1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja het is niet officieel dus het kan zomaar zijn dat een deel daarvan gratis is.
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol.net even Forza 5 opgestart. Dat is wel even een verschil. Je voelt die auto helemaal niet met de controller. Het lijkt wel of die wagen zweeft. Dat heeft Pcars echt wel beter voor elkaar....
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Voor de mensen die bij de start van races moeite hebben met een snelle start:


    (Gele balkje is de koppeling)

    En voor de mensen die online geen liverie geselecteerd krijgen:

     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Kan je eigenlijk ook een complete replay saven ergens in de cloud? Of echt alleen in de game zelf? Ik kan het in ieder geval nergens vinden...
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613

    Thanks , ik had het inmiddels al gevonden maar toch handig voor andere die er ook moeite mee hebben om dat te vinden.
     
  6. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Aardige lijst. Ruapuna Speedway komt wel, denk ik, had ergens gelezen dat die sowieso in de release had moeten zitten. Ik hoop vooral dat enkele nieuwe (sub)klasses waar zijn. IndyCar en NASCAR zouden erg tof zijn, mis verder ook wel wat Touring Cars. WTCC/BTCC zou ik ook toejuichen. Die Bannochbrae zou volgens mij een fictieve Schotse baan moeten zijn, Test Drive Ferrari Racing Legends (ook gemaakt door Slightly Mad) had een hele mooie soortgelijke baan.

    Maar goed, zou het wel met een flinke korrel zout nemen.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Jammer dat Project Cars dus dezelfde kant opgaat als Forza met het DLC-gemelk. Ik hoopte nu juist dat een project als deze wat toch vanuit de community is opgebouwd, ook in dienst van die community zou doorgroeien...

    Teleurstellend nieuws.
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Welke game bied tegenwoordig nog enkel gratis DLC aan ?
    Ik ken ze iig niet.
     
  9. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Gezien het budget van deze kleine studio, hoef je geen gratis DLC te verwachten. Het is ook geen titel voor de massa en salarissen zullen toch ergens van betaald moeten worden. Ik vind de game standaard al behoorlijk rijk aan content. Mijn geld mogen ze straks wel hebben, gun ik ze van harte.
     
    asjemenou75 en Surreallistic vinden dit leuk.
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zolang dit allemaal niet officieel wordt gezegd door de makers zelf neem ik alles met een korreltje zout. Ik geloof zeker dat dit een studio is die er is voor de gamers en niet alleen maar voor het geld.
    En Indd de game is al compleet genoeg voor mij. Ik hoef geen 20.0000 auto's en een zelfde aantal banen. Ik heb een paar favoriete banen en daar race ik toch het meest op.
     
  11. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik dacht dat alle dlc gratis was voor dit spel. Durf te zweren dat ik dat ergens had gelezen ??
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nee er zouden elke maand gratis auto's zijn, maar niet alles gratis. Betaalde DLC stond al heeel lang in de planning.
     
  13. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een logische opbouw van de Career btw.

    Seizoen 1: Kart One Championship (Tier 8 )
    Seizoen 2: SuperKart Championship (Tier 7)
    Seizoen 3: Formula Rookie World Championship (Tier 6)
    Seizoen 4: LMP2 World Championship (Tier 2)

    :+
     
  14. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ze vinden je een talent denk ik
     
    pim_smeets en Flavourlicious vinden dit leuk.
  15. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Hebben anderen ook last dat je soms tijdens een race naar het dashboard wordt gestuurd? Heb het nu met de race dat je in een Zonda moet rijden op Monza.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012

    Nou ja, ze moeten het zelf weten natuurlijk, maar juist door dit soort praktijken laat ik de game nu dus gewoon liggen. Ik zat nog te twijfelen en wilde even de patches en reacties afwachten, maar als ze hetzelfde gaan doen als de makers van Forza, dan doe ik ook hetzelfde als wat ik met de Forza games heb gedaan: Negeren.
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zover ik weet komt er gratis en betaald DLC aan.
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Als je je keuze om dit spel laat afhangen van DLC waar je voor moet betalen, net zoals alle andere games, dan is dit toch niet het spel voor jou. Al vraag ik me wel af of je überthaupt nog wel spellen koopt, zoveel spellen zonder betaalde DLC zijn er niet.... Als dat van het season pass waar is dan vind ik dat je meer krijgt voor je geld dan bij Forza. Daar brachten ze alleen auto´s uit die al in Forza 4 zaten, hier krijg je naast nieuwe auto´s ook nog nieuw banen.

    Ben zelf ook geen DLC liefhebber al is dit nooit een reden voor mij geweest om een spel niet te halen. Ik denk dat SMS een van de eerste games gaat worden waar ik gewoon op de season pass trein stap. Simpelweg omdat dit de beste racegame op de consoles is en misschien wel een van de beste die ik ooit heb gespeeld.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  19. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand het championship met de Mercedes 300SEL 6.8 AMG al gereden?
    Jezus zeg, wat een oncontroleerbare bak:mad:
    Tips zijn welkom;)
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613

    Daar sluit ik mij bij aan. Zelfs zonder DLC aan te schaffen is het al de moeite waard. Wat ik haast niet snap is dat het wel lijkt of men tegenwoordig nergens blij meer mee kan zijn. Het spel ligt koud in de schappen en men wil alweer DLC hebben en het liefst nog gratis ook.
    Ik kan met de huidige game nog echt wel heel lang plezier beleven. Graag wat bugs eruit maar dan is het voor mij prima.
     
    Beltoni vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina