1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dan gebruik je de verkeerde.

    Al 8 toestellen geroot, unlocked etc met dezelfde kit op een Mac.

    Elk toestel daarvan doet het nog perfect en heeft nergens last van tot de dag van vandaag.
     
  2. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Zelf geen ervaring, maar als je op forums zit als xda enzo wordt het best wel afgeraden. Zeg ook niet dat het niet werkt, maar vaak past die ook dingen aan die niet veranderd hoeven te worden. Weet niet precies hoe of wat, maar zo is het me aangeraden en eigenlijk raad ik het zo iedereen aan.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zit vaak op xda ja, al sinds de Xperia 1 en menig toestel geroot en geflashed.... Bla bla bla, Custom recoveries en de hele reutemeteut.

    Maar dank je, ik zal er naar kijken.... ;-)
     
  4. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    No problem, mocht je er achter zijn gekomen, laat maar een x weten. Ben ook wel benieuwd hoe het nou daadwerkelijk zit.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  6. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Vraagje aan de mensen met een OnePlus One. Hoe in hemelsnaam zet je mobiel internet uit??
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Instellingen gewoon. Heet mobiele gegevens
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wilde eigenlijk eind dit jaar stoppen met mijn Vodafone abonnement omdat ik gewoon teveel betaal en dat totaal niet nodig is. Ik bel niet veel en SMS ook weinig. Het is vooral WhatsApp een beetje en heel soms tijdens een reisje dat ik even 4G gebruik. Ik was van plan om weer naar Prepaid te gaan.

    Vandaag werd ik gebeld door Vodafone en die had allemaal aanbiedingen voor nieuwe abonnementen, waarop ik gelijk liet weten geen interesse te hebben omdat ik ermee wil stoppen eind dit jaar. Ze vroegen wat de reden was, dus ik het uitleggen. Nou kunnen ze mij een nieuw abonnement aanbieden van 13 euro per maand ipv 40 euro per maand (wat ik nu heb) en dan heb ik 200MB voor internet en ook 200 belminuten. Die 200MB moet absoluut genoeg zijn voor die paar keren dat ik effe 4G moet gebruiken en de belminuten al helemaal.

    Dan ben ik toch eigenlijk gek als ik dit niet kies? Met Prepaid heb je geen mogelijkheid tot mobiel internet toch? (wellicht een noobvraag, maar /care) daarnaast biedt dit abonnement ook de mogelijkheid om ten alle tijden over te stappen naar een duurder abonnement en dus met een nieuw toestel, mocht ik dat ooit willen. Doen toch?
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ooooh netjes. Thanks man! Dat zeggen ze er dan effe niet bij he. Alleen met dit abonnement kun je dan niet switchen naar een duurdere met nieuw toestel. Maar over die mogelijkheid begon ze niet eens. Nee natuurlijk niet :D
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die gasten leven op provisie en gaat verder niet om jou zegmaar. Alleen aansmeren! :+
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zie zelfs dat ik 1 jaar kan kiezen ipv 2 jaar en het blijft qua wat je krijgt en kosten hetzelfde. Ik denk dat ik dat gewoon ga doen. Ze bellen mij dit weekend weer terug en misschien begin ik wel over die aanbieding op de site. Kijken wat ze dan ineens gaan zeggen. :)
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kan, maar je kan het beter zelf regelen. Als je mij je mail via PM stuurt krijg je een actiecode in je mailbox voor die korting.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Done!

    Ik zie allerlei interessante aanbiedingen staan op die site. Smart 500 en met Napster erbij. Maar is dat een maandje of gewoon voor de gehele duur van het abonnement? Want dan is het ineens leuk gratis muziek luisteren via wifi thuis wanneer ik thuis ben. Zal vast allemaal niet zo mooi zijn, hehe.
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    6 maanden. Ik heb dat zelf nu ook met Vodafone Red.

    De actiecode is onderweg trouwens.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Haha dat is wel gaaf zeg. Dus gewoon gratis muziek luisteren thuis via WIFI? Uiteraard ga ik dat niet met mijn 4G doen, want dan gaat het schnell!
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, onbeperkt zonder reclame. Werkt goed.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is wel heel gaaf dan zeg. Veel beter dan mijn huidige abonnement ook dan. Ik heb het mailtje nog niet ontvangen, maar ik wacht rustig af. :)

    Neem aan dat ik dit wel pas kan kiezen wanneer mijn huidige abonnement bijna afgelopen is he?
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    4 maanden van te voren als huidige afloopt.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Meldingensysteem is zo naar met Lollipop. M'n fking ledlampje doet t nu niet meer bij mn S4
     

Deel Deze Pagina