1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Gelijk heb je hoor, zat vanaf de iPhone 4 ook altijd op iPhone. Android begon me toch meer te trekken vanwege personaliseren en vrijheid. Daarnaast... geld idd. Had IOS ook wel gezien na zoveel jaar. Merk wel, dat ik nu android heb, ik dingen van IOS best wel begin te waarderen soms. Maar ook dat maakt de iPhone het nog niet waard (gelukkig).
     
    AnubisNefer en Jerreby vinden dit leuk.
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    iPhone prijzen zijn absurd. Ik ga dat echt niet meer doen.

    En kom daarvan, als je een iPhone hebt, mis ik toch echt wel de optie om te personaliseren.

    Al die lelijke vierkante icoontjes die je mooie scherm en wallpaper bedekken, gruwelijk lelijk.
     
  3. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Vond vooral de stabiliteit en snelheid binnen IOS heerlijk. Maar dat is sinds ios 7 en 8 ook wel anders geworden...
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Een iPad of Macbook is de grens, een iPhone komt hier echt nooit. Voor mensen die niet van poespas houden snap ik wel dat ze voor een iPhone kiezen. Los gezien van status (denken ze :+) en belachelijke hoge prijzen.
     
  5. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Daar heb je wel gelijk in. Vond iOS toch altijd wel een heerlijk systeem, maar zitten nu soms wel wat flaws in. Weet niet of dit aan mijn iPhone (4s) ligt of aan de software.
     
  6. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Had een iPhone 5, maar hoor ook iedereen om me heen dat ze steeds meer problemen hebben met ios. Moet zeggen, heb een iPhone6 van de zaak, en ik heb daar nog geen problemen mee ondervonden. Maar om heel eerlijk te zijn, ik heb er misschien 4x mee gebeld en dat was het haha. Gebruik nu lekker OPO als m'n eigen toestel en ben er tevreden over.
     
  7. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Vorige week zaterdag de Oneplus One besteld en afgelopen donderdag is hij bezorgd. Ik heb nu twee dagen kunnen wennen aan Andriod en ik moet zeggen dat het prima bevalt. Het is lang niet zo ingewikkeld als ik dacht, integenstelling, het is best gebruiksvriendelijk als je er even wat tijd in steekt :).

    Aan de grootte moet ik wel wennen. Van een iPhone 4 naar een OPO in combinatie met kleine handen is toch wel een ding. Toch stoor ik me er niet zoveel aan omdat een groot scherm ook veel voordelen heeft.

    Bij mijn bestelling heb ik ook gelijk een glass screen protector, oordopjes en een flipcover besteld. De protector bevalt prima, is zeer dun en reageert goed. De oordopjes bevallen wat minder omdat ze continu uit mijn oren vallen.. Voorheen heb ik altijd iPhone oordopjes gehad die prima in mijn oren bleven zitten. Tot slot de flipcover, voor 13 euro kan ik er geen kwaad woord over spreken. De kwaliteit is prima, je kan nog steeds de volume knopjes bedienen en het ziet er wel fancy uit ;).

    So far so good :D!
     
    Nerrion, LageTrial, Maddmonkey en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Sinds de laatste update van mijn OnePlus One alleen maar problemen gehad... Telefoon lijkt langzamer te zijn, loopt willekeurig vast tijdens het gebruik van bepaalde apps en video's zijn niet te kijken aangezien het beeld na 1 a 2 minuten constant blijft hangen. Fucking iritant aangezien ik hiervoor nooit problemen had. Iemand een oplossing of ben ik fucked?
     
  9. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Factory reset gedaan na je update? Zo niet, dan is dat wel een aanrader. Verhelpt een hoop problemen.
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Net gedaan. Nog steeds dezelfde problemen helaas :mad:
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb je een mac of windows bak?
     
  12. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Update van oxygen os? of standaard cm11?
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Denk eerlijk cm11.

    Anders had Killa wel alles gewiped en een nieuwe rom geprobeerd.
     
  14. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ja hoor meer mensen hoor met het probleem! Als je One+ erover contacteert, moet je een filmpje maken van het probleem. Ze bepalen dan in het vervolg of je mag opsturen, dan krijg je een nieuwe.
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Gewoon de standaard OS die er op stond toen ik hem kocht. Zal dus cm11 zijn dan denk ik. Best wel irritant dit... Kan gewoon niks meer kijken en en kreng loopt ook vast nu :mad:
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb je een Mac of Windows?

    En heb je ooit een toestel geroot?
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Windows. Nee nooit echt mee bezig gehouden. Vond de standaard OS altijd prima werken. Tot nu :+
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Heeft ook niks met de standaard os te maken....

    ;-)

    Maar je hebt een ALL in one root kit. Programma opstarten, paar klikken, rebooten en klaar.

    Vervolgens flash je een rom en heb je nergens last van. Dit is gewoon een cm12s rom, stock en geroot. Niks geks mee gedaan.

    Tenzij je garantie hebt en je toestel wilt opsturen?
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  19. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    PLEASSSEEE geen ALL in one root kit gebruiken om te rooten! Wordt overal gewaarschuwd om niet te doen, maar gewoon lekker handmatig. Schijnt meer fout te doen dan nodig!
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ga eerst maar eens mijn scriptie afschrijven voor ik hier achteraan ga :+ Bedankt voor de reacties trouwens.
     

Deel Deze Pagina