Ik ben er morgen niet bij en volgende week helaas ook niet. Zal nog wel proberen de laatste race mee te doen.
Anders host ik wel via mijn tablet met vadofone -4G .Achtergesteld gebied hiero in de achterhoek......succes aan allen. Ik mis pjcars nu al......nog 7 dagen.
Was niet mijn bedoeling pointy te raken ik was sneller en wou hem rechts voorbij toen gooide hij zijn auto naar rechts.. Gewoon een incident kon er vrij weinig aan doen.. Tot vanavond!
ik ga kijken of ik mey mijn uberlelijke gt86 vanaaf mee kan doen... Wat voor settings word er gereden, of is dit niet gelocked? (abs aan, tcs stm etc)
Uitslagen Catalunya Club en tussenstand na laatste race Heat 1 Heat 2 Heat 3 Tussenstand na Catalunya Club
Waren leuke races. Had niet geoefend dus aan het begin ging het iets wat stroef. Bij de eerste race kreeg ik na een paar rondjes in bocht 3 een duwtje in de rug waardoor ik terugviel naar de achterhoede. Maakte daarna nog een foutje en voordat ik Divimus voorbij was, na een leuke battle, was de afstand naar de volgende tegenstander te groot. Helaas geen herhaling opgeslagen van die race. Pakte in de eerste bocht volgens mij gelijk 2/3 plekken 2e en 3e race waren wat minder spannend, voornamelijk alleen rondgereden tussen de voor- en achterhoede. Haha ja nu je het zegt, wel grappig. Bij mij zit er tussen heat 2 en 3 ook slechts 0,01 seconde
Wat ontzettend gaaf was om te zien waren de close-racing gevechten om plek 1 en 2 in alle drie heats tussen FLavour, NovaCaine en mij in wisselende samenstelling. Opmerkelijk was dat de nummer drie in alle heats op enige afstand van de nummers 1 en 2 eindigde. Nagenoeg een zelfde raceverloop voor de nummers 1 t/3 in verschillende volgorde. Het hing vaak van af van die ene cruciale kleine fout waardoor je net ff kon inhalen. Die fout kwam soms niet en soms wel. Close-racing en nog clean ook. SUPER En nog complimenten aan iedereen die ondanks Project Cars toch nog verscheen op de starting grid. De internetverbinding was volgens mij stabiel en LAG-free. Mogelijk gemaakt door Zeelandnet. P.s. Ik zat steeds te wachten op de stem van mijn race-engineer tijdens de heats net als in Project Cars.
Personal best bedoelt ie misschien? Jammer dat ik in de eerste 2 heats mijn 47,9 niet clean kreeg door loyall die bij me in de slipstream zat en andersom. Waren erg leuke races en de snelheid lag constant zo hoog (relatief) dat het tegen het einde van heat 2 zowat begon te stomen hiero, wat een hitte.
Ja ik doelde ook op de rangorde, moest zelf nu ff uitzoeken op welke positie ik stond. #TheStruggleIsReal
Kan nog spannend worden om plek 2 & 3. Denk dat ik aan het kortste eind ga trekken... Om voorin mee te doen moet ik echt wat meer oefenen zoals bij Praag. Nu Project Cars er is vrees ik dat ik daar geen tijd mee voor heb.
Ik ga nog een race missen (de laatste) dus ik moet echt een wonder weekend rijden volgende week en hopen op fouten bij jullie.
Naar aanleiding van deze post van DIVIMUS met de volgende suggestie En mijn antwoord: Inmiddels overlegd met asjemenou. De volgende vraag voor de vaste deelnemers: Heeft er iemand bezwaar dat de volgende race de laatste race voor het kampioenschap wordt. heat 1 en heat 2 op Alps Club reversed en heat 3 op Bugati/Le mans circuit? Deelnemers moeten wel unaniem zijn omdat verkorten van het kampioenschap invloed heeft op de eindstand en deelnemers hun eindklassering niet meer of minder kunnen beinvloeden. Zowiezo wordt de aanvang van de race ongeveer een half uurtje verlaat (of totdat iedereen de lobby heeft gejoined) ivm de XBW Karting dag.