1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    staan in relatie tot elkaar. Ook de practice wordt dan lang, maar die kan je voordat je gaat rijden doorspoelen, of gewoon beeindigen als je klaar bent. Zelfde geldt voor de qualificatie, al is die volgens mij altijd 10min.

    Wist niet dat je al een gratis DLC auto had. Wist dat die zou komen, maar dacht binnenkort :)

    Voor de nieuwkomer die met controller niet uit de voeten komt. Verwijder je savedgame en zet hem op novice. Pak daarna de Duitse instellingen gepost op pagina 54 van dit topic en ga daarna verder fine tunen.
     
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb ook behoorlijk zitten kloten aan het begin. Heb de controller settings nu volgens mij nog best goed afgestemd. Als je wil kan ik ze wel even voor je posten. Had deze guide die Olijke had gepost gebruikt. Je moet waarschijnlijk KERS toewijzen, duurde ook even voordat ik dat door had. Dat over de curbs is een van de bugs, dat halen ze er nog wel uit.
     
  3. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Prima avondje gehad. :) Fantastisch gevochten met o.a. Flavour en Denvan in open wheel klasse. Vaker doen! :thumbs:
     
    VanDen vindt dit leuk.
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Formule C had ik snel onder controle, met B had ik behoorlijk wat problemen. Formula A rijdt op zijn beurt weer heerlijk maar daar is een foutje zo gemaakt. Vraag me nog steeds af waarom ik de pits in moest na het remmen voor de 1e bocht van lap 3. Ik zweer dat ik genoeg water had meegenomen.

    Mijn grootste zwakte is een snelle start... Als degene voor je niet snel genoeg weg is sta je binnen no time achterstevoren.
     
  5. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Bij B en A was er niet veel sprake van vechten. Degene die de minste fouten maakt won. Maar dat is een kwestie van gewenning denk ik. C en vooral Formula Gulf zijn prima raceklasses. Leukste was wel om Flavour zes ronden achter me te houden op Sonoma, om vervolgens met twee tienden verschil te winnen. :)
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Aldus Ian,

    Zodra er meer bekend is wanneer de patch door alle goedkeurende partijen zijn goed gekeurd dan zal ik dat posten.
     
    pim_smeets vindt dit leuk.
  7. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    @Beltoni thanks voor de link.
    Wat zijn jouw controller settings? En hoe hebben jullie je buttons ge-mapped?
    Ik had KERS wel toegewezen... Op A, zoals Tender ook al zei.
     
  8. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Kijk, dat is een mooie start. Dat ze na deze patch maar aan de slag gaan met de framerate issues die sommige circuits haast onspeelbaar maakt.
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja maar met een beetje geluk als je de game verwijderd je Xbox een harde reset geeft en dan de game weer installeert en dan de day one patch erover gooit, de frame drops problemen een heel eind weg zijn. Ik zelf heb dat ook gedaan en ik moet zeggen dat de frame drops weg zijn. De game loopt echt veel soepelere dan voor de deinstallatie.. Een proberen waard denk ik.
     
    pim_smeets vindt dit leuk.
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Welke circuits heb je het dan over? Ik heb gisteren een groot gedeelte van de circuits bekeken en het viel me juist op hoe soepel de game liep. Ben benieuwd of ik dan toevallig de "goede" circuits eruit heb gepakt. :+
     
  11. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Bij een korte variant van Silverstone bijvoorbeeld. En van de week bij nog een circuit dat ik even bergeten ben. Daar reed ik zlefs als maar enige. En dan heb ik nog lang niet alle circuits gezien. Maar ik zal eerst eens die tip van @Olijke Poffer proberen.
     
  12. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Dit zijn, zover ik kan vinden, de verlichte dingen die je moet toewijzen.... Iemand nog andere toevoeging en?

