1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV, 3D en Digitale Televisie Thread [ Deel 26 ]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 3 jul 2011.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Delphiki kan niet wachten, hij is morgen tv loos. ;-)

    Ah, je bedoelt die xc reeks?

    Met Android integrated?

    Ik zie ook nergens op de Sony site meer informatie over de beschikbare modellen....
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    maandag ben ik tv loos (als ik dan tenminste thuis kan werken) dan willen ze hem komen halen

    dus ik moet kijken of ik vandaag of morgen vervanging kan regelen
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Al een idee?
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    nope, hoe verder ik kijk hoe meer opties er bij komen :+

    ik ben sowieso een paar dagen tv loos tenzij ik het bedrag wat gecrediteerd gaat worden zelf weer voorschiet want dat word pas tussen panasonic en de dealer geregeld op het moment dat de tv opgehaald is

    allemaal vrij kak geregeld, vooral door Panasonic

    dealer doet verder wel zn best
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2015
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ach je hebt vast wel pc monitor toch?

    keuzes he.... kut man.

    Of je gaat voor het minste verlies, koop je een sony van rond die gecrediteerde bedrag en kijk je 2 jr verder voor een compleet nieuwe toestel... ;-)

    jaarkosten van 600 euro dan.:eek::D
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je vergeet het halve jaar GT60 en de restwaarde mee te rekenen :+
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoe krijg je dat voor elkaar? Echt urenlang hetzelfde logo er op of.....? Krijg je de tv vergoed? Hoe oud is de tv?
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is een p50GT60 , dus een model uit 2013

    had hem vorig jaar juni gekocht.

    En ja ik kijk wel eens een middag voetbal , en dat is op de 3D panasonic blijkbaar alweer genoeg om een logo in te laten branden. Oudere series hadden daar totaal geen last meer van maar voor de 3D series gebruikten ze weer andere phospors die er plots wel weer gevoelig voor waren

    Nightbringer z'n 55vt60 heeft hij ook terug moeten sturen wegens inbranden

    eeuwig zonde want het beeld is echt geweldig

    maar juni vorig jaar gekocht dus idd nog garantie, maar nu moet ik dus een tv zien te vinden met even goed beeld... en dat is in dezelfde prijsklasse gewoon niet te doen
     
  9. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Exact de reden waarom ik ook wacht. Niet gekalibreerd overigens. Ik heb niks met led.

    Voor op de slaapkamer wil ik een 40-46 inch met 200 hz en wifi. Zelf zat ik te kijken naar de 40w705 bijvoorbeeld. Iemand andere tips? Hoeft niet op gegamed te worden. Netflix is wel een eis. Budget max 500.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben ondanks de hoge input lag maar voor de UE55HU7500 gegaan. Hij word morgen bezorgd (moest 600 euro bij betalen bovenop de 1200 die gecrediteerd werd voor de GT60, volgens mij wel een redelijke deal. Enige aanbieder die bij die prijs in de buurt komt is een aanbieder van grijze import modellen.)

    Heb deze maar gekozen omdat hij allround het beste werd beoordeeld , hoop alleen niet dat ik me teveel aan de input lag ga storen. Gelukkig speel ik al een paar jaar geen fighters of CoD of UT meer :+

    Alternatief was de X8505 van Sony, die scoorde op input lag beduidend beter maar eigenlijk op alle andere fronten net ietsje minder dan de Samsung. Mindere kijkhoek, minder Smart platform, opstarttijd van 30 seconden, minder futureproof aansluitingen, iets mindere zwartwaardes etc.

    Dus toch maar voor de allrounder gegaan terwijl ik eigenlijk op voorhand van plan was alleen naar beeldkwaliteit en respons tijd te kijken :+

    Plus de Samsung is qua design echt een plaatje, dat is normaliter niet iets waar ik echt op let maar het viel me bij deze tv echt op en het is toch wel leuk om een tv te hebben die een beetje mooi in je interieur staat..

