Ik heb nu een starter kit van madcat in Amerika gekocht, opzich allemaal niet boeiend enz maar werkt een: - NTSC Xbox Controller op een PAL xbox? (volgens mij wel, want mij NTSC Controlller S werkt wel..) - Werkt een NTSC Memory Card in een NTSC Controller op een PAL xbox OF NTSC memory Card in een PAL controller op een PAL xbox? nja, misschien wel handig voor mensen die de zelfde vragen hebben en voor mensen die het weten (om hier het neer te zetten....)
Ik vraag me af welke spellen nou wel of niet regio vrij zijn, want eerst las ik ergens dat live spellen regio vrij zijn? Ik weet het niet hoor, kan ook een foutje zijn. Voor de rest wil ik ook die dingen van QwX weten, want ik ga binnekort naar de VS.
ik weet het zelf ook niet, ik vraag het juist, maar Ugamer zegt Ja en Ja dus zal het wel hmm, beter ik dacht al straks werkt die Memory Card niet als je naar de VS gaat moet je kijklen voor de MAD Cat Starter kit bij Circuit City voor 29,95 (Dollar) (het staat voor 39,95 aangegeven maar dat moet je ff vrfavgen aan die help desk) v00r die 30 dollar krijg je een mad cat controller + 2 kabels om je contoller NOG langer te maken + 8 MB memory Card...
en how bout mijn save games van pal systeem naar een ntcs ? ik ga mischien naar canada voor een jaar, ken ik dan mijn savegames wel mee nemen ?
ja idd, werkt dat? spellen is logisch. hardware wist ik niet helemaal zeker dus maar hier ff gevraagt.. >ff terug: kun je amerikaanse/japanse/europeese save games op een ntsc MM pleuren?
Nah ik weet het niet. Een vriend van me heeft een duitse versie van Halo en toen ik mijn poppetje op zn harde schijf zette (ik heb gewoon de engelse Halo) en een multiplayer game wou joinen zag ie mijn poppetje niet. Wat we daarna opeens wel merkten was dat Hang `em High engelstalig was, en de andere levels gewoon duits waren. Ik denk dat een save van MM dus ook niet echt gaat werken, maar wacht nog even het antwoord van de experts af.
Maar een duitse is toch nog gewoon Pal? En als je NTSC op een pal gaat zetten, zou het denk ik niet werken, maar binnen de regio's wel...
Ja, je kan ook niet met een Engelse Halo tegen een Duitse Halo lannen, ook al is het allebei PAL. Met Live-games kan dat wel. Ik denk dat het met savegames hetzelfde is. Voor de Live-games zal dat wel gaan, voor anderen niet.
euh dat betwijfel ik, als je content downed datn staat er duidelijk bij toejamnearl PAL achter elk wat je gedownload had. dat ligt geloof ik aan de xboxlive service, omdat t pas in maart hier gebruikt kon worden denk ik ook neit dat mijn palletje in canada gebruik ken maken van de live service daar.
hmm, ik gebruik mijn memory card (NTSC) toch alleen als backup. de europeese gebruiik ik wel voor als ik naar iemand toe ga overgens alvast bedankt voor de antworoden.!
Ja, maar het gaat niet om de Memory Card, die is universeel. Het gaat om de savegames die je erop zet, dat schijnt het probleem te zijn. Oftewel je kan je NTSC memory card ook gewoon gebruiken als je naar een vriend toe gaat, maar dan moet hij wel in dezelfde regio wonen en dezelfde taal van het spel hebben.
klinkt logisch dat pal savegames het niet doen bij de ntsc versies van die spellen. Dit omdat die savegames dan waarschijnlijk ook de regiocode meekrijgen, maar dit heb ik nog nooit gedaan dus kzou het eigenlijk niet weten.
gelukkig heb ik er 2 , en het ging me vooral om Splinter Cell. stel dat ik dat kwijt zou raken (iets van 479 blocks ofzow - MM = 502) de Pal gebruik ik voor vrienden, de ntsc is voor backup tnx iedereen