1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 4 mei 2012.

  1. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Wie gaan deze game allemaal halen, op welk platform en welke faction ga je spelen? Ik wil de game maar ken niemand die de game van plan is te halen, dus ik twijfel nu een beetje.
     
  2. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ga hem na de zomer halen op de PS4 met een handje vol vrienden. Welke faction is nog niet bekend, maar het liefst ga ik voor de Dunmer. :+
     
  3. nicolle10

    nicolle10 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ga de game wel halen dinsdag
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben benieuwd. Veel van de PC gamers vonden Neverwinter beter dan TESO toen het allebei nog F2P was. Neverwinter vind ik wel een leuke RPG, maar die game is al geen €60 waard. Nu lees ik wel dat TESO een aantal flinke verbeteringen heeft ondergaan, maar ik ben nog steeds niet overtuigd. Ik ga eerst nog maar eens The Witcher 3 en DA:I spelen voordat ik aan TESO toe kom.
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb neverwinter een maandje of wat gespeeld op pc toen hij net uitkwam en vond het snel saai worden.
    Weinig skills, veel pay walls, weinig content en het Is eigenlijk vooral rode gebieden ontwijken ipv echte strategie.
    Neem aan dat het nu wel gigantisch verbeterd Is.
    En sowieso was het erg duur als je een beetje normaal wilt spelen... Geen idee hoe dat nu Is.
    Het systeem van ESO spreekt mij veel meer aan, gewoon complete game zonder elke hoek gebedel om geld.

    Ga er keihard an iig komende woensdag
     
  6. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Veel plezier voor degenen die hem gaan halen. Je krijgt sowieso een hele hoop content voor je geld, paar honderd uur aan quests.
     
  7. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik wil eigenlijk de versie met de statue voor de Xbox one, helaas nergens te krijgen. Ga dus waarschijnlijk toch maar voor de PS4 versie dan. Damn you, molag bal statue.
     
  8. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Ik heb hem nog steeds van de PC versie. :+ Je mist trouwens niet veel hoor, is gwn van plastic.
     
  9. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    I know, maar ik heb die Skyrim statue ook en die is ook fucking tof:p
     
  10. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Is het iets om een lijst te maken wie het op welk console gaat spelen? Voor eventuele guild ofzo?
     
  11. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Heb hem zelf op de PC. Wil hem misschien voor de One halen maar hoe zit dat dan? Kan je bijvoorbeeld met je oude char verder spelen of krijg je korting op de xbox one versie?
     
  12. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Als je hiervoor in aanmerking kwam had je al een tijdje geleden een mail hierover gekregen. Kon je voor 1-2 tientjes je account laten overzetten naar Xbone of PS4. Weet niet wanneer je de game op pc hebt gekocht? Volgens mij was dit alleen voor de mensen die hem in de eerste maand of 2 na release hebben gekocht.
     
  13. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Hmmmm ja, had hem bij de release :p. Mjah helaas. Weet niet zeker of ik hier dan 60 euro voor over zal hebben. Kijk nog wel ff :) Maar bedankt voor het antwoord.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Had hem inmiddels al op de PC gehaald en moet zeggen dat het me best bevalt. Qua menu's doet het Skyrim veel eer aan, maar de wereld zelf is een goede combinatie van de laatste drie SP games, Morrowind, Oblivion en Skyrim.

    Ik ben nog niet ver, maar het oogt allemaal erg aangenaam en zet een mooie sprookjesachtige sfeer neer.

    Het enige irritante is het ontbreken van een stem bij je character, ieder andere NPC heeft die wel. Het is behoorlijk lame als je het mij vraagt. Vroeger kon ik het nog wel begrijpen, maar nu niet meer.
     
  15. nicolle10

    nicolle10 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik koop hem voor de xbox one
     
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Doe dat dan in ieder geval niet. Misschien koop ik hem ook nog wel, maar sowieso geen PS4 natuurlijk. Ik wacht sowieso nog even tot de release voorbij is en de eerste patch is geweest. Pre-orderen of day-one purchases doe ik allang niet meer met al die kinderziektes.
     
  17. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    PS4 versie is al besteld en betaald, dus helaas!:whistle:
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat zal hopelijk meevallen, omdat deze titel al een tijdje draait op de PC.
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb net nog weer de launch van Neverwinter meegemaakt. De eerste maand waren de lag en disconnects toch wel zwaar aanwezig. Ook zijn de spelers op de consoles anders dan op PC, minder hardcore, meer casual. Zo is er sprake van een ware kick-epedemie die binnenkort ook aangepakt wordt (terwijl dit op de PC nooit een probleem is geweest).
     
  20. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik ga hem morgen voor de PS4 halen. Meer mensen die hem ook halen en op de PS4 spelen?

    Twijfel nog tussen DK en Templar. Race hangt daar ook vanaf natuurlijk.
     

Deel Deze Pagina