Ja ik zag dat ze dat tegenwoordig in hun trouble shoot stappenplan hebben zitten, dan hoef ik iig geen software van onofficiƫle sites te gebruiken. Maar hopelijk is dat niet eens nodig.
Wooooooeh!! Nog 8 uurtjessss Even goede voorbereidingen treffen. Beetje geil dansen zo voor master rahool in de hoop dat hij mijn blauwe ballen decrypt
Salvage playlist is met de weekly reset verdwenen heb iets voor 11:00 nog een pot kunnen doen. Had de rest van de dag gepland rumble/salvage te doen besef ik nu dat me marks tegen de cap aan. Dan maar wachten tot vanavond Sent from my iPhone using Tapatalk
Geen salavage geen DLC I control en clash meer. Playlists zijn verdwenen. Illuminati cuntfirmed. Nou dat word ff wat bounties doen zodat ik vanavond wat in te leveren heb en farmen + spinmetal opmaken Sent from my iPhone using Tapatalk
Als jullie nou lezen wat ik gepost heb gisteren. "Excellent question! For those eight hours, your main view of the Director will exclude some featured activities. That includes Nightfall Strike, Weekly Heroic Strike, Daily Heroic Story, and featured Crucible playlist. The rest of the game will be playable, of course."
86 nieuwe grimoire cards voor de liefhebbers http://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/36dqaf/86_grimoire_cards_added_in_latest_db_update/
En dan op je mobiel bezig? Doe eens even niet, straks moeten we je nog missen Ik heb vanavond wel zin om alles tegelijkertijd te decrypten, bijna 100 engrams Helaas maar 1 key
Eigenlijk best bizar hoe vaak je die treasure kistjes kan pakken. Je hebt 3 characters dus dat is al 3 keer en daarnaast kan je dus keys farmen en iedere keer gebruiken. Want er zit geen max aan hoe vaak je het kistje kan pakken per week.