1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Gehele collectie: console, games en accessoires (incl Kinect)

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door as3, 9 mei 2015.

  1. as3

    as3 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    Bijdeze een opruiming van mijn gehele Xbox 360 collectie incl games en accessoires, gezien de overstap naar Next Gen.

    De console zelf heeft een Red Ring of Death. Dit kan je tegen een paar tientjes laten repareren, of eventueel zelf doen. Is dus helaas niet werkend te zien maar je kunt er vanuit gaan dat 'ie na de reparatie gewoon normaal werkt. Wordt geleverd met 20GB Hard Disk, Component kabel en uiteraard de voeding (niet afgebeeld).

    Alle games zijn in principe compleet met doosje en boekje, de discs zelf zijn voor 95% krasvrij. Een specifieke game kan ik altijd nog even controleren. Alles is PAL behalve Assassins Creed II, Prince of Persia, Midnight Club en Splinter Cell, deze zijn import versies (uiteraard wel speelbaar op PAL consoles). Modern Warfare 2 en King Kong zijn een promo copy (geen boekje). Indien een game met een online key of downloadable content code komt, kun je ervan uit gaan dat deze inmiddels is gebruikt/verlopen.

    Ik heb ook 4 wireless controllers, allemaal in een gebruikte staat maar nog altijd werkend. Ook is er een Kinect sensor, Chatpad en de Xbox Live Vision Cam.

    Zie voor de duidelijkheid de onderstaande foto's.

    Het liefst alles in één koop en dan afhalen gezien de hoeveelheid aan spullen.
    Een vraagprijs noemen vind ik lastig, dus graag gewoon bieden, maar hou het wel serieus.


    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Tijmen! vindt dit leuk.
  2. Tijmen!

    Tijmen! Love to code!

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie collectie! Heb wel interesse in een 5-tal games.
     
  3. as3

    as3 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    kick
     
  4. as3

    as3 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    kick
     

Deel Deze Pagina