1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 4 mei 2012.

  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Yep zeker weten, Witcher3 is echt een game die ik in een ruk helemaal rond wil spelen en niet als je erin zit weer een anders spel gaan spelen en vervolgens er nooit meer inkomen. En sowieso ook nog een deeltje backlog weg werken voordat ik aan deze lifekiller begin...
    [​IMG]


    Welk platform ga je voor AssPr0?
     
  2. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Ja ik . Ik ga lekker voor ESO. Al zien de beelden van the witcher er wel erg mooi uit.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2015
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Skyrim, Oblivion, alles. Heerlijk deze game tot nu toe. _O_
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Witcher 3>>>>TESO, vind het maar een matig spel eigenlijk :+
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Witcher 3 >>>> Alles eigenlijk O-) Daarom speel ik het lekker wanneer het mij uitkomt, inclusief patches en DLC.


    Heb je wel de huidige versie gespeeld? Er schijnt nogal wat verbeterd te zijn:+
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb hem 2 maanden geleden gekocht dus ja :+
     
  7. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Ik heb hem de eerste 2 maanden na release op de pc gespeeld. Vorige maand weer een keer geïnstalleerd om de nieuwe features te checken. Het is zeker geen slecht spel, maar kan wat mij betreft echt niet in de schaduw van de single player Elder Scrolls staan. Gevoel van vrijheid is er niet echt en Cyrodiil is (op de pc) een laggy zootje. Ik heb deze game voornamelijk alleen gespeeld, was op zich wel ok maar was er na een paar weken wel weer klaar mee. Kan ook aan mij liggen, ben sowieso niet zo van de mmo's, maar deze game heeft wat mij betreft de verwachtingen totaal niet waar gemaakt.

    Voor degenen die van plan zijn om hem met vrienden te spelen is het miss wel ff handig om te weten dat de "co-op" in deze game niet al te best is. Je kunt met een groepje quests doen, maar je bent ze wel individueel aan het afwerken. Het is als je in een party zit niet zo dat wanneer de party leader een quest afrond dit bij jou ook automatisch gebeurd, je zult zelf stapje voor stapje mee moeten gaan en de missie moeten doorlopen. Dit betekend dus dat je wanneer je bijv. in het midden van een quest een schakelaar om moet zetten, je dit ook daadwerkelijk allemaal 1 voor 1 moet doen. Gaat op den duur een beetje irriteren en het houd de zooi onnodig op. Het komt ook regelmatig voor dat er mensen om je heen verdwijnen en dat alleen hun naam nog zichtbaar is, komt denk ik doordat het allemaal best wel scripted is. Het zal met headset op de Xbox waarschijnlijk makkelijker af te stemmen zijn dan op pc met toetsenbord, maar het blijft toch een beetje een aparte design keuze (zeker voor een mmo). Het lijkt of deze game niet goed weet of het nu een single-player of multiplayer game wil zijn en is het daardoor allebei net niet.
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hmm nou goed ik zie het zelf wel allemaal dan :+

    Group phasing enzo is toch juist gigantisch verbeterd, wat jij beschrijft is volgens een BETA streamer die wat vragen beantwoorde gefixed.
    Sowieso speel ik met mijn karakter uitsluitend alleen of met iemand anders in MMOs, anders level je te snel en is er al snel geen drol meer aan. Neem aan dat we er zo weinig last van gaan hebben?
     
  9. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Gigantisch verbeterd zou ik ook weer niet zeggen, maar in de eerste maanden na de release was het helemaal een drama. Er is dus wel enige verbetering.

    Ik heb hem in april nog met iemand samen gespeeld. Quests die ik oppikte werden bijv. niet automatisch ook bij hem toegevoegd (terwijl we toch binnen enkele meters afstand van elkaar waren en uiteraard ook in een party zaten). We waren bijv. ook met een quest bezig waarin we 3 kristallen ofzo moesten verzamelen, wanneer ik er 1 oppikte werd dit niet bij hem geregistreerd. Het kwam ook een aantal x voor dat we elkaar niet meer zagen, slechts de naam nog. Na de release van het spel zag je elkaar echter helemaal niet meer en werd je soms zelfs in verschillende "servers" van de megaserver gedropt. Dit is nu dus wel veranderd, maar of het echt wereldschokkende verbeteringen zijn..

