1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Is de Limited Edition nou echt een aanwinst?
     
  2. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik heb de clutch bij Project Cars niet aan. Werd er alleen maar langzamer van (in tegenstelling tot FM5)
     
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb gisteren ook rechter knuppeltje naar boven en beneden een andere functie gegeven. Naar de zijkanten kijken is belangrijk maar onder en boven gebruik ik zelf nooit. Ben alleen vergeten wat ik daar heb neergezet. Misschien zet ik daar wel KERS en DRS neer. KERS (omhoog) voor als je meer power wilt, DRS (omlaag) voor als je minder drag wilt.
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Probleem van de clutch in deze game is dat die niet in 1 klap ontkoppeld. Bij Forza is het clutch aan/uit maar in het echt heb je een pedaal en is het vloeiend. pCARS probeert dat na te doen met als voordeel dat je zoder schokken weg kan rijden maar dat het wel stroperig is.

    Wie zin heeft om online met GT3's wat te hotlappen en socializen, ik heb een lobby open.
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Vanavond heb ik zin!
     
  6. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ik kom eraan! :)
     
  7. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Xbox One of PS4? Voor de mensen die op de PS4 rijden en me willen adden: RenoDeezy. Danke!
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Xbox One - Flavourlicious
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    allstyles vindt dit leuk.
  10. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Als je een koppelpedaal hebt is dat natuurlijk top, maar met controller is nu clutch onzinnig. Maar eigenlijk is clutch ook totaal niet realistisch met een controller ;)
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Helemaal mee eens.
     
  12. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
  13. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Kun je eigenlijk de historic goal 'Zero to Hero' nog halen ook al zit je in season 5-6 of moet je daarvoor een new game beginnen waardoor je al je accolades verliest?
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Volgens mij kan dat alleen als je opnieuw begint inderdaad.
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Een iets duurdere 'Next Level Racing' wheelstand. Het setje weegt een 30-40 KG. Makkelijk in te klappen, maar lastig te verslepen :+.

    Ik ben vandaag ook voor het eerst in Project Cars begonnen met het instellen van mijn stuur. Tot nu toe is het een drama, totaal geen FF bij blokkeren of doorslippen van wielen. Schijnbaar heb je daar dus ook nog allemaal instellingen voor. Ik ben lui, de sliders bij Forza zijn me al teveel, maar bij PJC wordt je er helemaal mee dood gesmeten (en bij elke auto verschilt het :+).
     
  16. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Hoe stel je eigenlijk de lengte van de race in? Kan alleen Session Length vinden.. of staan die in relatie tot elkaar?
     
  17. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Laatste race hoorde ik de andere racers helemaal niet meer. Lijkt toch nog wat buggy het online racen. En met de formula gulf svheelt get ca 3 seconden tussen mij en flavour. Wtf! Ik moet hoognodig me gaan verdiepen in andere settings. Er was nog een (voor mij) nieuwe deelnemer die nog sneller was.
     
  18. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Andere mensen met de TX 458 (@Flavourlicious bijvoorbeeld :+), hoe is de FF bij jullie? Ik heb mijn mijn stuur opnieuw gekalibreerd (vasthouden op 90 graden), sliders geprobeerd (main menu, auto, etc.). Ik krijg totaal geen lekker gevoel van de auto, op het officiƫle Project Cars forum zijn er meer mensen met problemen. Sommige mensen zeggen dat ze alles perfect voelen. Curbs, wanneer de auto begint te glijden, blokkerende wielen, bij mij geen enkel trilletje in het stuur als ik over curbs of gras rijd. Als de auto begint te glijden of blokkeren moet ik het van het gepiep van de banden hebben, en dat is niet te doen. Het stuur werkt overigens prima hoor, daar ligt het niet aan (natuurlijk even met andere game getest :+).

    Ik ben er een beetje klaar mee. Zonder stuur weiger ik deze game te spelen, en de sliders heb ik ook wel gezien. Gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem aan het officiƫle forum te zien.
     
  19. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    updaten via de pc?

    ik heb m net 3 dagen..
    op forza was ik 4-5 sec slomer... Met Pcars dus sneller als met controller ondat alles beter aanvoelt..
     
  20. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Uhm, eerste half uur... Geen goede ervaring!
    Ik krijg de controller layout niet voor elkaar, krijg steeds de melding dat ik meer knoppen moet toewijzen?? Geluid valt weg als ik over curbs rij (zat in een party chat) morgen maar wat meer tijd aan besteden denk ik.
     

Deel Deze Pagina