dat achter elkaar! :cool:

10. The Raven

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah maybe niet zo goed uitgedrukt:D
    You get the picture ;)

11. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Jah, ik vind het alleen wel een beetje flauw. Er zijn namelijk opdrachten bij die gewoon ontzettend moeilijk zijn, en er zijn er bij die ik al minstens 15 keer zonder succes heb gedaan... :{

12. polletskie

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nog 3 goals doen om aan die 90 te zitn.en kan ze niet doen.

13. xboxrullez

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij college alle 21 van de 21 goals gehaald. maar toch staan er nog 2 gelocked?? hoe kun je die unlocken??

14. polletskie

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet er nog 2 doen . clock 5 jocks. en verzamel die roze olifanten heeft iemand een tactieck om deze te doen. want het lukt gewoonweg niet.help me

15. The Raven

Leuk Bevonden:
    0
    Bij die olifanten moet je zoveel mogelijk grinden om snelheid op te bouwen en op het einde gewoon je manual gebruiken om ervoor te zorgen dat je tijd niet opraakt.

16. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    xboxrulez je moet nog de pro specific goals doen (de goals die per skater verschillend zijn). in college zijn er twee psg namelijk van tony hawk en jamie thomas, je moet dan een van de twee skaters selecteren en de neger met tony hawk 4 logo boven zijn hoofd zoeken

als je dacht dat de pro goals moeilijk waren, probeer deze dan maar eens

btw het is allemaal goed te halen hoor ik heb alle 190 goals gehaald + alle gaps + alle money + daisy

17. polletskie

Leuk Bevonden:
    0
    yes kheb de pro challenges unlockt.die pro challenge van bam margera is het sjiekst.

18. xboxrullez

Leuk Bevonden:
    0
    symez...... Jij bent goed. Mij lukt het niet eens om in 1 van de laatste levels een 500.000 combo te maken. Laat staan een 900.000 sick score.

Weet iemand hoe ik in het aquarium kom bij the zoo?? en wat doet die olifant daar met zijn trainer. Hij zegt dan dat je niet te dicht bij zijn hoofd moet gaan skaten, maar er gebeurt niets bij mij.

19. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    bij de laatste level moet je voor de 500.000 combo eerst ff de secret character (ben ff naam kwijt maar is die bounty hunter) unlocken en daar bij je special tricks ff de indy 900 en the 900 instellen op makkelijke plekken, plus die truuk dat je omhoog schiet met raket (ben weer ff naam kwijt)

dan ga je weer bij die neger staan en ga je met de goede snelheid een ramp op, doet snel je rakettrick met daarna gelijk indy 900 of the 900, bij het landen snel revert en manual naar de volgende, zo kun je makkelijk combos halen van 2.000.000 punten.

bij het aquarium moet je idd bij die olifant zijn, er staat een rondvormig gebouwtje naast, spring daarop en richt op de olifant en probeer te grinden op z'n hoofd, dan rent hij door het aquarium heen

20. polletskie

Leuk Bevonden:
    0
    of krijg je die 5 andere opdrachten als je alle 16 die opdrachten gedaan hebt.want je hebt een goal van high score en een pro score.maar je moet dan nog 1 hebben van sick score en dat krijg ik niet.hoe doe je dat.

Deel Deze Pagina