1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Fuck de Witcher 3. Heb 2 nog liggen, moet hem nog helemaal uitspelen.

    [​IMG]
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yes! En de patch voor PS4 schijnt er al te zijn zag ik op NeoGAF.
     
  3. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Speel nu een paar uur, vind het tot nu toe eigenlijk maar matig allemaal. Niet om interessant te doen, maar het voelt gewoon nog niet af. Vele technische dingetjes gewoon net niet, matige muziek, geluid soms slecht, grafische foutjes, bugs. Bijvoorbeeld iemand krijgt zweepslagen boven in het settlement en als ik beneden sta is het nog net zo luid als wanneer ik boven stond, het water ziet er niet uit...lopen en paardrijden net niet helemaal flexibel. Sta je pal naast een object om te looten maar moet je een paar keer proberen qua afstand voordat het werkt. Zelfde geldt voor iemand aanspreken. Allemaal kleine dingetjes die eigenlijk in deze tijd gewoon niet meer kunnen.

    Heb daarnaast het gevoel alsof ik alleen maar naar cutscenes en dialogen zit te kijken.

    Maar er zijn vast ook mensen die van al deze dingen geen last hebben :+
    Even doorzetten nog, maar niet overtuigd.
     
    Oujdi vindt dit leuk.
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Heb nu alle vier de onderdelen van de eerste Griffin armor gemaakt na de diagrams vanmiddag te hebben gevonden :)
    Alleen nog de twee zwaarden maken.

    Wat zijn die quests van de Bloody Baron ook gaaf zeg en wat een vet character is dat. Goede stemacteur ook. En zijn kasteel/dorp is ook zo fucking sfeervol!
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zat er juist na een paar minuten al in en het wilde me niet meer loslaten. Het hele gebied lopen afstruinen, plantjes vinden om potions te kunnen maken. Alle icoontjes op de map checken enzovoort. Matige muziek? Juist perfecte muziek man, daaaaamn. Afgezien van een paar stotteringen in het geluid, heel soms, vind ik het geluid juist fenomenaal. Je hoort al die omgevingsgeluiden die je hoort te horen, veel van dat soort dingen die ik echt mis in veel games nog. Alles klopt hieraan juist...vind ik :)

    Het water is misschien geen GTA V of AC Black Flag water, maar het ziet er niet uit? Damn....nah. Je moet de game gewoon spelen, want alleen maar cutscenes en dialogen...nah man, daar kan ik mij niet in vinden. Het kan natuurlijk dat het jouw game niet is, maar tot nu toe vind ik de game fantastisch. Nu al zoveel meer fun mee dan vele andere RPG's. Personages, verhaallijnen, het zit allemaal prima in elkaar.

    Ja echt supergaaf om de boel te checken daar. Je kunt bijna alles betreden daar, niet altijd omdat je er loot zal vinden, maar gewoon omdat het kan. Tot nu toe kom je sowieso weinig dichte deuren tegen. Altijd een pluspunt.
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    @BlackTerror

    Vroeg me af hoeveel rpg's je serieus gespeeld hebt?

    Of zit je te trollen?
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hier de PS4 patch info:

    CD Projekt RED just announced that The Witcher 3 patch 1.03 has now been made available in EMEA countries, and will soon be released everywhere else.
    • Corrects a bug where the player was able to shoot bolts at friendly NPCs.
    • Corrects an issue related to Stamina regeneration while sprinting.
    • Corrects a bug that could cause spontaneous combustion of gas clouds.
    • Reduces spawn times for certain groups of NPCs.
    • Blood particles will now properly appear on water surfaces after foes are killed.
    • Corrects a visual effect in the Wandering in the Dark quest.
    • Improves foliage behavior in scenes.
    • Reduces foliage shadow popping.
    • “Melltith” sword is visible again.
    • Fixes some minor graphics bugs in gwent.
    • Corrects some missing translations in localized versions.
    • Improves performance, especially in cutscenes and during gameplay.
    • Introduces a number of minor improvements in SFX.
    • Fixes an issue that could have caused an infinite loading screen in certain circumstances in Wandering in the Dark quest.
    • Corrects an issue in the dialogue system that might have caused rare instances of dialogue looping in certain scenes.
    • Improves stability in gameplay and the UI, especially during games of gwent.
    • Upgrading items included in gear sets no longer destroys rune sockets on said items.
    • Fixes an occasional bug in the Journal in the Fake Papers quest.
    • Enlarges the loot pop-up window in the UI.
     
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha nee ik troll niet en heb meerdere RPG's gespeeld, maar zit me tot nu toe alleen maar te ergeren.
    Maakt ook niet uit verder, ik speel nog een paar uurtjes verder misschien grijpt het me nog.
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Dubbel post.
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Black terror je bent gek:+

    Net een hele vette qeust gedaan op fyke island. Jezusallemachtig wat een sfeer heeft deze game zeg!

    Sommige qeusts en dialogen en personages zijn zo interessant.
    goty!

    Maar 1 ding erger ik me wel aan.
    verdien echt te weinig geld....

    Wil die griffin armour laten craften maar heb gewoon maar 60 gold na weet ik veel hoeveel qeusts... wat doe ik fout?
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Leveren jullie die crowns en andere valuta wel in bij de Vivaldi bank in Novigrad?
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Nog niet in novigrad geweest.
    Toch maar eens doen dan.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik moet nu wel 1000 coins betalen om in Skellige te komen, veel te veel :'-(
     
  14. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Iets wat ik eerder had willen weten, maar doe het in tags voor degenen die helemaal niets willen weten:

    Je kan het weer terugkrijgen(vinden) na die missie.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Daar is vast een andere manier voor ...
     
  16. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Net ff gespeeld, met de nieuwste patch. In de menu's merkte ik in eerste instantie niet veel van de grotere tekst, begon pas op te vallen toen ik wat loot oppikte. Menu's nog ff goed gecheckt en is idd wel beter zo. Alleen de tekst bij items in de inventory (bijv. bij wat voor bonussen er op een zwaard zitten) zou van mij nog wel iets groter mogen.

    Toch mooi om te zien dat CDPR de game actief blijft ondersteunen. Ik zat hier gisteren nog een beetje te azijnzeiken over het uitblijven van patches op de consoles, maar de eerste (eigenlijk tweede, day-one patch meegerekend) is er vandaag al. Top!
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Witcher 2 werd ook perfect ondersteund, een medewerker had zelfs in zijn eigen tijd een patch ontwikkeld om de combat beter te maken, ver na de release 8)
     
  18. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Toen ik voor het eerst in m'n leven een bedankbriefje in een gamehoesje vond kon CDPR voor mij al niet meer stuk. :D
     
  19. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Patch 1.03? Ik zit op patch 1.01 op de XONE. Heb ik 1.02 gemist of was die er alleen voor PS4?
     
  20. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Weet je zeker dat je de nieuwste updates hebt gedownload? Volgens mij is de game gereleased als 1.02, was in ieder geval vanaf dag 1 zo op de PS4.
     

Deel Deze Pagina