1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nice
    http://www.hearthpwn.com/decks/242226-chinese-deck-snapshot-2-nefarian-dragon-control

    Soon maar eens uitproberen. Heb zelf ook een dragon warrior gemaakt maar niet veel gespeeld want mn warrior is al lang golden en wil meer golden classes. Warlock is close.

    Pally is niet traag maar frustrerend vaak. Je verliest altijd games vanwege je draw omdat het midrange is. Alleen midrange druid is altijd sterk omdat het goed kan curven met innervate/wildgrowt. Bij palladin verlies je regelmatig games omdat je slecht drawt. Als je dan met pally low ranked gaat grinden verlies je door slechte draws of win je altijd met overkill. Ik speel liever op lage rankings met een betrouwbaar deck waarmee ik alles kan winnen. Warrior is ook een class die je mij bijna nooit ziet spelen op low ranks.

    Dragon pally komt wel maar het is moeilijk om een sterk Dragon Consort deck te bouwen. Warrior was easy, je pakt gewoon de oude warriorbuild en gooit er dragons in. De standaard warrior list was al goed genoeg om te overleven tot de late game.
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Dag volk. Ik zoek een site waar ik pre-paid tegoed kan kopen met iDeal zodat ik het nieuwe avontuur kan aanschaffen. Ik had daar eerst twee sites voor, maar die doen het beide niet meer helaas. Weten jullie er een voor mij?
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik gebruik gewoon ideal om geld op mn blizzard account te storten. Dat kan via battle.net site zelf.

    Welcome back btw WOUW5 :+
     
  4. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Yo thanks voor het welkom. En dat je me erop wees dat ik m'n balans kan verhogen met iDeal via Battle.net zelf, ik heb geen idee nu waarom ik altijd die pre-paid codes kocht 8).
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Agro meta? Gewoon 8 legendaries in je deck spelen

    [​IMG]

    Maybe een Boom voor Baron Geddon, ligt eraan hoeveel midrange hunter er in de meta is. Daarnaast is de kaart ook sterker vs controle Shaman, pally, zoo etc. Boom is niet zo heel belangrijk in super greedy warrior.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2015
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Beetje hoge mana allemaal op die legendaries, ik weet niet of dat echt veel doet tegen aggro. Zelf speel ik in mijn shaman deck dubbel MCT om alle aggro te counteren en dat lijkt me goed te helpen.
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wat doen die legendaries meer dan een normale kaart? Ik zie dat ze precies dezelfde stats hebben, enkel een gouden randje :+
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Volgens mij heb je het over de gouden kaarten, die hebben het gouden randje in de decklist en in-game coole gifjes ipv stills. Legendary kaarten zijn die met een sterretje achter de naam en ze hebben hele nuttige effecten. Zo geeft Nefarian wanneer je hem speelt twee spells van de ander z'n class.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het is de controle warrior playstyle. Je genereert tempo door met efficiënte removal(wapens/shieldslam/execute) de opponents board te clearen en in de zelfde turn een grote minion te droppen. Je bent in Warrior afhankelijk van grote minions omdat je te weinig draw hebt om veel kleine minions te spelen. Emperor helpt je om je hand cheaper te maken natuurlijk en corruptor is sick tegen aggro. Volgens mij is dragon warrior beter tegen aggro dan standaard CW. Facehunter is sowieso een goeie matchup. Maybe dat tempo mage moeilijk is omdat ik -1 taskmaster speel om mirror te proccen.

    Oh en dit is cool
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2015
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Heb nu alles characters op minimaal level tien en drie solo werelden geopend om kaarten te krijgen. Vecht nu alleen tegen Garr en word echt finaal geslacht 8) Iemand tips?
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Warrior met accolyte, armorsmit frothing beserker kan goed zijn. Mass dispell van priest is ook een easy way om te winnen.

    Zijn mensen Kinguin aant kijken?

    Atm is het Sjow vs Lifecoach en daarna de final tussen Kolento en Sjow/Lifecoach. Hoop dat Sjow wint!
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ondanks dat dragon warrior erg geil is heb ik het zwaar vs midrange hunter en tempo mage met deze versie. Patron Warrior blijft het beste deck voor ladder voor mij so far. Het deck is zo ongelofelijk overpowerd maar het is ook een moeilijk deck gelukkig. Ben blij dat het geen hunter, mechmage of zoo is dat bovenaan de foodchain staat en de meta bepaalt.



    Jup, had Patron ook niet in mn top 10 beste BRM kaarten. Had hoge verwachtingen van Hungry drake maar de kaart is te moeilijk om safe te spelen. Stomme Drake geeft mn opponent altijd de verkeerde minion :+
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2015
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja ik heb gekeken het tussendoor wat stukken gekeken en de finale in zijn geheel. Ik was blij dat het Kolento vs Lifecoach was, vindt het beide toffe kerels, wat er ook gebeurt, ze blijven altijd lachen. Die actie van Kolento als warrior tegen Lifecoach' mage geloof ik, met die HP switch op de 19-1 berserker was prachtig.
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Mijn hungry dragon gaf een dust devil aan een face hunter :'-( concede
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Als je niet eens 1 dmg kan doen kun je ook beter die draak in je hand houden lijkt me.

    Voor 4 mana is het een 5/6, wat insane lijkt, maar het is bijna nooit een goede kaart om op 4 mana te spelen.
     
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13


    Challengestone, geen minions met een even attack en geen spells met een oneven manakost. Spelers maken met deze regels drie decks in 20 minuten. Geinig! Momenteel spelen Hyped en Lifecoach hun derde pot tegen elkaar.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]

    Slam Execute hype!
     
  18. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Zeker wel wurf! Anders had je gewoon twee extra kaarten kunnen trekken!
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hebben jullie ook last van dat je steeds tegen het zelfde deck speelt? Bij mij is het vrij extreem. Je hebt letterlijk uurtje alleen maar druids, dan een uurtje midrange hunter en daarna uurtje alleen Zoo. WTF! Alsof HS alleen maar uit schapen bestaat die samen een thema volgen.
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nee, wel meta decks, maar niet zo consistent achter elkaar.
     

Deel Deze Pagina