Was echt winkel binnen, game kopen, en weer naar buiten. Al die extra stuff die ze aangekondigd hadden is pas vanaf vandaag. Maarja ik heb de game en een leuke goodiebag voor 48 eu dus ik klaag verder niet
Ik heb de game vanochtend een minuut of vijftien kunnen spelen en nu begint het 'wachten' tot ik thuis kom uit de zaak. Dit zijn altijd van die tergende dagen. Ben ik de enige die daar last van heeft? De timing wat betreft die leveringen is eigenlijk altijd verkeerd. Ik heb ooit eens gehad dat ik uit het ziekenhuis kwam met een verse kruisband en dat Battlefield: Bad Company 2 voor me klaar lag. Vers in het cellofaan en ik kon gelijk aan de gang. Blijkbaar heb ik toen al mijn karma opgebruikt als het gaat om game leveringen.
Eerst even hallo zeggen omdat ik volgend mij bijna 2 jaar afwezig ben geweest op dit forum Werkgever opeens de site geblokkeerd ofzo bastards anywho, i'm back en heb zondag The witcher 3 besteld via Bart Smit.. via de track and trace staat ie sinds 7u06 deze morgen op "onderweg"... Damn is die na 4,5 nu nog niet hier???
Als je de game op tijd wilt hebben dan moet je het maar digitaal bestellen. Zo is het altijd als je de game fysiek besteld en al helemaal via een webshop. Ik verwacht de game ook later vandaag maar ik geniet er niet minder van, haha.
Ik heb geen PS4 he? Wat betreft dat op X1..... De framerate zelf op X1 is goed maar je merkt vooral helemaal in het begin dat de intro en cutscene hapert en ook de cutscene daarna. Ook tijdens de tutorial hapert het wanneer je camera draait. Duidelijk het resultaat van een niet locked 30fps. Daarna al een stuk beter. Schitterende game met sfeervolle en prachtige gebieden, man man wat mooi allemaal. Ook qua anti-aliasing zit het allemaal zeer mooi in elkaar. Dunno about ya'll, maar ik erger me behoorlijk in sommige games aan kartelrandjes en in W3 is het allemaal mooi smooth en strak. Combat voelt ook prima aan. Genieten dit!
Woop, hij is aan het downloaden! Hopelijk kan ik mijn kinslayer set van Witcher 2 importen naar Witcher 3.
Een maatje van mij heeft een hard copy en daar 16 dlc packs bij. Iedereen krijgt die DLC toch? Ik weet niet of hij ze gelijk allemaal al kan downloaden. Hoe zat dat precies? Anyone know?
Yeaahhhh, heb hem ook! Super grappig, allemaal gassies voor mij die de MM uitliepen met een Witcher exemplaar :')
is hier een beginnen aan als je de vorige delen nooit hebt gespeelt? ben best nieuwsgierig geworden naar de game.
Ja hoor, volgens mij wordt het verhaal aan het begin goed uitgelegd aangezien playstation de games nooit gehad heeft. Ook heb ik gisteren twee duidelijke filmpjes op yt voorbij zien komen. Zal ze even zoeken voor je, sec.