1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    De Water Temple is ook berucht. Daar zit iedereen vast.

    Moet je na de Shadow Temple nog 1 tempel? Imho beste gedeelte in de game. :cool:
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Ik las en hoorde al idd dat de Water Temple foktop is. Was toch bij 90% ongeveer zonder hints, wel lang mee bezig geweest maar ach. Trots op mezelf <3. Als Majora's Mask hetzelfde niveau heeft als Ocarina of Time ga ik die ook zeker halen (heb 'm weer verkocht omdat ie 2 weken stof liep te happen en ik nog m'n handen vol heb aan OOT)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    MM ga ik zeker niet halen. Ik kan alleen in Ace Combat tegen de tijdsdruk, maar ik ben wel blij dat ik Ocarina of Time heb kunnen bemachtigen voor een leuk prijsje. Ik hoor er veel goede dingen over. Ik moet alleen nog even een moment zien te vinden om die game op te starten, Dragon Age Inquisition is ook zo verslavend. :x
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    I know man, jij komt tijd tekort!
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Na fucking 5 maanden en denk toch pak 'm beet zo'n 50u spelen (jammer dat je dat nergens kunt checken)...Ocarina of Time 3D uitgespeeld. It was worth it. Geniale game uiteindelijk en tegen t einde toe begon ik steeds meer shit te snappen en was t eig supermakkelijk allemaal. Maar wel enorm vermakelijk en subliem in elkaar gezet.

    ..En nu ben ik Zelda hooked. Heb A Link Between Worlds en Majora's Mask nog liggen. Voornamelijk zin in de laatste, gezien de 3D style me veel meer trekt. Hopelijk is ie niet enorm anders dan OOT, ookal lees/hoor ik van wel. Ik zie t wel. Hopelijk is die ook zo goed.

    Kan verder niet inkomen bij A Link Between Worlds, vind t hele topdown stijltje gewoon helemaal kut. Maar ook die game schijnt heel goed te zijn. Toch nog maar een kans geven.
     
    OniRyo vindt dit leuk.
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Mooi om te horen, Recka! OOT is ook een geniale game en is zelfs vandaag de dag nog behoorlijk goed speelbaar. Moet je je voorstellen wat een wereldschokkende game dat in 1998 was. _O_

    A Link Between Worlds is inderdaad een enorm goede game, maar de isometrische gameplay moet je wel liggen. Ik zou hem wel verder proberen, maar je moet niet vergeten dat ook een deel van de praise voor die game voortkomt uit het feit dat een groot deel van de game een grote nostalgietrip is voor SNES Zelda fans.

    Majora's Mask is helemaal niet zo anders als OOT. Het is eigenlijk een direct vervolg op die game en het bouwt verder op sommige ideeen uit OOT. Het enige verschil tussen de games is het tijd-element in Majora's Mask. Daar moet je in het begin even doorheen, maar is uiteindelijk ook niet zo overdreven vreselijk als veel mensen (Yellow incluis) het doen denken. Majora's Mask is qua veel andere aspecten juist nog beter uitgewerkt dan OOT! Daarnaast is de game veel grimmiger dan de rest van de Zelda games.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Ja dat nostalgische gevoel ontbreekt dus volledig bij mij. OoT had me enorm verrast, dus begin met MM denk ik. Het zal idd vast wel allemaal meevallen met die tijdsdruk. Snap het sowieso niet zo. Je kan toch saven?
     
  8. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Ik ben nog op zoek naar een 2e hands MM en Link between worlds. Iemand hier die ik kan verlossen?
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Vind MM tot nu toe echt een pareltje. Heerlijke sfeer, en praten met de mensen met je notitieboek e.d. is erg goed gedaan, zo leer je ze allemaal kennen en weet je echt wat er speelt.

    Net al marcherend 10 kuikentjes achter me aan laten hollen, heerlijke shit. Doe het wel met walktrough though, alleen even voor de optionele dingen. Tempels e.d. wil ik zonder gaan doen.

    ..Ik vind alleen die maan fucking eng.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Ben nu bij de Snowhead Temple met MM. Le-gen-da-rische game. Nog beter dan OoT. Al die maskers zijn zo vet. Die gedaantewisselingen doen me erg aan Kameo denken. Ook heb ik totaal geen moeite met de tijdsdruk, je kan de klok vertragen en anders spoel je alles weer terug en ben je een paar bommetjes e.d. kwijt. Dikke care.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Hij is goed, he? Volgens mij wel wat korter dan OOT, maar goed.
    Ik snap ook niet echt hoe mensen kunnen zeuren over de tijdsdruk, het valt allemaal best mee. Het is niet alsof je de game verplicht binnen 5 uur uit moeten spelen of iets dergelijks. :+

    Staat samen met OOT en Windwaker wel bovenaan, denk ik. :)
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Ja klopt dat ie korter is wekt ook wel mn indruk. Maar alsnog heerlijk.
    Wind Waker wordt de volgende. Heb niet voor niks een Wii U gehaald. :) Die HD remake ziet er echt beeldschoon uit.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    God het blijft toch wel echt kut zeg. Vorig jaar tijdens E3 een hele korte trailer maar om van te snoepen, prachtige kleuren. VGA footage zag er wel al echt anders uit, maar toch. En dan ineens onlangs dat nieuws van het uitstel en vervolgens is de game nu TBD ofzo, gewoon geen idee of hij zelfs in 2016 komt. Niets aan te doen, maar damn. Ik speelde onlangs WW HD effe weer en je krijgt dan gelijk zin om een echte nieuwe Zelda te spelen.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Hij komt sws in 2016.
     
  15. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Beter komt 'ie in ieder geval nog voor de Wii U en niet voor de NX..
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Riekt naar een gevalletje Twilight Princess. Ik vermoed dat de game of beide consoles uitkomt.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik denk eerlijk gezegd eerder dat Nintendo het open world aspect nogal heeft onderschat. Je zag dat de demo in december echt enorm kaal een leeg was en waarschijnlijk zijn ze van de reacties geschrokken.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    @Reckuuza: Alweer verder gegaan met de game? Ik heb hem sinds gisteren eindelijk ook. Ooit op de N64 uiteraard gespeeld, maar nooit de laatste tempel en het einde gedaan. Nu dus maar eens even goed voor gaan zitten en hem wel uitspelen. De muziek tijdens de laatste 6 uur blijft zo geniaal. _O_

     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Ja man ik heb net t masker van Zora en ben in een of andere piratenshit. Ja het is te mooi. De sfeer, de muziek, het is werkelijk waar een sprookje. Ik geniet echt intens en ik baal nu al dat ik de game heb uitgespeeld straks. En dat heb ik al fucking lang niet meer gehad met een game.

    Snel maar even de OST binnenhengelen.
    Nu nog Wind Waker HD ergens goedkoop op de kop tikken maar vrees dat dat toch rond de 40/50eu gaat worden..

    Heb btw ook een Gilded Sword gefixt. Het is fantastisch.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2015
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ach, Wind Waker HD is die 40eu wel waard, hoor. ;)

    En over OST gesproken, deze zeker checken na de game te hebben uitgespeeld:
    http://www.terriblefate.com
     

Deel Deze Pagina