One editie is wel weer heel erg vet, ziet er echt geweldig uit. First person is ook een mooie beleving. Ik speel ineens een stuk trager en zie veel meer. LS is echt sick mooi.
Ik heb online nog niets gedaan met GTA op de One, vanaf welk level kun je Heists doen? Of gelijk van de start? GT: Ronald of the B.
Geef mij dan maar gewoon die wagen van Pegasus, zit je in ieder geval nog lekker beschermd. Uiteindelijk pak ik persoonlijk toch vaak gewoon mijn Armored Karuma, met 4 man in de wagen kun je lekker alles clearen met een enkele hit. Hoewel... Bij deze missie, gewoon helicoptertje pakken (Savage/Buzzard) en alles clearen . @Zeepsop Vanaf level 12 kun je ze zelf starten, je moet wel een High End appartement hebben. Om mee te doen, heb je geen level of huis nodig, gewoon iemand joinen!
Dat kan pas als je een appartement hebt (rank 15?)... en de Heists kosten ook aardig wat geld dus gelijk Heists spelen zit er niet in. Volgens mij kan je wel mee spelen met andere maar niet zelf een Heist beginnen. Edit: lol bijna tegelijk met ic3dfire
Ait, duidelijk. Ik heb ook nog half miljoen code bij de game gekregen, dus kan ik eventueel gebruiken. Wel minder leuk tho haha Sent from my iPad using Tapatalk
Rockstar Editor gaat ook naar de consoles komen, eigen radio stations niet mogelijk en The Lab radio station komt ook naar consoles. Wanneer? The Rockstar Editor is an advanced tool requiring additional processing power so it would not be compatible with GTAV on the older systems, but we are currently working on a version tailored for the Xbox One and PlayStation 4 consoles – and we hope to release that sometime this summer, or as soon as it is ready. We are also planning to bring The Lab radio station to all four consoles in a forthcoming title update. Please stay tuned for more information. http://www.rockstargames.com/newswi...swered-the-rockstar-editor-gta-online-updates
Ja maarja dat is twee keer leuk. Derde keer gooi je een granaat die dat stomme beest nog gaat halen ook en dan is het wel weer mooi. Maar GTA koop je ook niet om Dr. Dolittle te spelen.
Jawel jawel, je kunt hem een schop geven en dan hard wegrennen! Goed voor de conditie van jou en de hond. Sowieso... Honden.... KATTEN FTW!
Ik en een vriend willen vandaag de 'bank' heist doen...helaas zijn we maar met ze tweeen dus als er mensen zijn die met ons meedoen voeg 1 van ons toe...headset of niet maakt niet uit...wij hebben wel headset. Gamertags: Somegras Ave MeaSTRo
Zo begin ook eindelijk het einde te naderen (nog 19 missies). Naja qua hoofdverhaallijn dan. Daarna heb ik nog alle strangers and freaks missies te doen en al die andere kleinere (misc, hobbies etc. dingen. Maar ik ga alleen dan nog maar de strangers and freaks missies doen als ik het spel uit heb. De rest boeit me niet zo