Bizar. Moest al die tijd nog de Thunderlord hebben. Eindelijk verkocht Xur hem vrijdag. Wat krijg ik net uit een legendary engram? Jup. Ook sinds de lootcave nooit meer een exotic uit een legendary gehad. Dus ook alweer een tijd geleden haha.
De HawkMoon? Jeez, ben dat ding al maanden zat en ligt al sinds oktober stof te happen in mijn vault. ;-)
We gaan hem vanavond doen, dus als je mee wilt? Volgens mij zijn we tot nu toe met @Rampage @Graveheart @bulletproof010 en @RVDV dus er is nog plek. Laat maar weten. Cheers!
En extra hangtime, met zoveel vleugel zou je langer in de lucht moeten blijven. Wordt moeilijk om dan te kiezen, of de spoiler helm op, of deze drone helm op
Als er nog plek is voor hard VoG of hard/zacht Crota lemme know. Eventueel als reservist. Sent from my iPhone using Tapatalk
Fuuuck, vooral "we'll release the new content and the patch notes as soos as we can" baart mij zorgen. Kans zit er dan dik in dat de content uitgesteld gaat worden edit: tegelijkertijd is er een uur geleden dit getwitterd: Destiny The Game @DestinyTheGame ยท 1 uur1 uur geleden Expansion II: House of Wolves arrives on 5/19. Watch the new gameplay trailer. https://youtu.be/bFL9bfVt2Yg prachtig :') vooral dat online gebeuren. Iedereen gewoon sprayen als een idioot om mooie shots te krijgen. Hahahah
Titan exotic helm. Ziet er alleen niet super uit op een vrouwelijke Titan. Wat het volgens mij is. Vanguard gear.
Ja die vanguard helmpjes zijn echt sweeet! Die eternal warrior ook, maar ik denk dat ik het liefste die nieuwe handjes wil voor de titan. Shockwave bij een melee hit? Yes please! En het is zwart, dus staat goed bij revenant