[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
  2. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
  3. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Het is een eerste patch om die controller ellende te fixen. Alle extra verder is meegenomen.

4. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Maar vinden degene die betaald DLC een schande vinden het spel zoals het uitgebracht is niet compleet dan? Ik vond van wel een dan is het DLC gewoon een extraatje om het spel vernieuwend te houden in mijn ogen. Een deel krijg je gratis en een deel is betaald..

5. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Daar ben ik het wel mee eens. Bij Forza had ik het idee dat ze content achter hielden om later als DLC te verkopen. Bij andere spellen haal ik het bijna nooit maar dat komt eigenlijk vooral omdat ik bijv. Shooters toch niet heel lang speel. Dan is zo'n season pass gewoon zonde van mijn geld.

6. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja mee eens...

En Pcars is gewoon heel mooi

7. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Als je hier het circuit niet kent dan ben je kansloos :lol:

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  8. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ja jezus! Laatst ook mee gereden en verbaasde me er echt over, ding is echt niet te controleren.

9. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
  10. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    Check die regeneffecten in DriveClub dan, zou zo mooi zijn als ze dit ook in PCars hadden. :cool:

Blijf het tof vinden hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben.

11. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Is ook meteen t enige wat beter is in Driveclub.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Is een compleet andere game dus buiten de graphics niet te vergelijken. Driveclub is in zijn categorie imo de beste sinds PGR

13. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    Vind Project Cars in veel andere punten ook beter dan DriveClub. Maar over het algemeen is het idd niet te vergelijken, twee totaal andere games.
    Was niet bedoeld om DriveClub de hemel in te prijzen oid. Zeg alleen maar dat het mooi zou zijn als PCars dit ook ongeveer had, aangezien de regen effecten in deze game wel wat beter hadden gekund IMO.

Trouwens ik wilde geen discussie over PCars vs. DriveClub aanhalen. Totaal niet te vergelijken voor de rest.

14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Ik koop meer dan genoeg spellen (afgelopen disndag nog Withcer 3, plus the hardcover Strategy Guide) en heb daarnaast ook nog eens een idioot grote backlog, dus wat dat betreft hoef ik een game als Project CARS niet meteen bij de launch te kopen. Zo vermaak ik me dagelijks nog prima met Driveclub, wat betreft even lekker racen. Wel een iets ander genre natuurlijk, dus vandaar dat ik hoopte dat Project CARS dat hele DLC-gedoe niet zou doen, zodat we een waardig alternatief zouden hebben voor Forza en GT.

Ik begrijp wel dat het tegenwoordig 'normaal' is om te DLC-melken, maar in dat geval is het dus ook normaal dat ik de game niet voor de volle prijs aanschaf. Dan wacht ik liever een paar maanden tot de game richting 30 euro gaat.

In het geval van Project CARS lopen ze in dat geval dus het risico dat we over 2 weken op E3 een geweldige presentatie van PS4 Gran Turismo te zien krijgen, of een weergaloos mooie presentatie van Forza 6 inclusief idioot veel content, en dan is er dus een kans dat gamers als ik besluiten om Project CARS dan maar helemaal te skippen en nog even op van die titels te wachten.

Games die DLC-melken koop ik gewoon sowieso niet voor full price. Klaar. Ik wacht dan op een flinke price-drop en/of een 'complete' release. Heel simpel. Ze kunnen prima 60 euro aan mij verdienen, maar dan alleen wanneer ze niet meteen al weer hun geld ophouden voor meer geld middels DLC. Kiezen ze wel voor DLC, ook prima, moeten ze zelf weten, en genoeg mensen die dat allemaal kopen, dus het zal ze best prima bevallen, maar dan kies ik er dus voor gewoon wat langer te wachten tot ik die game koop en speel, als ik tegen die tijd nog interesse heb.

15. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Nadat ik dit spel heb gespeeld moet Forza me overhalen om dat spel überhaupt nog te halen. Er moet wel een hoop veranderen voordat ik weer terug ga naar. Dit is meer dan een waardig alternatief, dit is een nieuw soort racegame voor console gamers. Niet zo arcade als Forza of GT om over Driveclub maar te zwijgen.

Denk ook dat wij als gamers heel erg verschillen. Als je zo lang kan wachten speel je denk ik voornamelijk single-player. Ik speel bijna alleen multiplayer en ben er daarom het liefst vanaf het begin bij.

Ach, sommige mensen vinden het leuk om overal op te zeiken. Ik vind het leuk om lekker te gamen.

16. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Er is een verschil tussen DLC uitbrengen en DLC melken. In dit (niet bevestigde) bericht staat dat in totaal de DLC zo'n 40 auto's geeft en 14 nieuwe locaties met waarschijnlijk verschillende layouts. Dat is ongeveer de helft van de content waarmee de game verscheept is en dus is 30 euro een hele gerechtvaardigde prijs. Daarnaast heeft Project CARS een gigantische carlist voor zijn genre, veel concurrenten halen de tien auto's niet bij launch, waar Project CARS er 80 heeft en iedere maand een nieuwe gratis auto uitbrengt. Qua content is Project CARS ongeëvenaard en nog is het niet goed genoeg. Als ze helemaal geen DLC zouden uitbrengen had je waarschijnlijk wel €50 voor het launch product over gehad, en dat is nogal irrationeel.

Overigens is het DLC-model van The Witcher 3 heel vergelijkbaar met die van Project CARS: kleine pakketten gratis; grote pakketten betaald.

17. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Prima, jij vindt het het geld waard en betaalt straks 80-100 euro (of meer, wanneer ze na de Season Pass doorgaan), en ik wacht het gewoon nog even allemaal af. Dit najaar zal de game vast wel wat goedkoper zijn, en wellicht dat de Season Pass dan ook al een keer in de aanbieding is gegooid, en alle bugs zijn gefixed enzo, en dan overweeg ik het nog eens.

Maar nu dus zeker nog niet.

Qua aantal lokaties/tracks is de huidige release idd prima. Qua aantal auto's vind ik het nog wat karig, maar in principe vind ik dat ook niet zo heel belangrijk. Als er maar voldoende afwisseling in zit en de auto's zijn leuk om in te rijden, dan vind ik het prima.
    Mjah, ik speel idd meer SP, dus dan is het makkelijker om even geduld te hebben, maar bij Battlefield 4 ook gedaan, en daar zeer tevreden over, want afgelopen najaar BF4 plus Premium voor 40 euro gekocht. Game is er alleen maar beter op geworden, en dan heb je dus in totaal zo'n 30 mappen voor 40 euro, ipv wanneer je de game op release kocht, waarbij je ongeveer 10 mappen had voor 60 euro...

Ik hoop dat Driveclub binnenkort de Season Pass even een keertje in de aanbieding gooit, dan pik ik die zeker op, en dan vermaak ik me daar wel weer een poosje mee.

18. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Nee hoor, ik heb nog helemaal niets besloten. Maar ik veroordeel de game niet tot het melken van DLC en ik kijk bij aankoop van een product gewoon naar wat ik op dat moment krijg, niet naar wat ik er eventueel later bij zou kunnen kopen.

De launchgame is geen slechtere/incomplete game geworden simpelweg omdat er aan toegevoegd wordt.

Tim en Beltoni vinden dit leuk.
  19. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Even de achievement-geil modus aan:
    Waarom krijg ik de achievement niet voor receive 12 invitations? Ik heb er al meer dan 12 gehad volgens driver network profile.

20. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Deel Deze Pagina