1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Die formula's en diagrams enzo die je bij shopkeepers/merchants kunt halen, zijn die echt alleen bij hen te krijgen of kun je deze ook zelf vinden?

    EDIT:
    Het random trillen van de controller is in mijn geval dus dat mijn Quen shield is uitgewerkt.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2015
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dit gaat er in de aankomende patch gefixed worden:

     
    TreV, PePzi NL, X-Junk en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Kleine patch voor zo'n game. :D
     
  4. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    WTF!!

    na een fast travel 2 keer op jump button geduwd en nu blijft die hangen.. ik kan niks meer doen want Geralt blijft springen.. ook bij vorige saves dus het moet aan de controller liggen.. heb de controller al uit en aan gezet maar niks helpt :mad:...
    iemand dit probleem nog gehad???

    EDIT: oef gefixt... 2x opnieuw moeten opstarten blijkbaar...
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2015
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Toch fijn dat ze hun best doen alle bugs te verhelpen.

    Toch denk ik zelf dan van release die game een maand of 2 later en polijst alles op je gemak.

    Inmiddels aangekomen bij skellige island en nog steeds helemaal hyped over deze game.
    Ben in geen jaren meer zo addicted geweest aan een game als deze.

    Merk wel dat ik veel potions te weinig gebruik of craft.
     
  6. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik vroeg me af of de bootjes weer terugkeren naar hun oorspronkelijke plek als je ze hebt gebruikt...
     
  7. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik denk het wel. Laatst ging ik met een bootje naar Fyke Island, daar bleef toen een paar dagen het bootje liggen maar nog weer wat later was 'ie weer weg.
     
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ze hadden wel een tweede quickwheel oid mogen toevoegen voor al die potions. Ik heb er best veel en ze zijn ook best wel goed, maar ik merk dat ik ze nauwelijks gebruik omdat ik elke keer helemaal door m'n inventory moet bladeren om ze te equippen.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2015
  9. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Is die patch er al, of is het anders al bekend wanneer hij wordt gereleased? Had gisteren voor het eerst een quest (hidden treasure) waarbij ik geen exp kreeg. Deze quest was 7 (!) levels hoger dan mijn eigen level, klopt dus wel dat quests die meer dan 6 levels hoger zijn ook geen exp geven.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Patch is in handen van MS/Sony. ligt er aa hoe lang zij er over doen om hem goed te keuren. Als we pech hebben duurt dat nog een week, maar ik heb hoop dat ze de 'ernst' inzien en haast maken.

    EDIT
    Ze werken nog aan de patch, komen nog meer dingen in... Ben bang dat we de game een weekje moeten laten liggen ...
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2015
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hoe level je de craftmans level? Heb een zooi aan diagrammen die ik wil craften maar mijn level is te laag zegt ie
     
  12. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Je hebt zelf geen crafting level. Je moet op zoek naar betere blacksmiths/armorers, als je bij hen in het crafting menu zit zie je rechtsbovenin hun level. Niet elke blacksmith/armorer is goed genoeg om alles te kunnen craften.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  13. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Daarstraaks de quest gedaan met die heksen (Crowes), toch best cool.. lang geleden dat de verhalen en quests zo goed zijn uitgewerkt in een game! Ben beniewd wat mijn keuzes trouwens weer veroorzaakt hebben :p

    Ik speel op 3de moeilijkheidsgraad en ben nu level 8. Maar die missie van die Baron en zijn kind blijft me toch te moeilijk hoor..
    als je kiest om dat wezen in een "lubberkin" te veranderen wordt ik toch altijd vermoord door die wraiths, en dan moet je weer gans opnieuw beginnen..
     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ben ondertussen alweer level 18 en heb zowaar vrijwel geen bugs ondervonden. Leuke game
     
  15. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik kan me nog steeds weerhouden. Had recent witcher 1 en 2 gekocht en nu ook al 3 voor pc, maar ben nog bezig in 1. Wat aardig van jullie om de game ff te Beta testen


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die Crowed quest was idd gaaf! En bazen design van die Crowes! Die quest vd baron is goed te doen hoor. Zodra die wraith komen Yrden trap casten. dodge zelf binnen die circel. Als er een wraith nearby is ff twee tikken uitdelen en snel dodgen. Herhalen totdat ze dood zijn. Verder kun je aanvullend natuurlijk ook Quen casten voor een shield en oils gebruiken voor meer damage.

    Kijken of ik vanavond nog wat kan spelen zonder last te hebben van de exp bug. Ben nog niet on Novigrad geweest, dus mss moet ik daar maar eens gaan exploren ...
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ah thanks. Ik kon ook al nergens vinden wat mijn crafting level is, maar zo werkt het niet dus :)
     
  18. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Game sinds vandaag in huis. Net klaar met de tutorial, toen de game crashte (PS4). Gelukkig ben ik natuurlijk nog niet ver, maar hoop dat dit niet vaak gaat gebeuren.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb nog geen enkele crash gehad op de PS4. Eigenlijk buiten de exp bug weinig klagen qua bugs enzo ...

    Grootste minpunt is het lange laden als je dood bent gegaan ...
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yeah...het laden was in White Orchard nog prima te doen maar in Velen....brrrrr. laat hun dat aub patchen. Zeker wanneer je op Blood and broken bones speelt en soms heel snel dood bent...dan is dat heel irritant.

    Hoe zit dat met die oils eigenlijk? Wanneer je dat op je zwaard doet, voor hoe lang zit dat er op?
     

Deel Deze Pagina