1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] DriveClub

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: VG247
    Weeral Lamborghini in de DLC van mei... Als ik 1 minpunt van Driveclub kan opnoemen dan is het wel het gebrek aan diversiteit in de wagens. Niet alleen tussen de verschillende classes, maar vooral in merken. Driveclub zit boordevol met Europese merken, maar het aanbod van Amerikaanse muscle cars en Japanse (tuner) wagens is maar gering. Zelfs geen Nissen GT-R of Lexus LFA (of de nieuwe NSX) die toch voldoen aan de vooral supercar eisen van Driveclub.
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Project Cars heeft dat probleem ook toch?
    Misschien heeft het niet met de ontwikkelaars te maken maar met de fabrikanten, die hun auto's niet in teveel/zomaar alle racegames willen......net als bv Porsche.
     
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Gisteren weer ff opgestart sinds de patch... Ging gelijk van level 50 naar 55.. die verhoogde levelcap heeft weinig effect dus.

    En wat betreft de auto's. Tja, die extra lambo's zie ik ook niet zo'n geweldige toevoeging in. Geloof niet dat die heel anders zullen rijden dan die andere.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Porsche heeft gewoon voor het geld gekozen van een exclusiviteits-deal met EA. Ik denk dat dat meer een financieel motief heeft dan dat ze hun auto's niet willen laten zien.

    Die lambo's doen me ook niets, maar heb het ook nooit mooie auto's gevonden. Te hoekerig en plat. Doe mij dan maar Ferrari en Aston martin enzo. Die McLaren die erin zit ziet er ook nog wel OK uit, maar over het algemeen heb ik niet zoveel met die extreme supercars.

    Zoals zovelen zou ik liever gewoon een shitload aan Japanse auto's zien, en klassiekere auto's, en in iets mindere mate Amerikaanse auto's.

    Wellicht dat ze Amerikaanse auto's straks gewoon in een USA uitbreiding ofzo gooien, dus een paar nieuwe Amerikaanse lokaties en dan 20-25 auto's erbij. Hopelijk dan verschillende lokaties binnen Amerika, dus zowel die traditionele Amerikaanse wegen, maar bijvoorbeeld ook Hawai.
     
  5. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    DE reden dat ik Forza Horizon zwaar prefereer boven Driveclub: het feit dat alle straatlegale auto's die je je kan bedenken vertegenwoordigd zijn.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik heb geen XBO dus kan nog niets zeggen over Horizon 2, behalve dan dat dat wel 1 van de exclusives is die me erg leuk lijkt....

    ... of LEEK, want als ik flmpjes bekijk dat je gewoon keihard door open velden kunt knallen, dan heb ik weer zoiets van: 'laat maar...'

    Maar goed, dat schijnt een klein onderdeel van de game te zijn.

    Mocht er nog een mooie bundel komen voor de XBO, met exclusives als Sunset Overdrive, Horizon 2, Ori, en 1 extra controller erbij ofzo, dan zal ik zeker overstag gaan om de XBO aan te schaffen, maar op korte termijn waarschijnlijk nog niet.

    Horizon 1 vond ik trouwens wel leuk, alleen ging de omgeving me op een gegeven moment vrij vervelen, en ook dat hele Festival-sfeertje en missies enzo deden me niet zo veel. Die foto-mode had ook wel wat toffer gemogen.

    Dat de car-list van de Forza games indrukwekkender zijn dan die van Driveclub, dat moge natuurlijk duidelijk zijn, en dan is vooral de afwisseling dus prima geregeld. Jammer dat de Forza series voor mij een beetje heeft afgedaan voor het steeds erger geworden DLC-gemelk, al valt dat bij de Horizon games nog wel mee, ivm de main-serie.

    Forza 3 Ultimate Edition was dan ook mijn laatste 'normale' Forza. 4 overgeslagen want toch veel overlap qua content, en nog ergere DLC-milking, en 5 dus karig qua content, en ook weer dat hele DLC-gezuig.

    Maar goed, dit gaat over Driveclub, en daar fap ik in ieder geval nog keihard op. Begint er steeds meer op te lijken dat dit mijn all-time favoriete racer zal worden (voorheen Rallisport Challenge 2, op de voet gevolgd door de PGR-series, PURE, en de eerste GRID), helemaal wanneer ze het nog blijven uitbouwen met waardige expansion-packs die hopelijk voor wat meer afwisseling zullen zorgen wat betreft lokaties en soorten auto's.
    Gewoon heerlijk om even in Time-Trial te springen met een Ferrari en op een lange baan met een mooie weer-setting te racen, en vervolgens van de replay genieten. :) De replays zijn trouwens qua camera-standpunten wel iets minder goed dan Dirt 2 en PGR, helaas.
     
  7. Hermaniak

    Hermaniak Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb een filmpje gemaakt voor diegene die moeite hebben met ranken; 15.000 points per 1.30 minuut.

     
    MAD 1976 en iMark 007 vinden dit leuk.
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Naast dat het beiden racegames zijn vind ik ze verder niet te vergelijken...
     
  9. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Heb je helemaal gelijk in. Echter speel ik heel sporadisch racegames, en als ik ze speel, speel ik ze eventjes een weekje. Dan zal ik toch moeten kiezen tussen Driveclub en FH2.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind dit een heerlijke game om eens in de zoveel weken op te pakken. Online is super, het racet lekker en grafisch is het zeer mooi.
     
  11. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Eindelijk tijd gevonden om het spel op te starten :) zijn er nog mensen die het spek zo nu en dan eens opstarten hier? Met evt een club?
    Wel veel piepende banden zeg, maar verder erg tof. Of rij ik verkeerd?
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Jazeker. :p PSN: Alexanderknl. Club zit vol maar je kan me gwn toevoegen en dan zien we elkaar ook in de leaderboards staan. Als je wilt racen zie ik wel een invite verschijnen ;)
    Piepende banden zijn normaal, eigenlijk wat overdreven aanwezig wat betreft volume, maar je rijd echt niet verkeerd hoor. Ik heb dat bij elke bocht.
     
  13. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Had je me gisteren proberen toe te voegen? Ik had hem per ongeluk weg geklikt en kan je nu niet meer vinden. Wat is je GT?
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Nee ik heb je nog niet proberen toe te voegen. Mijn PSN had ik ook al in het vorige bericht geplaatst; Alexanderknl.
     
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Ben wel benieuwd naar de velocity tour pack, daarnaast lees ik Japanse auto's naar Driveclub en het lijkt erop dat de e3 ook Iets gaat brengen. Ik verwacht een gratis driveclub bij ps+ in juli en hopelijk een aangekondigde 2e Season pass.

    Zou ook leuk zijn als Day one mensen onder ons iets extra krijgen (korting)
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Eindelijk Japanse bakken dus, dat werd tijd :D
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  19. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Nais! Ik ben nu bij de laatste races. Erg vette game, lekker snelheidsgevoel. Ideaal voor tussen het studeren door. Denk dat ik daarna ook maar even de season pack aanschaf :)
    Ohja Alex ik zou je nog toeveogen haha, zal t morgen of woensdag even doen
     
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Inderdaad lekkere game voor even tussendoor.

    Meer Jappen komen er overigens nog niet. Nissan is het enige Japanse merk dat wordt toegevoegd tot dusver, zal wel aangevuld worden met andere merken.
    Alhoewel een 370z nismo ook niet verkeerd is
     

Deel Deze Pagina