[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel momenteel eigenlijk niet meer. In het begin vond ik dat wel een heel cool spel maar eigenlijk is het wat eentonig. En ik heb momenteel ook midtown mandess 3 gehuurd...
    Zijn die opdrachten van caius eigenlijk cool? Ik heb er nog maar drie ofzo gedaan. Maar bij mages guild moet je altijd wel iemand overtuigen, boeken kopen...
     
  2. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt verschillende opdrachten. Vooral in het begin zijn de opdrachten nog wat makkelijker zoals iemand overtuigen en boeken halen. Maar als je wat sterker wordt krijg je nog andere opdrachten. Necromancers doden, een keer een wezen trappen in een soulgem. Maar het klopt dat het af en toe wat eentonig is, maar ik (en aan deze thread te zien veel anderen) vinden het toch nog steeds leuk om te spelen.
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    In het begin vond ik die opdrachten van Caius ook saai. Maar naar een tijdje komt er vaart in de opdrachten, en wordt je helemaal meegesleept in het verhaal. De mainquest heeft achteraf best een goed verhaal.
     
  4. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok als ik midtown madness nie meer heb zal ik wel weer verder spelen. Ik zeg niet dat het een cool spel is hoor maar het is niet meer ZO cool als int begin :) Maar alsnog nog een topgame :)
     
  5. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu maar eens teruggeweest naar die grot (van Urshilaku) en het is denk ik de bug geweest dat characters verdwijnen want nu kwam ik hem wel tegen en de vorige keer niet. Ik was dus al wel in die kamer geweest.

    Edit: Ik heb nu de volgende missie ook gedaan. En die Dagoth Gares zegt dat ik naar de Red Mountain moet komen. Kan ik me daar bij Dagoth Ur aansluiten?
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2003
  6. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Weet ik niet. Ik heb me laten genezen van mijn corprus en kwam pas op red mountain om Dagoth Ur te mollen.

    Probeer het maar. En wees zo vriendelijk om hier te zetten wat er gebeurd. Ik ben best wel nieuwsgierig.:)
     
  7. Spawn

    Spawn Live! - SpawnHeretic

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kom je aan een vet Daedric Armour? Ik geloof dat Daedric armour sterker is dan Ebony, omdat daedric bij mij een armor rating van 208 heeft, en ebony iets van 180. Waar is trouwens Azura's Shrine? Klopt het dat ie bij Seyda Neen ligt?
     
  8. ormagon3

    ormagon3 hunter

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad dat ligt bij seyda neen en daedric vind je op de dren plantage
     
  9. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een paar vraagjes:

    1. Kun je als je bij bijvoorbeeld House Hlaalu zit iemand van Hlaalu neermeppen om expelled te worden en dan een ander huis joinen?
    2. Staat je fort altijd op het Odai plateau?
    3. Verschilt je fort van grootte per huis?
     
  10. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Azura's shrine ligt niet bij Seyda Neen. Seyda Neen ligt in het zuid-westen en Azura's Shrine ligt in het zuid-oosten. Oostelijk van Tel Brenora.
    De enige met een complete deadric armour is Dyvath Fyr. Er zijn een aantal armorstukken die alleen Dyvath Fyr heeft, zoals de cuirass.

    1) Je wordt dan inderdaad expelled, maar je kunt geen ander huis meer joinen.
    2) Nee, alleen die van Hlaalu ligt daar. Die van Redoran ligt op de weg van Ald'Ruhn naar Maar Gan. En die van Telvanni ligt bij Uvirths grave (in the middle of nowhere).
    :cool: Ik zou zeggen, loop naar de plekken die ik je net gewezen heb, en see for your self. Zodra jij namelijk een fort hebt, staan er op die plekken ook forten.
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2003
  11. Spawn

    Spawn Live! - SpawnHeretic

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    1
    In het Zuidoosten? Waar precies? Bij welke stad in de buurt?
    Dan ga ik ff naar de dren plantage. Divayth Fyr mag je niet mollen, toch? Ik geloof dat je dan zo'n tekstje krijgt met dat de wereld vervloekt is etc.
    Mag je Divayth Fyr al mollen nadat je bent genezen van de Corprus Disease, of moet je daarna nog een opdracht met hem doen?
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2003
  12. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Helemaal onder in een hoek. De dichtsbijzijnde stad is Tel Branora, maar het makkelijkste is om van Sadrith Mora alsmaar naar het zuiden te gaan.

    Dyvath Fyr heb je nodig voor de mainquest, maar daarna kun je hem wel mollen. (al heb ik dat niet gedaan)
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2003
  13. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben eens naar Dagoth Ur geweest maar ik kan hem (nog) niet joinen. Hij zegt dat ik de Kagrenac Tools moet hebben en dan zou hij beter voorbereid zijn. Maar misschien als ik die heb (dat zijn toch dat amulet en Sunder en Keener??)...

    Ik moet nu 3 dingen ophalen in een dunmer stronghold (voor de mainquest) De corprus weepings en het shadow shield heb ik al gevonden, maar waar is een cup met een teken van Dagoth Ur erin?

    Edit: Ik heb hem (al) gevonden. Hij stond helemaal weggedrukt in een hoekje.
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2003
  14. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Alweer een vraag, beetje veel de laatste tijd maar toch:

    Ik moet nu voor de mainquest Azura's moon and star vinden. Nou ben ik naar Azura's shrine gegaan en heb de missie gedaan van de daedra bij Dagon Fel. Nou heb ik Azura's star gekregen maar blijkbaar is het niet goed want die Wise Woman wil hem niet accepteren??? Weet iemand wat ik fout heb gedaan? Zeg liever niet waar de echte moon and star ligt, een hint is wel welkom want ik vat niks van dat raadseltje.
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha.. Ik kan het fout hebben hoor, maar moon & star is een ring! Je hebt de TES-map neem ik aan? Zoek daar ''cavern of the incarnate'' op en ga erheen.:) Dat raadsel was idd zeer vaag.:+
    Ik speel de laatste tijd bijna geen morrowind meer. Niet omdat ik het saai vindt, maar omdat als ik eenmaal bezig ben, je me er voor uren niet meer achter weg krijgt! :p (serieus:cool:)
    Trouwens, Benneke, ik was wel benieuwd naar wat jou lvl was, jij lijkt me echt wel zo'n die-hard morrowinder:cool: Ik zit momenteel op lvl 73,dark elf, named ''Dod'':+
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2003
  16. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben trots op mijn dragonbone cuirass (LVL213 )
    :p
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2003
  17. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik had hem EINDELIJK gevonden en ik heb mijn controller een paar keer de kamer door gegooid, Die gast is VEEL TE GOED!
    Ik dacht dat ik hem in eerste instantie gedood had maar het bleek dat ie was gevlucht naar een andere kamer!
    Ik had me een beetje geheeld (ik was niet zoveel af) en ga die andere kamer in: Gaat die gast opeens zo goed toveren dat ik na 10 sec dood ben, Ik denk niet dat ik die gast ooit versla, iemand van jullie wel gedaan? HOE?
     
  18. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn god! lvl 213!!:eek: Wat voor ras heb je dan? en welk sign?
    Sjiza_O_
     
  19. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je een 'FORT' bij morrowind?
     
  20. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Door een great house te joinen. De great houses zijn Haallu, Redoran & Telfanni( hoe schreef je dat nou?;)). Daar moet je gewoon de opdrachten doen, en op een gegeven moment kun je dan een 'stronghold' laten bouwen. zo goed? :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina