1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Thanks, maar ik speel op de PS4. Dacht dat XBWR alleen voor Xbox is. ;)
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Competities nu (nog) wel maar time trial is open voor iedereen.
     
  3. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nice :) Wanneer komt ie?
     
  5. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Mooie updates, ik ben benieuwd wanneer die komen voor de One.

    Vanmiddag nog leuke achievement behaald [​IMG]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jammer hoor.. Maar ook in Pcars kun je toch bv een willekeurige wedstrijd doen met oefen sessie, etc etc kiezen welke track welke car wat voor weer enz...
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ja maar ik wil ook vooruitgang boeken. Zien dat ik iets bereikt heb. En dat is met free practice niet. Je ziet ook nergens de snelste tijd van je vrienden staan bijvoorbeeld. Anders kon je daar nog een beetje een wedstrijdje van maken. Als ik in mn eentje maar wat willekeurig ga rijden heb ik het al snel gezien. En volgens mij is dat ook al geen goed teken, toch?
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Heb het spel nu ook een paar dagen en tot nu toe alleen een beetje career gespeeld. Wat mij opvalt is dat een auto (met name de karts tot nu toe maar ook andere) tijdens een race heel anders aanvoelt/stuurt dan tijdens de practice/quali. Daar begin je welliswaar met blauwe banden maar als die groen worden heb ik altijd wel goede controle over de auto. In de race begin je met groene banden maar ondanks dat glipt de auto mij steeds (bij met name het uit acceleren van bochten) weg. Ik kom dan vaak ook niet in de buurt van mijn quali tijden

    Is dit een bug en horen de banden gewoon blauw te zijn, zit het mij gewoon tussen de oren of komt jullie dit ook bekend voor (of zie ik iets anders over het hoofd?)
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613

    Je moet doen wat je wilt natuurlijk en Pcars is zeker nog niet wat het moet zijn maar de makers doen er alles aan om het te maken wat de gebruiker graag wil en naar mijn idee doen ze wat ze zeggen. Patch 1.4 is onder weg en zal weer het ea glad strijken..
    Het is ook geen free practice wat ik bedoel maar de solo races tegen AI. Maar nogmaals, als jij je heerlijk voelt bij een andere race game dan moet je natuurlijk daar voor gaan. Je moet genieten van het gamen en kun je dat niet met Pcars dan moet je deze laten liggen.
    Het is jammer van het geld maar daar kom je ook wel weer overheen.. Ik geniet persoonlijk wel van het racen, gewoon in solo of online (ook al is dat nog lang niet wat het moet zijn) dus ik zal Pcars voorlopig nog wel spelen.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    blauw = koude banden
    groen = warme banden

    Met warme banden heb je meer grip en controle

    kwalificatie begin je met koude banden, race met warme ;)
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dat snap ik en daarom vind ik het zo raar dat ik tijdens de race voor mijn gevoel veel minder grip heb dan tijdens de kwali (zelfs in het begin met de blauwe band en al helemaal als ze groen worden)
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hmmm dat is idd vreemd.
     
  13. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij zit er wel iets meer verschil in dan alleen groen of blauw. Daarachter schuilt een bepaalde temperatuur, dus het kan heel goed zijn dat ook met een race de banden nog wat op moeten warmen.
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Misschien door de hoeveelheid brandstof die in de auto zit?
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dacht ik eerst ook aan maar met dezelfde hoeveelheid brandstof heb ik nog altijd het probleem
     
  16. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    De game heeft natuurlijk heel veel verschillende factoren, alleen al naar het weer (bewolkt rijd anders dan zonnig) maar ook naar de hoeveelheid mensen op de baan. Al rij jij in de kwalificatie is de baan waarschijnlijk warm van de mensen die erop gereden hebben etc. Je blijft dan meer plakken op de weg. En zo zijn er nog heel wat andere dingen die een rol spelen.

    Ik vind de karts trouwens niet echt heel fijn rijden en dan ook niet zo'n goede graadmeter, heb je het ook bij bijvoorbeeld GT3?
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik hoorde van Ian dat je pas kan oordelen als de banden goed warm zijn. Dus je moet rekenen op een rondje of drie voordat ze echt lekker goed lopen. Zelfs al geven ze aan dat ze groen(warm) zijn bij de aanvang van de race. Dan moet je eerst nog een paar rondjes rijden voordat ze zijn wat ze moeten zijn.
     
  18. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb ook een soortgelijk probleem, soms gaat alles goed en soms ook niet.
    Heb ik eerst heel wat tijd in de training zitten om de baan te leren kennen en de auto verder evt af te stellen, alles gaat lekker en dan in de race rijd je ineens poep.
    Het lijkt of je ineens een totaal andere auto hebt, dat er veel verschillende factoren een rol spelen dat snap ik maar voor mijn gevoel is dit wel een erg groot verschil.
    Daarbij heb ik het ook meegemaakt dan mijn tegenstanders in de race ineens 2-4 seconden per rondje harder gaan dan in training/qualify.
    En dan heb ik de tire-wear setting zelfs op slow staan en alleen cosmetische schade.
     
  19. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Even off-topic: Heeft er iemand tips voor een goede Xbox One headset waarmee ik optimaal kan genieten van pCars?:)
    On topic: waar vind ik de agenda van jullie XWR competitie voor pCars?
     
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Alexknl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina