1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Heb t zelfs omgedraaid, in de qualify ben ik 2 sec sneller maar in de race win ik met grote afstand. Heb dan ook de moeilijkheid niet zo heel hoog haha.
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Als ik tijd heb straks dan ga ik ook eens kijken hoe het voelt met assist aan. Race nu met alles uit en ik merk wel dat je daar heel erg goed voor moet kunnen sturen wil je een beetje in de buurt van de tijden komen die ik online zie...
     
  3. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Tsja, maar waar heb je meer plezier in? Ik rij liever met settings op real en zonder racelijn, dan dat ik in de top meedoe met alle hulp aan.
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Voor de geïnteresseerden. MediaMarkt

    [​IMG]
     
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb ik alleen geen geld meer voor een stuurtje. Zie mezelf al zitten in die stoel met mijn controller :rolleyes:
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou ik ben daar 200% mee eens. Heb aan het begin van de avond even alles aan gezet maar dat vind ik echt niet leuk. Geef mij maar alles uit en real. Race lijn gebruik ik al nooit. Dat vind ik echt zo'n afbreuk doen aan de game. :D

    Dus ik heb alles weer op real gezet, alles assist verder uit en manual shift... Gaaaaaaaan. Heerlijk
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Hahaha inderdaad.. Nou voorlopig hou ik het maar even bij de controller..
     
  8. Bonvin Andy

    Bonvin Andy Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook met controller.

    Ben al enkele dagen met Mercedes 190 timetrial aan het rijden op circuit zolder.

    Beste tijd is tot nu toe 1m47...

    De mensen in de top 10 rijden 1m28.

    Zelf speel ik alles assist off en manual shifting.

    Wie doet beter en wat is de truk om nog sneller te zijn?
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Zal vanavond eens een rondje rijden :) De truc... tja ik denk dat het het belangrijkst is om nette lijnen te rijden en op het juiste moment te remmen. Bochten mooi van de buitenkant benaderen; remmen, je apex raken en ook bij het uitkomen de gehele baan gebruiken. Veel rondjes rijden, veel oefenen om auto en baan te leren kennen en dan moet het goedkomen :D .

    Rijdt de top10 in dezelfde auto als jij? Er zit opzich nog wel de nodige ruimte tussen 1:28 en 1:47.
     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108

    Wat echt een truc is : oefening baart kunst haha

    Maar investeer eens 2 uur bijvoorbeeld om je auto te leren kennen en je rempunten goed te onthouden, zet ook de Ghost aan van een snellere tegenstander om te kijken welke lijnen hij rijdt.. Neem bochten eens in een andere versnelling en short shiften helpt soms ook daarbij..

    Maar 1:28 en 1:47 is echt een aanzienlijk gat, niet iedereen is ook een Max verstappen :p

    Good luck iig.
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nice die 2.04.. Toch loop ik nog 2 sec achter. Ook zelfde als jij hoor. Alles uit/real en natuurlijk geen rijlijn en helmet cam.
    Ik vind het wel een heel lekker circuit.
     
  12. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Gelukkig gaat het bij jullie allemaal beter.. Ik speel hier alleen single player en voornamelijk career.
    Ik vind het aan de ene kant een fantastisch spel maar er zitten nog zoveel irritante bugs in niet normaal..
    ik was gisteren bezig in career met de GT4. Ik had de laatste race gespeeld en ben toen naar bed gegaan, normaal moet je na de laatste race je contract verlengen of overstappen.
    Zet ik net de xbox aan om lekker verder te gaan geeft ie een melding bij het laden van mijn savegame. Het seizoen is afgelopen, ik moet eerst mijn contract verlengen..
    Maar tot mijn grote verbazing zijn alle berichten/emails weg en is alles leeg, ook de kalender knop is niet meer te gebruiken..
    Ik kon niet meer terug naar de race kalender en ik kon geen berichten of contract aanbiedingen bekijken, met andere woorden.. ik kon NIKS meer.
    Dus enige oplossing is savegame deleten en weer opnieuw beginnen.

    Zo heb ik al eerder rare situaties gehad dat tegenstanders in de race 2-3 seconden harder gaan dan in de qualificatie..
    race 1 van het seizoen gaat vrij makkelijk en ik ben in de training 2 sec sneller dan de rest, in race 2 kom ik ineens 2 seconden te kort.. ik heb eens de moeilijkheidsgraad een stap terug gezet, resultaat?: mijn tegenstanders gingen nog sneller ipv langzamer. spel opnieuw opstarten was de oplossing.
    Zo ben je de hele tijd bezig op moeilijkheidsgraad 60 en nu ben ik in een nieuw seizoen in GT3 met 2 vingers in mijn neus ineens 5,5 sec sneller dan mijn tegenstanders.
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Als je je tijd post in het Time Attack topic (zie link hieronder) doe je mee voor de prijzen! Settings zijn voor iedereen persoonlijk.. Veel time-attack-deelnemers rijden net als jij zonder of met een enkele assist aan. Ik kan de assists van deelnemers niet reguleren dus heb het vrijgegeven.
    De 'echte' auto's hebben in sommige gevallen overigens wel assists 'aan' die jij soms uit hebt staan (Abs/tcs, etc). Weet niet precies hoe dat bij de Mclaren is.

    http://forum.xbw.nl/threads/running-project-cars-time-attack.176253/
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups maar als je bij de settings real hebt aanstaan dan gebruikt Pcars dit ook als er in de betreffende wagen in RL ook ABS/TCS etc gebruikt worden.
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ooh zo vatte ik het ook niet op hoor :) Maar er zijn meer mensen die erover denken zoals jij, wat betreft rijden zonder assists, maar dat is helaas niet fatsoenlijk te implementeren in de Time Trial. Moet bekennen dat ik zelf dankbaar gebruik maak van de remlijn (A) al merkte ik in de race van gisteren dat ik hem in werkelijkheid nauwelijks gebruik omdat ik plots heel erge moeite had in een practicesessie om m'n rempunten te vinden toen enkele bordjes uit de grond waren gereden (waar ik m'n rempunt dus op baseer :D ).
     
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Project Cars, eat dick _O_
     
    Alexknl en B Tender vinden dit leuk.
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hahaaaa nice. Doei doei pCARS.

    Gaat wel eind 2016 worden zeker. :p
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Kunos kennende eind 2017 :+.
    Nah, eind dit jaar gok ik.
     
  19. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Waaaaat. Die zag ik niet aankomen. Geweldig nieuws. _O_
     
  20. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Heel goed nieuws inderdaad. Speel AC al een tijdje op de PC en het is een game die echt richting de hardcore Simrace-games gaat (rFactor/iRacing).
    Ben wel benieuwd hoe ze het met de mods gaan doen op de consoles. Dat is een van de grote voordelen aan de game t.o.v. andere racegames.
     

Deel Deze Pagina