1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Ik heb mij zo een officiële besteld. Die moet toch enkel aan je controller vastgemaakt worden denk ik? (gaat je batterijen dan sneller plat? Kan je deze ook gebruiken om tv of Netflix te kijken?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja, nee en ja. :)
    Al zit je met dat laatste wel met een headset in een controller. En is natuurlijk niet echt fijn als je een serie aan het kijken bent.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2015
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wel een heerlijke headset hoor voor dat geld! Ik vind het echt een prima ding :)
     
  4. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    mooi om te horen:) als ik Netflix of tv kijk, heb ik dan het probleem niet dat mijn headset uitvalt als mijn controller connectie verliest?
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup dat wel.
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Als je last hebt van dat je controller uitvalt kun je bij Power Saving settings instellen dat ie 30-60 of nooit uitvalt ;)
     
    DarkRuleR vindt dit leuk.
  7. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    @oneshot1tkil , de Razer Kraken voor de XbOne bevalt dus niet? Ik zat er over te denken deze te halen, maar hoor graag nog wat feedback!
     
  8. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Mooi geluid, maar dat ding klemt als een gek op je kop en ( in mijn geval) word die al na 15 min heel erg warm en krijg ik het al snel benauwd.

    Ik heb nu de hyper cloud x, die zal ik je echt aanraden, prima geluid, heerlijke comfort ( draag em gemakelijk 4 uur lang), en ook nog wel een degelijk design.
    Volgens mij iets duurder maar het zeker waard.
     
  9. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    raar vraagje: Mijn Xbox One stereo headset zijn adapter past niet op mijntitanfallcontroller. Kan dat? Op mijn normale gaat hij perfect.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee dat kan niet eigenlijk.
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Weet iemand wat het verschil is tussen deze twee headsets? Op de prijs en het kleurtje na dan...

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geen verschil.
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Grappig om te zien. Normaal zijn dit soort 'speciale' edities een stuk duurder dan de simpele originele versies.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup is apart.
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Import, overstock, partijtje... kan van alles zijn. Ziet er wel vet uit met camo trouwens.
     
  16. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik heb die camo MS headset toch maar aangeschaft, voor 3 tientjes (inclusief de adapter!!) is het echt geen geld :cool: Zeker omdat het gewoon een prima headset is. Oké, geen mic monitoring (dat vind ik het grootste nadeel), het ontwerp is eigenlijk net ff te vierkant waardoor de druk op je hoofd niet helemaal egaal is (ik heb wel een vrij smal hoofd), gewoon standaard stereo sound, etc. Maar het geluid is echt dik in orde. Zeker als je op zoek bent naar een goede bass, iets dat standaard tv-speakers juist enorm missen.

    Dus, zoek je een headset (voor erbij) dan heb je hier een prima koop aan. Zeker als je nog niet zo goed weet wat jij belangrijk (gaat) vind(t)(en) aan een headset, dan is dit een meer dan prima startpunt (en wellicht wel eindpunt).
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Inmiddels al uitverkocht zie ik, alleen nog in 2 winkels af te halen. Ik had nog 5 euro code...
     
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Oh dat is wel zuur... :confused: Nou ja, de zwarte kost niet heel veel meer. Op Marktplaats staan er trouwens ook best wat. Wel even schoonmaken voor gebruik dan ;)
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ben ook opzoek naar een headset. Heb de originele maar dat is niet tof. Heb ook een turtle beach voor op de x360 mja dat past dus niet meer..
    Zit te twijfelen tussen een stereo of een Dolby surround geval...
    Zo'n TB Ear Force Stealth 500x of een TB Ear Force XO Seven.

    Ik weet niet of ik wel zo'n dure DTS headset kan verantwoorden bij mijzelf. Volgens mij klinkt een TB stereo headset ook heel prima, net zoals ik die al heb voor de x360.

    Nadeel van de Turtel Beach sets is dat die gevoed moet worden via USB. Dus altijd lastig te gebruiken in Andere hardware dan een xbox
     
  20. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Headsets zijn blijkbaar toch redelijk "persoonlijk", grappig is dat.

    Ik heb ook de 500X. Waarbij vooral het compleet draadloos zijn erg relax is. Ook kun je naar hartenlust experimenteren met verschillende presets voor zowel het geluid zelf als de surround effecten. Hij zit (bij mij) ook bijzonder comfortabel omdat hij nergens een duidelijk drukpunt heeft. Voor mij is het echt een headset die ik úren op kan hebben zonder er iets van te merken. Waarbij je ook rustig even weg kunt lopen om wat te drinken te pakken, even de was op te hangen of naar de WC te gaan (wel even de mic muten dan ;)).

    Maar de prijs van 230 euro vind ik bijzonder fors en eigenlijk moeilijk verdedigbaar. Wil je echt persé compleet draadloos, dan is het misschien zo gek nog niet (omdat het samen met 800X daarin de enige is). Maar maakt je dat niet zoveel uit dan zou ik ook zeker naar goedkopere varianten gaan kijken. Wil je graag TB dan is de XO Four Stealth misschien iets? Die heeft nu ook mic monitoring (dat is het verschil tussen de reguliere en de Stealth uitvoering).

    Wat vind je eigenlijk niet fijn aan de MS headset? Zeker voor het geld vind ik het een erg net apparaat. Of bedoel je het standaard chat-dingetje dat bij de X1 geleverd wordt? Dat is inderdaad een prut ding.
     

Deel Deze Pagina