    Accelerate,
    Brake,
    SteerLeft,
    SteerRight,
    ShiftUp,
    ShiftDown,
    Handbrake,
    Boost, = KERS waarschijnlijk.
    DrivingView,
    RearLook

    Edit/ dit lijstje gevonden:

    As far as I'm aware, the buttons essential for being bound to buttons are:
    Steer Left
    Steer Right
    Throttle
    Brake
    Clutch
    Shift Up
    Shift Down
    KERS
    Handbrake
    Cycle Camera
    Pause
    Look Behind
    Headlights
    Wipers
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2015
  13. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Controller settings (XB1):

    Controller input = 3 (staat onderaan)
    Advanced Off

    Steering Deadzone = 20
    Steering Sensitivity = 20
    Throttle Deadzone = 0
    Throttle Sensitivity = 0
    Brake Deadzone = 0
    Brake Sensitivity = 10
    Clutch Deadzone = 14 (schakel overigens zonder clutch, heeft veel minder voordeel dan bij FM)
    Clutch Sensitivity = 45

    Speed Sensitivity = 65
    Controller Filtering Sensitivity = 55

    Force Feedback = 90
    RPM Gear Display Yes

    Button mapping moet ik nog een beetje aanpassen. Had het briljante idee om Kers en DRS op mijn rechterknuppeltje met omhoog en omlaag te doen. Op zich logisch, omhoog om de KERS boost te activeren en omlaag om met DRS mijn vleugel plat te leggen... Die pakt hij helaas niet. Heb ze nu op Y en A gezet, aangezien ik geen clutch meer nodig heb. Naar achteren kijken heb ik op Rechterstick indrukken, dit geeft je de mogelijkheid om ook schuin naar achteren te kijken door de stick in te drukken en dan naar links of rechts te gaan.

    Dat laatste vind ik wel fijn maar de rest moet ik dus nog aanpassen.

    Rijdt ook sinds gisteren met de Helmet Cam. Heb Field of View op 72 gezet, dat stond ook in de guide. Kwam er gisteren alleen achter dat ik dan in de Formula B niet goed in mijn spiegels kan kijken, bij andere auto's is het wel goed. Wat ik daarnaast zelf nog prettig vond is om de movement aan te passen. Rechtertab nadat je naar visuals bent gegaan.

    Show Helmet No
    Helmet Lock To Apex = 30
    Helmet Leaning = 50
    Camera Leaning = 50

    Met Helmet Cam heb je naar mijn mening het leukste beeld, alleen vond ik het met de standaard instellingen teveel leunen. Voordat de bocht er was stond mijn hele scherm al scheef waardoor ik afgeleid was. Het schijnt dat je ook nog ergens de blur kan uitzetten die bij de Helmet Cam hoort maar die ben ik nog niet tegengekomen.

    Hoop dat je er wat aan hebt!
     
    Pollie en Ron76 vinden dit leuk.
  14. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    in de amerikaanse playstation store kan je upgraden naar de Limited Edition Upgrade – voor maar $2.99 .
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613

    Helmet blur kun je uit zetten bij de helmet cam settings. Helmet depth of field.
    Ik laat dat aanstaan want ik vind dat wel wat hebben. De helm zelf heb ik uitgezet.
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Hmmm dacht dat dat ergens anders voor was.... Kan je ook alleen aan of uit zetten, had het graag iets lager willen zetten. Denk dat ik het dan ook aan laat staan.
     
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Als ik die helmet cam gebruik wordt ik binnen 2 minuten wagenziek :+
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Daarom heb ik de settings van de helmet cam aangepast, dan is het goed te doen.
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Helaas is het alleen aan of uit.
    Ik heb juist alles helmet shake etc op hoog staan. Als ik flink de gang er in heb dan wiebelt het best flink. Dat geeft mij meer een realistisch beeld dan een steady incar view. Kan mij voorstellen dat sommige daar wagenziek van worden. 8)
     
  20. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik zal d'r eens mee gaan spelen!

    Ik vind de game echt onwijs! Waarom heeft het zo ontzettend lang moeten duren voordat er eindelijk iemand een stap verder ging met racegames op een console? Het voelt allemaal erg Toca 2 aan en dat was mijn favoriete race game. Nu alleen nog Thruxton, Croft en Knockhill!:cool:
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina