eindelijk binnen, en ik wil even zeggen dat het vet laggen is, grafisch toppertje en al dat gezeur van die type's die n spel in "n half uurtje" uitspelen, ik weet zeker dat ik daartoe NIET behoor, voolopig blijf ik hangen bij curieen-boss.
Owh wacht het is natuurlijk lachen. Ik dacht al ik las 'laggen' als lag hebben, maar dat is natuurlijk niet zo. Trouwens Waar en hoe heb je je berreta besteld? Ik denk er zelf ook aan om er 1 te bestellen maar ik had ook van alles gehoord over boetes en narigheid.
ja, wil ook weten waar je die vandaan heb, alles wat ik geprobeerd heb waren ze out of stock (op dus)
Damn!!! Ik hep echt alles afgezocht voor die beretta.. overal uitverkocht. Dus moet het doen met de Blaster van MadCatz. Echt vet spel. Ik snap idd niet hoe die gasten hem uitspelen binnen een halfuurtje. Op normal mode, met gewoon 4 credits en 3 lives per credit... fuck.. ben zo dood joh . Maar dat kan ook aan mijn blast capaciteiten liggen . Anywayz, beter dat Namco nu ook blast-games gaat ontwikkelen voor de Xbox. Want Time-crisis 3 is super vet.... en zeker geschikt voor de Xdoos!
komt die naar xbox? Dat wist ik nog niet, gelijk blastertje aanschaffen Ownee, 2 want die ken je vast weer net zijn 2en doen. Of hij mot Live compiteble worden
ik had hotd3 in een uurtje uitgespeeld na iets van 10 keer game over te zijn gegaan bij de eindbaas zweet je je rot zo snel moet je op de A-knop drukken. toen ik het uitgespeeld had kreeg ik kramp aan mijn vingers
Als je hem hebt verslagen ben je klaar met deel III . (ongeveer 35/40 minuten) . Dan kan je deel II spelen , maar daar heb ik niet eens de moeite voor genomen , vond hem klote reloaden , en grafisch ook niet echt top (dreamcast) .
hmm, ik wil em ook maar ik kan em niet kopen... mij lijkt deze game echt zwaar tof, overgens alle games (zowat) met een gun zijn tof.. Maar deel II die je dus gratis krijgt, val tegen?
Bij de Freerecordshop is hij 30 euro via het net . En als je hem uitspeeld , dan unlock je deel II . Je hoeft geen gun tehebben om hem tespelen , ik speelde hem ook zonder gun .
hey bij play.com kan je ook zo'n gun bestellen die op de beretta lijk maar hij heeft zo'n laser geval erop
beretta uit belgie 'k heb n vriend n belgie wonen en die heeft in maart bij Gamemania n beretta besteld en aanbetaald, maanden later , na steeds uitgesteld te zijn..., kwam er een binnen en die was voor hem (mij dus...), het was de moeite waard en de 50 euro ...