1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Gewoon direct naar de Bell maidens rennen en hun eerst afmaken. Wel eerst de onderste maiden killen want bij haar zul je weinig tot geen spinnen vinden. Als er toch teveel spinnen zijn kun je het beste gewoon rondjes rennen (trap op, trap af). Spinnen zijn niet zo snel als jij waardoor je meer tijd kunt krijgen om de maidens te killen
     
  2. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik zit vast in de Forrest:
    Ik ga dood bij die rare blauw mannetjes, moet ik daar wel eens zijn? en zo nee waar dan wel? :p
     
  3. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja... en nee. Je moet een klein stukje teruglopen en daar zit de boss.
     
  4. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Thnx ga ik straks nog ff proberen :)!
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat is een tactiek die ik al meerder keren geprobeerd had, maar de werewolf volgde me ook steeds mee in de kamer wat het er niet simpelere op maakte. Een andere tactiek was hit-and-run attacks te doen op die werewolf in zijn kamer, maar daar hebben de spinnen meer vrij spel. Uiteindelijk is het me daarnet gelukt met de eerste taktiek die jij zei, de werewolf volgde me eens niet mee in kamer.

    Heb me daarna dan op het Blood Starved Beast gestort. Eerst zijn moves geleerd en enkel daardoor, met veel geduld, raakte ik al in zijn 3de phase zonder al te veel vials te hoeven gebruiken. Zijn 3de phase is net iets pittiger, dus heb maar wat tijd genomen om de visceral attacks goed te kunnen timen op hem. Eens je zijn moveset kent en weet wanneer je best een visceral kunt proberen of wanneer best te dodgen (en er een paar slashes tussen te gooien) is deze boss best doenbaar. Dus gewoon een aantal runs de tijd nemen om zijn moves en timings te leren.

    Zo had ik hem uiteindelijk al tijdens mijn 2de echte run en maar een handvol vials nodig gehad :). Eerste maal had z'n grab attack me nog geveld (weten wanneer te dogden dus) :p.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik zat sinds gisteren een tijd vast bij die npc die je moet verslaan van Eilleen in Grand Cathedral.
    Die gast is echt moeilijk.
    Wil ik het net nog een keer proberen en had ik hem halverwege kreeg ik een soort glitch toen ik richting de trap liep om zijn kogels te ontwijken en opeens tijdje stil bleel staan en zijn leven naar beneden bleef lopen door die speciale move die hij deed.
    Erg vaag;)
    Hadden jullie dat ook gehad?
     
  8. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    In 3 etappes gedaan. Eerste vanachter gesneaked en viceral attak uitgevoerd waardoor ie al bijna dood was. Toen kwamen die andere twee achter me aan, huilend weggerend totdat nog maar eentje aan het volgen was en die afgemaakt. En daarna de laatste nog gepakt (in 2 keer). Blijkbaar gewoon veel geluk gehad.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, ik had hem op een andere manier te pakken. Was ook een glitch
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Vet goed! Nu kom ik niet voorbij die 3 bosses in forbidden Woods. Vind de skill based wapens toch lekkerder spelen dan strenght based
     
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Was het nu al gelukt?
    Had eindelijk gisteren Martyr Logarius verslagen..
    Heb ik echt lang op vast gezeten..
    Werd helemaal gek ;)
    Moeilijkste baas tot nu toe voor mij.
     
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik moet weer even verder gaan haha. Zal nog wel even duren met Witcher ;)
    Had zelf Logarius gecoopd want ik werd ook herhaal gek bij hem haha
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    DLC is in de maak!
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Expension jonge. Geen DLC
     
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Expansion bedoel je? :p geintje, ja klinkt beter als DLC
     
  16. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Net uitgespeeld.

    Vond het eigenlijk best een abrupt einde, ligt vast aan mij maar had nog niet verwacht dat het het einde was. Had ook Castle Cainhurst nog niet uitgespeeld en volgens mij had ik ook alle wapens nog niet. Had ook met de laatste baas niet echt moeite meer.