    Van het weekend maar even een Netflix abonnementje nemen om het nieuwe seizoen House of Cards in 4k te kijken, heel benieuwd of ik op 3,5m op 55' verschil ga zien met bijv de blurays van seizoen 2
     
    MYSTERY X, Cookie en AnubisNefer vinden dit leuk.
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Goede keuze naar mijn idee. Uiteraard omdat ik dezelfde Tv heb maar daar nog geen moment spijt van heb gehad. Zoals ik volgens mij al zei ergens stoor ik mij niet aan de input lag van deze televisie. Ik speel dan ook met name een PES en Call of Duty op vriendschappelijk niveau. Het zal vast dat ik misschien nog beter had kunnen zijn als mijn input lag lager was geweest ;)
    Beeld kwaliteit is echt heel erg mooi, zeker wanneer je zoals je aangeeft 4K materiaal erop kunt tonen! Nu nog even een Ambilight systeem er tegen aan knallen en je kan er tegenaan :p
     
  12. Your potato

    Your potato New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

    Thuis zijn wij aan het verbouwen, en tijdens dit proces is mijn tv gesneuveld.... Ik zoek nu een nieuwe tv/monitor van minimaal 30 inch. Weten jullie welke het beste is? Mijn budget is ongeveer €350. Alvast bedankt!
     
  13. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben verhuisd en maak nu tijdelijk gebruik van Digitenne via een kastje + smartcard, nu wil ik ook een 2e tv digitenne gebruiken. In deze tv zit een Quantis CI module, werkt deze module icm een Digitenne scartcard?
     
  14. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Quantis modules zijn alleen voor Ziggo (en Caiway), dus dat gaat met KPN Digitenne niet werken.
     
  15. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu al een jaartje of 5 een HD ready tv van Samsung, maar wil nu graag een nieuwe tv. De tv is vooral bedoeld om op te gamen, maar ik heb totaal geen verstand van tv's.

    Kan ik voor +/- 400 een (redelijk) goede full HD (?) tv kopen, en welke zouden jullie dan voorstellen.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gewoon een Samsung en Sony. Ik neig zelf meer naar Sony vanwege de lage inputlag en iets betere weergave. Maar welke maat heb je in gedachten eigenlijk?
     
  17. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Maat maakt me vrij weinig uit eigenlijk, ik zal eens kijken naar Sony!
     
  18. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    The Witcher 3 spelen op een hd ready van 8 a 9 jaar oud kan echt niet meer. Zit in hetzelfde schuitje dus. Voelt echter als een speld in een hooiberg om een nieuwe te kiezen. Zal ook even de focus leggen op een samsung of sony. 600 wil ik uitgeven denk ik.

    Heb nu deze op de mm site gezien. Allemaal samsung.

    UE40HU6900S . 600 euro
    UE40H5303AW . 380 euro
    UE40H6640SL . 700 euro
    UE40H6200AW . 490 euro
    UE46H5303AW . 530 euro

    Dit zijn prima tv's om oo de gamen denk? Hier experts die deze aanbevelen?

    bvd

    EDIT: Het is de Sony 42w815b geworden
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2015
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Aangezien mijn huidige TV kuren begint te krijgen (zwarte, doorzichtige blokken bij het kijken van TV of gamen) ben ik aan het oriënteren voor een nieuwe. Bij een eerste zoektocht trok me vooral de Sony KD-49X8505B erg aan. Sowieso ben ik altijd erg tevreden geweest over Sony en 4K is natuurlijk een pluspunt. Twee kritiekpunten, namelijk energielabel B en het geluid, zijn te verwaarlozen omdat ik er in de toekomst nog een soundbar bij wil kopen.

    Nu ben ik technisch niet enorm bekend op dit gebied en vroeg me af of jullie eens je licht wilden laten schijnen over dit model. Zal in brede zin worden gebruikt, dus denk aan TV, kijken van films en series en gamen op een Xbox One en Wii U.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2015
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Krijg je bij die 4k geen last van lag?
    Zolang je geen online shooters speelt, maakt dat niet uit natuurlijk
     

Deel Deze Pagina