Ging even fout op de telefoon. Prima te doen met controller maar het is wel even wennen. Mijn clean laps zijn maar schaars.
Nou dat rijden zeker. Ik vind het best goed aanvoelen dat rijden. Ik reed eerst met break assist aan zag ik vanmorgen. Nu ook uit gezet en dat rijdt echt veel fijner... Heerlijk dat remmen en het voelen van grip van de banden..
Nee ik keek er ook eerst overheen. Kun je alleen doen in het options menu in het hoofdscherm. Zelfs dat weten ze goed te verstoppen . Daar heb je een lijstje van zaken waaronder de optie om in de hud telemetry (dacht dat ze het zo noemen) naar metric te zetten en dan heb je kmh
Weet iemand hoe je die man wat tegen je praat (hoe noem je zoiets? "Pit to Car Radio" of is dat weer iets anders) niet via de speaker van de PS4 controller, maar gewoon net zoals al het andere geluid via de luidsprekers of hoeadset kan laten gaan? Ik kan alleen het volume van die stem wijzigen momenteel. - Overigens vind ik dit nu toch wel de fijnste controller setting na van alles te hebben geprobeerd (al eerder gepost, komt van een duitse Twitch streamer); Spoiler: Settings
Nou Ik had dus hetzelfde probleem. Door jou heb ik het nu gevonden. En nu rij ik wel goed!!! En kan ik eindelijk gaan genieten inplaats van ergeren. Verder staan alle assists uit!!
PS logo inhouden en dan krijg je een menu: Adjust Sound and Devices en zet je Volume Control van de speaker op 0. Automatisch zou het alleen nog over je headset of via de tv moeten gaan. Dit zelfde is met Destiny het geval.
Misschien moet ik dat ook maar een keer proberen. Het gaat bij mij op zich wel redelijk alleen moet ik wel altijd even wennen aan de auto. Eerste bocht na de pits vlieg ik standaard uit hoe langzaam ik ook er doorheen ga... Na 3/4 rondjes heb ik de auto vaak wel onder controle.
Ja maar dat duurt vaak max. 1 ronde. Rempunten zijn vaak ook makkelijk in te schatten, behalve als het donker is dan zie ik het gewoon bijna niet. Als ik met een nieuwe auto rijd dan duurt het gewoon even. Iets te vroeg (en te hard) op je gas en je staat achterstevoren. Ben Forza gewend en daar zijn de physics iets liever, daar kan je even met je achter kant glijden om het te corrigeren. Bij Project Cars wordt dat gelijk afgestraft.
Dat vind ik het raar dat het met Project Cars niet werkt. Met andere spellen gaat het automatisch via je headset/tv. Hopelijk is daar nog wel een oplossing voor want wie wil dat nou midden in de nacht horen.