1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    F#ck me. This is epic. I'm already lost. So much to do !
     
    PePzi NL vindt dit leuk.
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Op mijn tv heb ik een optie om dit tijdelijk op te lossen. De kleine teksten, that is. Het zit in mijn tv's screen settings menu en het heet display area. die heb ik naar -1 gezet en dan is het een stukje ingezoomd en beeldkwalitelt lijkt verder intact te blijven. Tekst een stuk groter. Misschien heb je dat ook.
     
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Welke moeilijkheidsgraad spelen jullie? Ik op de derde, maar die is toch best lastig. Heb het vechten nog niet echt onder de knie.

    Wel een godsgruwelijke mooie game zeg. Zo veel te doen!
     
  4. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Hoe lang duurt het installeren van deze game? Heb nu al geen geduld meer!

    trouwens moet je games installeren?
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Blood and Broken Bones. Tot nu toe goed te doen. Maar deze moeilijkheidsgraad betekent dat health er niet bij komt tijdens meditation.
     
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik ben toch begonnen op de 4e difficulty (wat trouwens enorm uitdagend is) in eerste instantie dacht ik dat dit de difficulty zou zijn waar als je 1 keer dood ging dat het spel voorbij is, dat is dus niet het geval. :+
     
  7. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Nog steeds niet binnen, lame as fuck.
     
  8. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    GVD Ziggo had gisternacht internet/tv storing. Dus kan hem pas nu downloaden...

    Hopelijk kan ik hem vanavond nog spelen.
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ook net gehaald, erg veel zin in. Eindelijk mijn PS4 gebruiken voor iets anders dan FIFA. :D
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    15 minuten
     
  11. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    ...Post geweest, geen The Witcher 3.......
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ook op de derde difficulty. Goed te doen, alleen niet regennen tijdens meditatie. Weet daarom niet of ik het zo houd.

    Een level 5 bandit leader als level 1 is mss wat te optimistisch :) drowners level 4 gaat wel. Maar ik heb food nodig, healt je echt weinig ....
     
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Zit er geen recap in de game zelf? Heb gekozen om keuzes Witcher 2 te gebruiken maar krijg nergens een optie voor een recap van de eerste 2 delen. Anders eerst maar even wat video's kijken want heb de 2 andere games niet gespeeld.
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Komt pas na de proloog

    En als dit je eerste Witcher game is had je eigenlijk geen Witcher 2 save moeten simuleren.
     
    WizzNL vindt dit leuk.
  15. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Elder Scrolls Online idd
     
  16. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    YGZ toevallig? Inmiddels 16:45 en nog steeds niks binnen. Lekker hoor.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb hetzelfde probleem. Ik koop constant maar wat brood erbij enzo, maar het vult je health maar weinig aan. Je moet ook potions kunnen maken toch? Ik pak onderweg ook echt veel alchemy en crafting items op, maar kan er nog steeds niets mee. Neem aan dat dit later komt?
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Als je bij zo een alchemy vrouwtje bent, kan je alchemy gaan doen. Flink wat Swallow potions maken :+

    En ik heb nu ook een perk dat je vitality meer omhoog gaat gedurende de dag dus dat scheelt ook weer.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit nog steeds in White Orchard om al die side dingetjes te klaren en beetje exploren. Daar zit zo'n alchemy vrouwtje niet he? :)
     
  20. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik heb ook een prima oplossing gevonden:
    [​IMG]
    Die stoel gaat daar voorlopig niet weg :+


    Haha, was begonnen op death march, maar werd meteen bij het eerste gevecht hard afgeslacht, dus maar een standje lager gedaan. Deze is prima te doen.



    Wat een dikke game zeg, zit er echt helemaal in. Inderdaad zijn healing items nog een dingetje en ik merk dat ik een te grote goedzak ben door vaak beloningen af te wijzen waardoor ik echt voortdurend net genoeg geld heb om te kopen wat ik wil.



    Edit: @BigKabuto : daar zit wel zo'n vrouwtje, daar kom je bij terecht door je main quest te volgen, maar is ook zonder dat te doen te vinden: het huis rechts van fast travel punt abandoned sawmill ofzo.
     
    Burt Macklin, iMark 007 en PePzi NL vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina