1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Running] Project Cars - TIME ATTACK

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 16 mei 2015.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Pffffffff strakke tijden... Hoe doen jullie dat toch.. Zal toch aan het afstellen van de wagen liggen. 2:05 is het snelste wat ik gehaald heb..
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Yes :) Dat waren gouden tijden.
    2.01.726 met time trial gereden. Daar zit toch standaard 5 liter aan boord?
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  3. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik heb een 2:00,468 gereden met de standaard setup. Tegen de tijd dat iedereen zijn setup geoptimaliseerd heeft zitten we tegen de 1:57 aan denk ik.

    Klopt. Staat je tijd op de Xbox One leaderboard? En zo ja, wat is dan je gamertag. Dan kan het makkelijk gecontroleerd worden. :)
     
  4. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    @Racerblade01 2 rond met standaard setup is echt snel! rij je met stuur??

    Ik rij nog niet heel lang met een stuurtje maar ik kan met deze afstelling niet heel veel sneller, maar dat is echt de setup denk/hoop ik :)
     
  5. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Das al best rap inderdaad!

    Misschien is het een idee om voor de volgende keer een setup te geven waar iedereen mee kan (moet) rijden, of gewoon met de standaard setup.
    Nu gaat het er meer om wie er een goeie setup heeft heb ik het idee.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  6. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Daar ben ik ook wel voor, helaas is dit onmogelijk te controleren. Het zou op basis van vertrouwen aan elkaar moeten. Op zich geen probleem, en de gene die dan toch bezig gaat met zijn tune en daardoor sneller is is gewoon sneu. Die wens ik dan ook veel plezier met z'n 1e plek :+
     
  7. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja dat is inderdaad het lastige eraan. Dan is het hopen dat iedereen sportief is een zich gewoon aan de regels houdt.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Let wel, ik heb niets getweaked ofzo. Alleen slicks soft eronder gedaan. Ik kan het verder wel met je eens zijn dat iedereen dezelfde setup gebruikt of dat er niets aan gedaan mag worden. Haalt wel de complete charme uit de game natuurlijk :)
    Misschien dat members die echt hard rijden (B-Tender) setups hier willen delen
     
    B Tender en Insane/Erret vinden dit leuk.
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    2.01.410 tot dusver en dat is alle behalve een cleane ronde. Snelle jongen kunnen hier echt wel onder de 2 minuten duiken zonder iets aan afstellingen te doen.
    [​IMG]
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wilde ik met de BMW doen maar ik ben eigenlijk tot het laatste halfuur blijven tweaken. Nu heb ik wel een BMW die naar tevredenheid rijdt, mja de challenge is al voorbij. En zo hard wil het tot nu toe niet gaan met me in Project Cars hoor haha. Als ik tevreden ben met m'n setup en rondetijd in de McLaren deel ik m'n setup denk ik wel:)

    Ik denk dat het nog steeds voor minimaal 95% rijskills is die een goede ronde bepalen. Zolang je met de standaardsetup (met slicks) niet rond 2:01,5xx-2:01,0xx komt kun je denk ik beter je tijd besteden aan het leren kennen van de auto en/of baan dan aan de setup, deed ik ook bij de BMW (begon pas laat écht de setup aan te passen) :) @geertbargeman laat hierboven al zien dat er met de standaardsetup al heel veel moois mogelijk is!

    Je moet eerst de grenzen van de auto kunnen bereiken voordat het zin heeft om de grenzen te verleggen denk ik. Je moet sowieso de grens 'kennen' om te weten wat je moet/wilt aanpassen aan de setup om die grens te verleggen.

    Wat niet wil zeggen dat ik niet iedereen wil uitnodigen om vragen te stellen over tunen en/of tips te delen!

    tipje: Brno is behoorlijk vlakke platte racebaan zonder grote oneffenheden. Dat biedt naar mijn mening mogelijkheden om je McLaren relatief 'hard' af te stellen vergelken met een hobbelbaan als de Nordschleife.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2015
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik zie trouwens bij de setup instellingen ook nog een "coming soon" staan. Soort van Market om tunes te sharen?
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Er zit ook nog een redelijk verschil tussen stuur en controller. Als iedereen verplicht met dezelfde set up moet rijden kan het zo zijn dat één groep het verschrikkelijk vindt...

    Misschien een idee om je tune openbaar te maken, dan leert iedereen ook van zelf iets meer over het tunen.
     
  13. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Denk dat dat een goede middenweg is om tunes met elkaar te delen via een foto, niet verplicht maar leuk voor de concurrentie en te zien of jij alles uit je tune hebt gehaald of dat misschien iemand wel beter kan.
     
    geertbargeman vindt dit leuk.
  14. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Thanks. Ik rij met controller trouwens. Maar zoals hierboven gezegd, standaard setup is denk ik goed genoeg om onder de 2 minuten te duiken.
     
  15. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik ben wel benieuwd naar jouw bandendruk bij de BMW eigenlijk. Ik was uiteindelijk met wat ik had wel tevreden, maar het zou me niets verbazen als jullie hele andere waarden hadden. Ik had hem zo:
    Front Left Tire Pressure 2.14
    Front Right Tire Pressure 2.20
    Rear Left Tire Pressure 1.98
    Rear Right Tire Pressure 2.02
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    ik zal morgen eens kijken!:)
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hierboven al een iets betere tijd met foto. Geen idee of ik in de leaderboards kom te staan. Heb geen Gold. Donechrone is mijn gamertag. Ik zal wel foto's blijven posten. Is voor mij wat makkelijker.
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik noteer ook een 2 minuten tijd met de standaard auto

    [​IMG]
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    voor mij ook!
     
  20. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Vrijwel standaard auto gereden en oefening baart kunst. Blij als ik straks mijn t3pa pedalen krijg dan heb ik wat meer gevoel met op het gas gaan.. [​IMG]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina