1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ramp had het over VENDOR launchers.:+

    Ik gebruik het ding ook nooit, alleen als er arc burn is en een launcher fijn is.....:p
     
    Maddmonkey en AnubisNefer vinden dit leuk.
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Vendor?

    Pfff, ik koop nooit Vendor launchers. Die krijg ik altijd bij een nightfall en/of ik heb al betere alternatieven. ;-)
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  3. ShadowSaiyan

    ShadowSaiyan Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    19
    [​IMG]

    Ik heb daarvoor een Harms Way met Arc. Is zeg maar een Corrective Measure, maar dan 331 en super fijn.
     
    Sake1989, Maddmonkey en AnubisNefer vinden dit leuk.
  4. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Mijn Valedictorian heeft geen tracking. Kreeg hem uit een Vanguard pakketje.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Van Bungie research op Reddit. Bungie employer

    "Last Thursday, less than 1% of Guardians who participated in the Crucible had a Thunderlord equipped. On Saturday, it was up to 8.5%, making it the fourth most popular heavy weapon."

    The class that loved shotguns the most in PvP this month was...

    "Titans, specifically Defender Titans. About 19% of all Defender Titan PvP kills in the past 30 days were made with shotguns. I, for one, welcome our bubble dancing overlords."
     
    nawa vindt dit leuk.
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Daar heb ik ook aan meegeholpen voor die thorn bounty :+ Echt heel leuk totdat iemand met een super jou sloopt =(
     
    bulletproof010 en AnubisNefer vinden dit leuk.
  7. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852

    Thunderlord...handsdown one of my favs. Qua aesthetics. TLW, Hawkmoon, Invective, MIDA, Hard light simple maar elegant design.

    Daarintegen de lelijksten: Icebreaker, bad juju, red death, SUROS, Truth



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Maddmonkey en AnubisNefer vinden dit leuk.
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ugh. Titans in de Crucible en Iron banner.

    Ontzettend irritante mama-fappers.

    Jezus, bubble hier, bubble daar, lightning grenade hier, shoulder charge, shotgun in ya face, titan smash.

    Bloed irritant... ;-)

    Maar daarentegen denk ik dat ze mijn Warlock-voidwalker Novabombing Vex rocking bitch hoofd nog irritanter vinden.
     
    Sake1989, Nightbringer en Hybrid vinden dit leuk.
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik denk juist dat Titans veruit de meest gehandicapte class zijn in pvp. Je hebt maar 1 echte aanval special en daarvoor moet je als een mongool naar iemand toerennen. Bubbel is opzich wel nice, maar hoe vaak ik wel niet simpelweg gekilled ben door golden gun, blade dancer en nova bom terwijl ik stond te dansen in mijn bubbel...

    Tja, ik blijf die supers gewoon niks vinden maar het is voornamelijk belangrijk om deze pvp niet al te serieus te nemen. Zodra je het gewoon ziet als wat knallen, is het ook gelijk een stuk leuker.
     
    Rampage en AnubisNefer vinden dit leuk.
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Maar....

    Met Control (dat speel ik dus), is zo een titansmash rete irritant als je aan het capturen bent met meerdere en ineens..... BAM.

    Titan smash en dood. Of shouldercharge terwijl ik net een hoekje omloop en shotgun in me face.
     
    ShadowSaiyan en Maddmonkey vinden dit leuk.
  11. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    PVP is IMO best gebalanceerd met de supers. Je hebt offensive en defensive supers. Golden gun, fireborn en WoD defensive vs Arc Blade, Nova Bomb en Fist of Havoc offensive. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je defensive supers niet offensive kan gebruiken en omgekeerd. Just sayin elke class en subclass heeft zo zijn eigen pro's en cons. Deze PvP is voor mij juist zo leuk omdat het veelzijdig en modern is voor een FPS.

    75% van de tijd als ik control/skirmish speel dan ben ik een gunslinger in de support role. Damagen of snipen van enemies voor ze in de buurt komen en gewoon vet irritant zijn dat je denkt "ik word al 5x door mijn kop geschoten als ik die kant op ga. Laat ik maar naar B rennen misschien heb ik daar meer kans. ja dan staat de rest van het team te wachten.

    Ben ik in een blink shotgun from above to da face kinda mood dan switch ik naar zwaardanser. Tis vooral doen wat je leuk vind. En zelfs als je niet goed bent in PvP met een team spelen is altijd leuk want je helpt je team altijd wel op een manier


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Golden gun defensive :lol: what? Je snipet mensen daarmee neer over de hele map.

    Sorry Nawa, maar er zitten veel onwaarheden in jouw verhaal. Iedereen vind het andere irritant. Balans is ook lastig als de wapens ook hetzelfde zijn als PvE (alhoewel ze met de shotguns wel hebben laten zien dat het anders kan) en er zijn maar weinig succesvolle setups. De helft van de mensen online spelen met de vex en thorn.

    Begrijp mij niet verkeerd trouwens. Ik vind het helemaal prima dat anderen het online wel erg kunnen waarderen en ik vind het zo nu en dan ook best leuk, maar laten we nou niet gaan doen alsof het een heerlijk gebalanceerde shooter is. Dat is het gewoon niet op deze manier en dat is opzich ook niet erg, want het maakt de destiny PvP zoals het is.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik hoop nog steeds op een playlist zonder specials in PvP............=(
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik las net dit op reddit:

    IGN has gotten a clarification on old raids and new exotics. It's not happening. They will however drop exotics at the new damage levels.
    http://www.ign.com/articles/2015/05/08/destinys-new-exotics-will-drop-in-old-missions
     
    Rampage en Maddmonkey vinden dit leuk.
  15. ShadowSaiyan

    ShadowSaiyan Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    19
    Dat komt gewoon door traumatische ervaringen in raids door een niet nader te noemen clanmember. Heb ik ook, neem gewoon afstand, dan komt het vanzelf goed
     
    Maddmonkey, Maluku-Ak en AnubisNefer vinden dit leuk.
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat is de nightfall deze week?
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Omni arc
     
    Rampage vindt dit leuk.
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nice. Thunderlord time dus.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Fatebringer , Found Verdict/LDR5001 , Thunderlord zo gepiept

    wel kut dat de weekly geen burn heeft, duurt zo lang dan
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is wel irritant ja. Zeker met omni. Wel vaak omni steeds. Laatst ook al een keer.
     

Deel Deze Pagina