    Al met al wel echt een hele goede game. Lang geleden dat ik uberhaupt een game uitgespeeld heb, dus wat dat betreft...
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Er zijn veel optional bosses he. Die je dus kan missen als je niet weet hoe je bij hun komt.
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    • Password matching can now be done regardless of level.
    • Password matching can now be done even if registered to a different oath.
    • Quicksilver bullets and blood vials can now be stored up to 600 (the previous limit was 99) in the storage in Hunter’s Dream.
    • Weapons and hunter tools have been tweaked, it will be mostly buffs.
    • A bug of the Rifle Spear has been fixed.
    • A bug with Blood Gem Imprints has been fixed.
    • Boss rewards in the Chalice Dungeons will be improved, they will now drop blood gems randomly.
    • Chalice dungeons will now include Blood Stone Shards at Depth 1, Twin Blood Stone Shards at Depth 2, Twin Blood Stone Shards and Blood Stone Chunks at Depth 3, Blood Stone Chunks at Depth 4 and Blood Stone Chunks and Blood Rocks at Depth 5.
    • Other bugs have been fixed.
    Patch details van komende maandag
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Here's the full list of changes, as translated by DualShockers:
    • By using password matching, you can now be matched regardless of level difference, and even with a hostile oath.
    • Conditions for the appearance of the insight store changed: it will appear when the player has one or more insight instead of 10 (Once unlocked, it will now remain unlocked for the rest of the game, even if you have zero insight).
    • Added a "blood chunk" item to the insight store (it will appear after playing the game up to a point).It costs 30 Insight.
    • Up to 600 Blood vials and quicksilver bullets can now be stored in the storage.
    • Adjusted the strength of some enemies in some areas in new game plus.
    • Adjusted the resistance and vulnerability of some enemies to bolt and arcane attacks.
    • Changes made to how Beasthood accumulates. This increases duration and improves attack of beast mode.
    • Adjusted the effect of Beast Blood Pellet item.
    • Fixed a bug of the attack force of the Rifle Spear. In particular, it was fixed a problem with the use of Blood Gems.
    • Reduced the stamina use of the Kirkhammer.
    • Reduced the stamina use of the Logarius' Wheel.
    • Increased the duration of Old Hunter Bone and reduced the use of Quicksilver Bullets (reduced from five to four).
    • Increased the duration of the effect of Tiny Tonitrus. Increased attack force. Attack force with low arcane will be higher.
    • Increased the duration of the effect of Augur of Ebrietas. Attack force with low arcane will be higher.
    • Reduced the Quicksilver Bullet cost for use of A Call Beyond (reduced from eight to seven).
    • Reduced the Quicksilver Bullet cost for use of Choir Bell (reduced from eight to seven).
    • Added Short Ritual Root Chalice to the insight store after completing the Pthumeru Chalice dungeon. It costs 10 Insight.
    • It's possible to take advantage of the Short Ritual Root Chalice from an earlier stage of the game.
    • Added a random rewards when killing a Chalice dungeon boss. They will now drop a random Blood Gem in addition to weapon enhancement materials.
    • Different depths of Chalice Dungeons will now drop different Blood Stones
    • Depth 1: Blood Stone Shard
    • Depth 2: Twin Blood Stone Shard
    • Depth 3: Twin Blood Stone Shard and Blood Stone Chunk (Rare)
    • Depth 4: Blood Stone Chunk
    • Depth 5: Blood Stone Chunk and Blood Rock (Rare)
    • Increased the level of Blood Gems available in Depth 1-3 Dungeons.
    • Increased the amount of Blood Echoes dropped in Chalice Dungeons.
    • Co-op partners joining a cursed dungeon will only see their HP reduced by 50 per cent, and not by 65 per cent as it was before.
    • When starting co-op in a chalice dungeon, you will now spawn in the lantern room.
    • Weapons with special names like "uncanny" and so forth can now be purchased from the Bath Messengers once found.
    • Adjusted the brightness of the screen when finding a pool of Blood Echoes on the ground.
    • Corrected the bug that disconnect you from online mode when in stand-by.
    • Corrected a bug that caused enemies not to be displayed correctly for co-op guests when moving fast.
    • Further tweaks and bug fixes.
    EDIT: link...

    http://www.eurogamer.net/articles/2...04-adds-co-op-with-anyone-regardless-of-level
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2015

Deel Deze Pagina