1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  2. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Even een non-related vraagje tussendoor, maar hebben de meesten van jullie de game in ~15 min installed gekregen? Bij mij duren die installations altijd zo tergend lang, nu ook weer, 20% na 20 minuten.
     
  3. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu in White Orchard. Kan iemand mij vertellen waar ik ingredients kan vinden om bommen te maken?
    De benodigde ingredients kan ik ook niet kopen of kan dit later pas?
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Veel shit kost wel gold in de game he? Ik zag een craftsman voor armor en zelfs voor items dismantelen moet je gold betalen, hopelijk kunnen we later in de game zelf ook items dismantelen, want tot nu toe is het maar schaars qua het verdienen van gold. Ook kom ik onderweg geen gold tegen in loot. Enige tips? :)
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wel jammer dat je geen onschuldige burgers kan doden (ja serieus).

    Ik wil gewoon, als ik daar zin in heb, dorpjes uitmoorden.
     
    Juunanagou en Killamonkey vinden dit leuk.
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoppa! You and me both brother.

    Vooral die kneuzen die het nodig vinden om Geralt een freak te noemen. Dan krijg ik echt zin om even af te stappen van het paardje....en dan hopsa...koppie eraf. Maar...nope. : ( ;)
     
    Dyonko vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    The Witcher 3: 3/10 :+
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wat een informatie en text soms zeg.
    Hou het voor gezien voor vandaag haha:+

    Moet soms wel even wennen aan alle basics e.d. Bij een nieuwe (uitgebreide) game.
     
  9. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Too much water: 2/10
     
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Beetje snel door het eerste gebied heen, was level 3 en toen kreeg ik in het nieuwe gebied quests voor level 7. :eek:

    Wel vreemd want heb verder alle quests gedaan die ik tegen ben gekomen, heb wel een aantal van die vraagtekens over geslagen dus ben terug gegaan om die opnieuw te doen.
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Heerlijk game is het geworden zeg.
    Zoveel details en sfeer.

    Een prachtige levendige wereld waar ik heel wat uurtjes in ga steken :)
     
  12. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Wat probleempjes met opstarten. Hij wilt niet verder gaan na het titelmenu. Please Wait.... Verder iemand last van of heeft niemand de xbox vandaag tussendoor uitgezet.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Speel de PC versie met Xbox One controller en dat vind ik lekkerder spelen dan KB + muis.
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nadat ik veel gezeik op oa GAF las de hele middag over framerateproblemen, bugs e.d. ben ik blij dat ik blijkbaar minder kritisch ben en ontzettend heb genoten van de eerste paar uur Witcher 3!

    Het was even overweldigend allemaal met alle info over de verschillende gameplay-onderdelen maar ik vond uiteindelijk mijn draai en heb een aantal quests voltooid. Elk aspect bevalt me tot nu toe echt top, kan nog veranderen natuurlijk maar na een uur of 3 zeg ik: hype waargemaakt.

    Is het al weekend?
     
  16. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Zo, ik houd het ook voor gezien voor vandaag. Inderdaad een hoop info die je te lezen krijgt. Hoeft niet alles te lezen, maar ik doe het wel om zo veel mogelijk mee te krijgen.

    Mijn eerste spel gwent heb ik echt op een domme manier verloren zeg...

    Ik ben white orchid nog niet eens uit en heb me al prima vermaakt
     
  17. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Mijn download staat al sinds vanmiddag aan maar ben pas bij 14GB. Terwijl ik normaal gesproken spellen van +-40GB binnen 4-5u (soms nog sneller) binnen hengel.

    Ach ja, geduld is een schone zaak.

    Dit wordt mijn eerste grote RPG... heb wel kleine RPGs als Bastion, Transistor en Child of Light gespeeld. Maar dat kan je niet vergelijken. Dus ben erg benieuwd.

    Zal in het begin zeker wennen zijn voor mij, ben eigenlijk ook geen fan van grote lappen tekst. Maar heb er wel erg veel zin in en ga alles op mijn gemak ontdekken.

    Wel leuk om alle positieve reacties te lezen. Op neogaf lees je idd meer negatieve shit. Maar goed, ieder zijn ding.

    Zo erg als AC Unity zullen die framerate problemen wel niet zijn.
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heb nu alle 13 vraagtekens gedaan en accepteer ook alle side quests van het bord. Alleen kan ik die side quests niet vinden. Ze staan ook niet onder het kopje van quests
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Helaas net pas klaar met werken en morgen weer om 07:00 op kantoor zijn... Het jeukt alleen zooo erg om nog even te spelen nu :+
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Misschien zijn ze samengevoegd met gewone quests? Dit had Mass Effect 3 ook en dat was behoorlijk frustrerend in die game.
     

Deel Deze Pagina