1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik doe dat ook gewoon met mijn elektronica hoor, maar ja, een waarschuwing is nooit mis :+
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  2. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Je kon daar gewoon heel rustig aan doen, Ciri wachtte vlak voor het eind en dan kon je dr alsnog inhalen :)
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik wil een Swallow potion maken maar kan niet echt zien wat ik daar voor nodig heb.
    Het menu heeft wel wat icoontjes maar hoe moet ik weten wat dat zijn en hoe ik eraan kom? :)
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je kunt met het pookje er wel heen gaan en dan zie je wat je nodig hebt :)
     
  5. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Kwam er gisteren achter dat de game nog op het oude adres, net verhuisd, was geleverd. Gisterenavond nog even kunnen spelen en wat is het vet. Straks weer even verder.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Is er btw een pijl en boog in de game?
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Had eigenlijk wel verwacht dat ik alles al zou hebben, heb een half bos aan planten geplukt geloof ik haha.
     
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ingrediënten plukken werk lekker snel ook. Ik ren gewoon rond terwijl ik X tap en binnen no-time wat planten rijker. Geen vervelende pluk animatie wat de vaart eruit haalt. Ze mogen alleen het lootgebied van mij iets groter maken. Soms moet je precies op een bepaald punt gaan staan om te kunnen looten.
     
  9. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Je krijgt na een paar uurtjes spelen een kruisboog ja :)
     
  10. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Twijfel om deze game te kopen. Enorme groot fan van Skyrim, maar ben echt een casual RPG gamer, en bij Skyrim hoef je niet per se heel diep te gaan.
    Heb laatst Dragon Age aangeschaft, maar vindt dat allemaal wel langdradig en gecompliceerd, en heb maar een paar uurtjes per week om te gamen. Met Dragon Age ben ik eerst al een uur bezig in het menu en dingetjes upgraden etc. Ook hou ik meer van het cinematic (LotR) -achtige van Skyrim. The Witcher iets toegankelijker?

    Advies?
     
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik vind qua overzicht Witcher toetankelijker dan DA:I en de combat is veel makkelijker lijkt. Ik denk dat je prima door kan met deze game als je Skyrim goed vind
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik dacht dat future dlc gratis zou zijn? Of zijn dit echt grootschalige uitbreidingen ofzo?
     
  13. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Heb allebei de vorige Witchers gespeeld dus.. maar in mijn ogen is simuleren iets da de computer zelf doet ipv dat ik mijn keuzes kan voorleggen :)
    daarom had ik niet simuleren gekozen, en kan ik nu opnieuw beginnen omdat ik mijn keuzes WEL wil toevoegen ;)
     
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    The Witcher 3 is mij eerste AAA RPG. Het verhaal is in grote lijnen goed te volgen, maar soms was ik wel even de draad kwijt. Het menu voelt soms een beetje chaotisch aan, maar dat is gewoon een kwestie van wennen denk ik. Combat zit goed in elkaar en is idd best makkelijk
    Dacht in eerste instantie dat ik er geen reet van zou snappen (ben een RPG newbie, en heb nooit een Witcher game gespeeld). Maar dat valt reuze mee.
    Heb me in ieder geval nog geen seconde verveelt. Heerlijke game...
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat laatste ja.
     
  16. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Dan zou ik de game zeer zeker kopen.

    Heb zelf nooit the witcher gespeeld maar wel Skyrim en Dragon age en ben echt geen door gewinderde rpg speler maar vind dit spel echt heel leuk.
     
  17. Sander2

    Sander2 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een mogelijkheid om rauw vlees te koken of te braden, Had bij een banditkamp wel een vuurtje gevonden maar kan daar niks braden en bakken.
    Kan bij de tutorial er ook niks over vinden.
    Dacht dat het misschien een latere te unlocken skill is maar ook daar niks gevonden.
    Kan het uberhoudt of sterf Gerald straks aan voedselvergiftiging?
     
  18. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    Halen! Ik vond dragon age ook niks vergeleken met skyrim.
    Maar deze game rocktttt.
    Eindelijk een game waarvan ik zo iets heb van ja hiervoor heb ik een Xbox one gekocht
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Geinig. Misschien ga ik deze ook nog wel kopen.... Ben erg benieuwd....
    Niet te moeilijk?
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Niet als je op Easy speelt :+
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina