1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    En ik maar denken dat het na de point of no return snel gebeurt zou zijn, wat een game :D
     
  2. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Touché, niet aan gedacht. Bedankt voor de reactie iig!

    wat een heerlijke game zeg. Heb zelden dat ik op een dag werken snel naar huis wil om de Xbox aan te gooien, maar bij deze game is daar zeker sprake van! Erg eigenlijk:+. Ben nu net in Velen aan gekomen, heb amper nog main quests gedaan maar heb al uren rondgedwaald.
     
  3. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Het valt me nu pas op hoe veel Nederlandse invloeden de stad Novigrad heeft. Het viel me sowieso al op dat de hele game is gebaseerd op Europese invloeden, van Noors tot Spaans. Maar Novigrad zelf had een Nederlandse stad uit de middeleeuwen kunnen zijn, je moet er eens op letten :).
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Waar kun je trouwens de crossbow set en nieuwe armor vinden van de nieuwste DLC?
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Novigrad is killing me. Ik wil systematisch elk hoekje verkennen, elk huisje binnen, alles looten. Rhaaaaaaaa, 'k wor' gek! Ik ga allen nog maar door de straten rennen, tis gewoon niet te doen ...
     
  6. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Dat wilde ik eigenlijk ook net vragen. Op de PS4 zijn ze ook nog niet te vinden.

    Haha, ja ik begrijp je man. Ik heb dat in Oxenfurt gedaan, ben nog niet in Novigrad geweest, maar zat mezelf al af te vragen hoe ik dat in Novigrad voor elkaar ga krijgen. Oxenfurt kostte me al 2 speelsessies, verwacht bij Novigrad er wel een x of 5 langer over te doen.
     
  7. galiaar

    galiaar Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die de game reeds hebben uitgespeeld? Zoja, hoeveel uur hebben jullie erover gedaan?
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm....i see.

    Hoe zit het eigenlijk met veren? Ik zou graag wat extra arrows bijmaken, maar ik heb veren nodig. Nog altijd kan ik ze gewoon niet vinden.
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    NIiiiiice. Danke!

    Tijdens die quest Magic Lamp, zonder spoilers verder....begrepen jullie iets van die riddle? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik maar gewoon wat doe totdat het goed is, want ik begrijp de riddle zelf niet echt. :)
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Haha ik had niet opgelet deed maar wat en meteen op de eerste try goed :+
    Trouwens Kabuto, kun jij de DLC op de One dus al downloaden? Op de PS4 staat nog steeds niks...
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yes, die is te downloaden vanaf de store hiero.
     
  13. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Lol, die riddle was echt as easy as pie8)
    Snap je Gwent al wel nu?:+
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gwent niet meer mee bezig geweest, vond alle andere dingen zooooooveel boeiender eerst. :)

    Ik dacht dat ik de riddle ook begreep, er werd iets uitgelegd en ik dacht toen dat het met een volgorde te maken had. Nou niet dus, er bleven maar ghouls spawnen.
     
  15. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21

    Ik schrok me ook wezenloos, elke keer met dit soort geintjes denk ik dat ze iets aan het sharen hebben gedaan of aan het downloaden vanuit de us store. Gelukkig was het gisteren wel weer gefixt, maar dit soort geintjes kunnen echt niet vind ik. Nu was het 'slechts' alleen the witcher 3, de rest van mijn games werkte gewoon. Maar ik heb ook een keer op mijn vrije dag gehad dat ik lekker wilde gamen, maar wij een internetstoring hadden van 5 uur. Dan denk je: boeit me niet ik ga wel een campaign spelen van een random spel. Maar het probleem is gewoon, dan kom je niet bij je games. Xbox blijft dan vragen om een internetconnectie. Nu heb ik wel al mijn games digitaal maar alsnog bullshit als je het mij vraagt. Weet iemand of dit ook zo is als je de games fysiek hebt, of je dan ook internetconnectie moet hebben om te kunnen gamen.
     
  16. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Het raadsel is zeker wel een volgorde. En als je hem weet, is het ook best makkelijk
     
  17. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Gisteren ook in Novigrad geraakt.. ik dacht eigenlijk dat Novigrad en Skellige telkens andere maps waren??
    maar uiteindelijk is het dan toch één grote map met daarop die gebieden?

    BTW: hoe cool is het dat Geralt zijn baard groeit :), pas kort geschoren en enkele dagen later is ie al een stuk langer! :+
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Novigrad en Velen staan idd op 1 map. Skelige is een map op zichzelf.
    Blijf dat nog steeds een smetje vinden op de game. Had liever 1 grote map
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Alleen digitale kopers hadden er last van, dit kun je dus krijgen met een digital only toekomst. Maar idd, dit was ook de allereerste keer dat het gebeurde voor mij. Maar ik las dat het met CoD ook al was voorgevallen even. Je zou andere games echter wel moeten kunnen spelen offline man. Met uitzonderingen, want Dragon Age werkt niet. Ik moet dan mijn eigen console weer home console maken, wat weer met dat sharen te maken heeft.

    Dus toch he, ik heb constant die griet erover gevraagd en ik probeerde erachter te komen welke nou eerst was. Toen ging ik het zelf uitproberen en de statue die goed bleek, dat kon ik niet ophalen uit die riddle die zij opnoemde. Ah well.

    Had ik dus ook verwacht. Ik zat naar de kaart van Velen te kijken een tijdje terug en zag die hele grote stad en had zoiets van ''Zooooo dan...dit alles. Ook deze grote stad en daarnaast ook nog Novigrad?''. Maar dit bleek dus Novigrad, haha. Is dat Skellige ook een beetje groot nog?
     
  20. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik ga het gewoon nog een keer zeggen: wat is dit een zieke game! Kan echt genieten van het sightseeing opzich. En zulke vette characters! Zoltan is echt mn favoriet tot nu toe maar vind ook die halflings fantastisch
    iemand al die quest gedaan ten oosten van Novigrad, dat je dat beest van de Wild Hunt moest killen omdat ie de bee hives ruïneerde van de halflings? Zo vet hoe die kleine kabouters dan rennen :D

    Ook de quests van de Bloody Baron gecomplete.
    beetje triest einde :'-(

    Haha inderdaad. ik had mn baard eraf geschoren maar dat stond toch maar aardig gay. Blij dat ie weer is aangegroeid .
     

Deel Deze Pagina