1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Haha :) Ja volgens mij moest je, als je wilde dat het anders afliep, eerder in die questline al een andere keuze maken.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, echt super die kleine verschillen in mogelijke oplossingen en dan soms de onbedoelde consequenties

    Ik dacht het ook goed gedaan te hebben, vrouw met de Baron mee naar een healer, dochter niet meer afwijzend tegenover contact. Happy end! Maar die kindertjes... waar zijn die? Ws opgegeten ten gevolge van de keus mbt die boom spirit ...

    En geweldig hoe ze het cow farming hebben opgelost!
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Cow farming?
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb hem ook eindelijk gekocht. Vanavond gaan we los!
     
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Lvl 28 alweer.. Zit volgens mij op het einde van de mainquest
     
  6. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Dat heb je snel gedaan. Ik speel al vanaf de release bijna dagelijks en ben pas net bij de Bloody Baron aangekomen.
     
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Dat is bizar! Hetzelfde hier, speel alles te voet, en heb fucking veel sidequests gedaan en totaal niet gerusht ofzo. Heb geen last gehad van bugs enzo. Daarbij heb ik wel weekenden de hele dag en avonden door gespeeld
     
  8. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Misschien ben ik (on)bewust wel aan het treuzelen, om die game zo lang mogelijk te rekken. :whistle:
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  9. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Framerate is zeker beter geworden op ps4 nu voor mij. Camera rotation vooral. Af en toe kleine hick up. Wel heb ik nog steeds als ik loop dat het beeld niet vloeiend langs komt laat maar zeggen. Weet niet of dat aan de framerate ligt. Beetje vaag is het. Misschien gewenning. Ben al lang blij dat ik normaal de camera kan draaien en de game nu speelbaar is voor me.
     
  10. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Pearl farmen is sowieso beter
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je kon (kunt) bijv in White Orchard de koeien aan het begin vh dorp (stuk of 5) killen. Dan heb je 5 koeiehuiden. Die leveren bij merchants veel op (geldt voor alle huiden). Uurtje meditaten en de koeien leven weer. Herhaal tot in het oneindige. Cash cow!

    Als je dat nu doet, de koeien slacht en een uurtje meditate, dan komt er uit het niks een level ?? Troll die je aanvalt! Geniaal gewoon :)
     
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Finished it. Was echt een vette game maar ben wel even klaar met de middeleeuwse rpg's, hoop dat Fallout 4 dit jaar nog gaat verschijnen, al betwijfel ik dat en mocht de datum toch in dit jaar vallen dan word hij wel weer uitgesteld naar 2016.
    Ga voorlopig niet meer terug Witcher 3 in. De ervaring is compleet! Terug naar Bloodborne. Stiekem mijn goty so far ;)
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Netjes hoor. Voorlopig ben ik er nog wel even zoet mee, vanavond wil ik met de eerste quest van de Baron beginnen, dus volgens mij moet ik dan nog wel even ;) Bloodborn heb ik ook nog liggen, moet ik nog mee beginnen zelfs.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    De Bloody Baron quest is zoooo vet!!!
    Ja, je kan wel even
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Vraagje aan de mensen die m al hebben uitgespeeld: is er een point of no return (en zo ja; is die een beetje duidelijk aangegeven) of kan je lekker freeroamen na het einde? :)
     
  16. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe zit het trouwens met die saves? Stel ik save, switch van Death March naar een lagere difficulty (dan krijg je die achievement lock melding), haal enkele achievements en laad mn eerste save (dus voor dat ik naar een lagere difficulty ging), blijft die Death March achievement dan locked of kun je die dan nog halen?
     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Allebei
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Is de quest : Of swords and dumplings bugged ?
    Die Hattori Supplier komt niet opdagen :mad:
    Iemand een idee wat te doen ?
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ook de eerste uurtjes gespeeld op de hoogste difficulty. Wat een vette game zeg! Combat valt genoeg te leren, grafisch geweldig en ook het sfeertje voelt goed.
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    @X-Junk

    Heb je gewacht tot after dawn? Volgens mij moet dat
     

Deel Deze Pagina