    Als je van plan bent om deze game alleen te spelen is dit natuurlijk allemaal niet van toepassing. Ik heb me zelf het best met de game vermaakt wanneer ik er gwn solo doorheen ging.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2015
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Oké, later gayboys. Maak jezelf nuttig en ga maar weer aan Fallout werken. Ik was al niet erg geinteresseerd meer in deze game na DA:I, Neverwinter en The Witcher. Maar als ik hem niet 2e hands kan kopen of kan doorverkopen dan wordt het sowieso niks. Dat is weer €60,- makkelijk verdiend voor mij.

    En blij gemaakt met dode mus, dankje Hybrid. Niets van waar dus :+.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    60 euro lichter dus. :+
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat is inderdaad wel erg hoerig... Hopelijk word er nog het een en ander gepatched voor de console. maar heb er een beetje hard hoofd in :+

    Bethesda heeft zo goed als niks te maken met deze game :+ En het is eigenlijk standaard dat een MMO gelinkt word aan account, moet de eerste die dat niet heeft nog tegen komen iig.
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dat het gelinkt wordt aan een account heb ik ook geen moeite mee. Dat je voor elke account die je aanmaakt een CD key nodig zou hebben heb ik wél moeite mee. Dat zou betekenen dat je per gamertag €60,- neer moet tellen om het spel te kunnen spelen. Doe me dan maar liever het F2P model van Neverwinter of abonnement zoals WoW. Gelukkig is het allemaal niet nodig en kan iedereen gewoon spelen met een (2e hands) disc.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ben je evengoed wel de lul als je een tweede account wil. ;)
     
  15. nicolle10

    nicolle10 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik hou heel erg van skyrim is deze game net zo groot of groter?
     
  16. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Groter qua oppervlakte, maar er is wel veel minder te doen. Game is ook een stuk minder open dan je van Skyrim gewend bent. Als je verwacht dat het Skyrim Online is, dan gaat deze game je heel erg tegenvallen.
     
  17. nicolle10

    nicolle10 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    5
    Dan maar even kijken of ik de game wel ga halen
     
  18. Gluon043

    Gluon043 Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een exemplaar van TES: Online Imperial Edition voor de Xbox One. Ik heb heel het internet afgezocht en kon geen site's vinden die hem nog verkochten. Ik ben een heel groot fan van deze serie en ik wil echt graag de Imperial Edition kopen. Weet iemand waar ik deze nog kan bestellen? Buitenlandse webwinkels is geen probleem zolang ik maar met PayPal of het liefst Ideal kan betalen. Als iemand nog een site weet, mijn dank is ZEER groot !! :)
     
  19. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Volgens budgetgaming is hij nog te koop bij Gameshop Twente. Geen idee of die zaak betrouwbaar is, heb ik zelf geen ervaringen mee. Bij de PC versie kon je trouwens gewoon digitaal upgraden naar de Imperial Edition, denk dat ze dit op de consoles ook wel gaan doen. Al loop je dan natuurlijk wel het beeldje en artbook mis, weet niet of het je daar om te doen is.
     
  20. Gluon043

    Gluon043 Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het gaat mij echt om dat beeldje :)
    Gameshop Twente kon mij niet zeggen wanneer de volgende levering was, maar YourGameZone had het volgende te zeggen:
    Deze uitgave is geannuleerd door de producent en zal dus niet op de markt komen. Er komt een alternatieve versie voor

    Het spel komt binnenkort al uit, maar dit zal wel kloppen denk ik? Ik houd deze week wel verschillende site's in de gaten om te kijken of hij nog beschikbaar komt.
     

Deel Deze Pagina