1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Weerwolf? Wat een kut gevecht was dat, heb hem maar op de makkelijkste stand gezet en toen lukte het zelfs pas na een peer kaar proberen.

    Net de Griffin School armor set compleet gevonden en gemaakt, was ook nog best moeilijk en ook weer veel geld uitgegeven voor het craften zelf. :'-(
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nu de Survival instinct ability ontgrendeld en in een slot gezet. Increases maximum vitality by 500. Ik neem aan dat dit gewoon automatisch wordt toegepast he? Bij sommige andere abilities moet je het namelijk zelf met buttons doen.
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ja is een passive ability, dus eentje die je altijd hebt.

    Waarom heeft mijn merchant bij Woesong Bridge in White Orchard niet de Temerian Armor Set? Heb de DLC wel gedownload en installed.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Weer een bug voor mij...

    Fast travel punt Cackler Bridge. Die poort die je ziet, kan ik niet openen maar van vrienden hoor ik gewoon dat die open kan. Magic helpt ook niks.

    EDIT

    Nevermind. Ik moest gewoon aan de andere kant van die poort zijn om de boel te openen, haha.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2015
  5. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Al gedaan uiteraard, maar stond niets over.

    Dat was hem ja. Heb niet de moeilijkheid hoeven aanpassen, bleef maar gewoon doorhakken met fast attacks en soms een quen als het nodig was. Dat is eigenlijk de enige spell die ik heel veel gebruik.


    Godver, vond in Novigrad een stash met allemaal wapens enzo, dus die heb ik geloot om te verkopen, maar ben overencumbered en dan kan je alleen lopen. Ben al drie 'merchants' afgelopen, maar eentje was een soort quest waarna je niets kon verkopen, eentje kon ik niet vinden en de laatste was alleen om je geld om te wisselen. Loop nog steeds rond te strompelen opzoek naar een winkel :')
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vind het toch een behoorlijk buggy game voor zo'n hoog gewaardeerde game eerlijk gezegd. Heb er ook helemaal niks over gelezen in het gros van de reviews, FPS is zeer zwak, game stottert als een malle, game al 2/3x gecrashed in 5 uur spelen en een hoop grafische glitches.
    Ik speel op de PS4.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Glitches zelf nog geen last van gehad, tenzij je quest bugs bedoelt. Want dan heb ik nu een quest die gebugged is. Nog geen crashes gehad, maar inderdaad de stotteringen zijn erg jammer. Sommige mensen zeggen het niet te merken, dat het helemaal soepel draait, nou ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen. Geen gamebreaker voor mij, maar gelukkig zijn ze er wel mee bezig op dit moment, net als de tekstgrootte. Xbox One hiero.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb eigenlijk weinig problemen met de game. Af een toe een kort stottertje (denk van het streamen van assets). Vind de game zeer stabiel voor zo'n game. Speel op de PS4
     
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Bij mij loopt ie als een tiet. Speel ook op de ps4. Gelukkig geen last gehad van crashes oid *klopt onder tafel*
     
  10. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Dit spel is echt vet, alleen ik begrijp dat crafting gedoe nog niet, kan iemand mij dit duidelijk uitleggen?

    Ook omhoog gaan met level duurt mij te lang, iemand tips?
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Fucking Bruges.
     
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Weet iemand hoe ik aan cursed oil recept kom? Heb de spullen maar kan het niet maken
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Genoeg coin om het te maken?
     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik mis de hele optie om 'm te maken :p
     
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Die kreeg je als reward bij een quest

    Bij die Herbalist in White Orchid, in haar huis ligt een dame waarvoor je een option moet brouwen, als Reward krijg je o.a. Cursed Oil recept
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Die missie is failed bij mij
     
  17. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    [​IMG]
     
  18. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    iemand die het weet als je dat fast travel al gebruikt hebt hoe je het weer gebruikt bij mij staat er een streepje door dat icoontje heel wazig
     
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Hij is twee keer gecrashed tijdens gwent, dus daar zal het wel aan liggen dan.
    Grafische glitches heb ik vooral s'nachts, ik krijg dan bijv. hele rare zwarte vlekken aan de rand van het water.
    Maar dat vind ik nog niet zo storend, maar als je de camera beweegt en het vervolgens zo stottert vind ik wel kwalijk.
    Heb de camera sensitivity al op 0.80 gezet en NPC chatter op uit, heeft geen zin bij mij.
    Het speelt een beetje zoals op een oude pc met te hoge settings :+.
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zo ervaar ik de game echt totaal niet hier. Het werkt allemaal prima hier.

    Ik ben ook nog niet heel echt ver, maar tot nu toe is het echt een vette game!

    /Edit: Die DLC items, moet je die ergens craften of hoe kom je daaraan?
     

Deel Deze Pagina