1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Kijk je wel naar je beastiary om zwakke plekken van monsters te vinden?

    Dat scheelt vaak al enorm.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @Defanatic : Mijn avatar is een protestactie, zonder effect helaas. :+
     
    Defanatic vindt dit leuk.
  3. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja dat had ik wel gedaan maar daar had ik in eerste alleen uit opgepikt dat ik m'n zwaard moest insmeren met de juiste olie. Wel een tof systeem trouwens dat hele beastiary. Je zal inderdaad die beschrijvingen moeten doorploegen wil je een goede kans maken. Het voorbereiden van een gevecht wordt zo een wezenlijk onderdeel van de gameplay. Ik heb een aantal korte verhalen van de witcher gelezen en die komt ook goed overeen met hoe het daar beschreven wordt.
     
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Zo, net alle ?-icoontjes in White Orchard langs geweest. Volgens mij heb ik daar alles wel zo'n beetje gedaan. Nu naar Velen :)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inmiddels die HUD zooi ook even aangepast, game opslaan ook gevonden. HUD echt irritant groot, kun je beter standaard op klein zetten, op die manier is de mini map een stuk beter in beeld. Standaard neemt de mini map een veel te groot deel van je beeldscherm in beslag.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Patch 1.03 is uit voor PC

     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat is een PC fix?
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vrij kleine fix, maar als het maar helpt. Het gaat allemaal in elk geval een stuk vlotter en duidelijker.
    Ook minder omslachtig, dan vorig jaar dat gezeur met Ubisoft en 343 rond Unity en Halo MCC.

    Nog steeds doet dit geen schade aan de rep. van de developer vind ik.
     
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Zit op hetzelfde punt. Alles uitgeplozen en nog net geen lvl 4. Heb quests van lvl 33 staan dus het kan lang aan!! Het tempo in het levelen is lekker langzaam
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    0.80 a 0.85 dus? :)

    Net getest. Chatter uitzetten en camera sensitivity helpt niets helaas.

    Ik ben in dat huisje geweest en die kelder in gegaan, maar ik kan een kist niet openen. Er blijft met een A icoontje unlock staan.Wel heb ik een temerian lily key in mijn inventory. Wellicht heb ik deze kist al geloot maar blijft dat unlock er staan?
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2015
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ligt het aan mij, of is de ondertiteling (text size) erg klein?? Ik moet vaak opstaan om te lezen wat er staat? Mijn kijkafstand is 3 meter, 42 inch TV.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Same here man. 50 inch tv, hooguit 3 meter kijkafstand en heel veel in inventory aan item beschrijvingen, diaries, etc is zeer lastig te lezen. De maker tweette dat dit op het moment onderzocht wordt voor een patch. Dialogen zijn wel goed te lezen weer en ook de quest tekst rechts van het scherm.
     
  13. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Heb hem nu.
     
  14. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Jezus heb schijnbaar de bug van het laden te pakken kom nog niet meer in het menu om het spel te starten.

    Potverdorie was net in vellen?ofzoiets. Zit niks anders op dan game te verwijderen en opnieuw beginnen.
    [​IMG]
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mijn broer had dit ook. Even een hard reboot/reset doen man.

    Dus de console 'knop' iets van 10 seconden ingedrukt houden. Ook trouwens niet de suspend/resume optie gebruiken. Corrupte savefiles zijn het gevolg.
     
  16. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Hartstikke bedankt hard reset gedaan en game laden meteen weer alleen me laatste save wel kwijt gelukkig niet alles.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Beter man. Ja één corrupte savefile is geen ramp, maar met Fallout New Vegas had ik een keer dat een heel rijtje savefiles corrupt was geraakt. De savefile die wel werkte, was van iets van 5 uur terug toen. Niet echt leuk :D
     
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Najaa ik heb nu ook dezelfde bug :/
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn, wat is de game mooi. Vooral als de lucht donker wordt en het harder gaat waaien en dan de glinsteringen op je uitrusting bijvoorbeeld ....
     
  20. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    The first 2 (out of a planned 16) free DLCs for The Witcher 3: Wild Hunt - "Temerian Armor Set" & "Beard and Hairstyle Set" - are available for download now!

    TEMERIAN ARMOR SET (available from a merchant in White Orchard)
    Reserved for the finest warriors serving the kingdom of Temeria, the Temerian Armor Set includes a jacket, gloves, pants, boots, war horse armor and inventory-expanding saddlebags.

    BEARD AND HAIRSTYLE SET (available from various barbers in the game world)
    Customize Geralt of Rivia to your liking with this amazing set of beards and hairstyles.
     

Deel Deze Pagina