Ja, Maar dus niet de FF variant, maar de rumble en dit is niet te vergelijken!!!! Mijn advies: Koop geen stuur met rumble!!!!
ik heb ook advies : koop niet het 360 modena stuurtje van Thrustmaster, om de volgende reden : Ik heb het stuurtje gekocht en getest met de volgende 2 spellen : - DTM Race Driver - Midtown Madness 3 ** Bij DTM hoefde ik het stuurtje bijna niet te bewegen om een scherpe bocht te maken. Dit was niet echt handig omdat sturen dus bijna onmogelijk was, helemaal op momenten dat je snel moet reageren om iets te ontwijken. ** Bij Midtown Madness 3 was het weer andersom : hier moest ik voor een flauw bochtje het stuur al helemaal omdraaien, waardoor je niet snel genoeg kon uitwijken voor bv tegenliggers Ik d8 dus bij mezelf : laat ik de gevoeligheid een aanpassen : kan dus niet. Ook de pedalen waren bij beide spellen niet in gebruik : gas geven en remmen ging met de onderste trekkers Ik heb het stuurtje ook meteen terug gebracht en met een hoop gezeik m'n geld nog terug gekregen iemand die dezelfde ervaringen met het stuur heeft ?? mzzls
IK heb zelf helaas het 360 Modena stuurtje, ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest over een stuurtje, allereerst is de constructie waarmee het stuur vast zit aan de as niet stevig, zit maar met 2 schroeven vast. De meeste spellen reageren niet goed, DTM is nauwelijks te spelen, veel te nerveus. Het enige spel waarbij ik het stuurtje gebruik is Racing Evoluzione. Ik hoop dat Logitech de Driving Force uitbrengt voor de xbox, ik heb dit stuurtje bij mijn PS2 met natuurlijk GT3
k heb de williams f1 racing wheel en die bevalt my prima alleen vind k het nogal jmmr dat k het alleen met mm3 kan gebruiken terwyl k ook nog mc2, burnout2 en sega gt 2002 heb:{