1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ja

    Vanaf 12:00 AM zou die er moeten staan toch ?
     
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Idd. Je loopt volgens mij automatisch het gesprek in met zo'n talk screen. Al gegoogled?

    Edit:

    Lees 3 dingen.

    1: blijf staan op plaats en mediteer voor 24 uur.
    2: ren ongeveer 50 meter van de plek en dan weer terug. Hattori (Hanzo?) zal er dan moeten zijn.
    3: finish een andere sidequest waar Hattori deel uit maakt
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2015
    X-Junk en TreV vinden dit leuk.
  3. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Netjes, daar krijg je een like voor. :lol:
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Snel uitgespeeld! :eek:

    Ik verwacht er nog wel een hele poos mee bezig te zijn. Maar ik lees her en deer best veel dat mensen hem al hebben uitgespeeld. Dat doet mij denken dat het toch allemaal een stuk minder groot is dan Skyrim. Ben benieuwd hoe lang ik er nog mee bezig ben ...
     
  5. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Of de game is na het einde klaar en je kan je meest recente save vóór de laatste quest laden, of de game gaat daarna verder. Allebei kan ik me moeilijk voorstellen :+

    Uitspelen en er klaar mee zijn zijn twee verschillende dingen he :) Ik ben nu ook voornamelijk mainquests aan het doen omdat ik gewoon verschrikkelijk benieuwd ben naar het verloop van het verhaal (en ik niet te overpowered wil zijn voor die quests), maar daarna zal ik nog uren zoet zijn met die treasure hunts, sidequests en contracts.
     
  6. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Denk dat dat toch ligt aan verschillende speelstijlen. Ik vind het vooral tof om hele gebieden door te zoeken, als ik ook maar een kleine afwijking zie op de map dan ga ik er al heen om het te checken. Ben dus echt van gebied naar gebied aan het gaan, doe ondertussen alle ?'s enzo. Ik heb meestal geen zin meer in side-quests wanneer ik het verhaal heb uitgespeeld, dus doe ik alles van te voren, de laatste missie van de main-quest bewaar ik dus echt voor het allerlaatst.
     
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    @PePzi NL

    Als de main quest uit is dan kan je verder zonder een vorige save te loaden bedoel ik
    :+

    @Gakkie

    Heb er zeker 80+ uur in zitten maar idd, had met Skyrim meer op de teller. Al die sidequests waar je hoofd van guilts kon worden duurde erg lang in mijn geheugen. En geen vervoer al heb ik zelden een paard gebruikt (haha) in Witcher.
    Las net dat iemand eerst alle sidequests wilt doen voor het clearen van de story want andersom slaat op de verveling.. Ken het gevoel maar gek genoeg werkt het voor mij ook vaak andersom.. Bij DA:I had ik dat heel sterk.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2015
  8. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Hoe zit het trouwens met die Nilfgaardian armor en crossbow set? Op de PS4 zijn deze nog steeds niet te downloaden, hoe zit dat op de Xbone? Las dat ze op de PS4 buiten Europa al wel de hele week beschikbaar zijn, snap niet waarom dat hier zo lang moet duren.
     
  9. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Was het bij skyrim niet zo dat je die niet uit kon spelen omdat er steeds nieuwe sidequests gegenereerd werden.

    Heb bijna alle sidequest gedaan en ben net aangekomen in Skellige
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    En ik maar denken dat het na de point of no return bijna klaar zou zijn 8)
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zo speel ik dus ook. Net Novigrad 'afgerond', dwz geheel verkend. Ben er twee avonden mee bezig geweest ... Moet nog steeds de pyres of novigrad quest doen. Maar ga eerst nog weer wat in Velen roamen :)
     
    TreV vindt dit leuk.
  12. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Denk dat qua grootte het verschil met Skyrim te maken heeft met het aantal dungeons. Bij Skyrim zijn er zo verschrikkelijk veel caves, ruïns, ect. dat het bijna onmogelijk is om alles te zien. In Oblivion waren dit er, volgens mij, nog meer. In Oblivion leken alle dungeons alleen wel veel meer op elkaar, in Skyrim waren de verschillen groter.

    Aan de andere kant is er in Witcher 3 ook verschrikkelijk veel te doen, zijn de sidequests, het verhaal en de NPC's veel boeiender en is de sfeer echt naar een hoger niveau getild. Is dan wel minder freeroam dan TES, maar doordat er meer structuur is komt het verhaal wel veel beter uit de verf.
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben nu een paar uurtjes bezig en bijna level 4. Volgens mij is het nu de bedoeling dat ik naar een ander gebied afreis, ik heb namelijk net die
    Griffoen en geest bij die put uitgemoord.
    Vind de combat overigens nog behoorlijk lastig. Als je 1 of 2 levels lager bent dan zo'n sterk beest dan is het echt zweten geblazen!
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    In de begin levels is het inderdaad nog wel lastig maar als je wat een hoog level bent kan je zo tegen vijanden die >5 levels hoger zijn met gemak aan. Die Quen damage absorbing en levens daarmee terugkrijgen is ook zeer nice.
     
  15. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Je kunt dan inderdaad naar een ander gebied voor de hoofdquest. Ikzelf ben eerst alle vraagtekens in White Orchard nog bijlangs gegaan en ben toen pas naar het volgende gebied gegaan, maar die keuze is geheel aan jezelf.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Angry Joe heeft ook eindelijk zijn review uitgebracht. Weer erg leuk gedaan, wanneer je door zijn opzettelijk overdreven stijl van presenteren heen kijkt. Goede review verder, volgens mij voldoende kritisch ondanks dat hij een fan van de serie is.

     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Zijn er nog 'missables' in deze game als je te snel naar een ander gebied gaat? Ik las dat je bijvoorbeeld bij Gwent met bepaalde NPC's moet spelen om bepaalde quests te unlocken.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Bepaalde quests falen ook bij bepaalde punten.
     
  19. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu aangekomen in No Mans Land.

    Ik snap het even niet. Bestaat deze game nou uit één grote map? Of is het zoals Dragon Age, want ik ging met fast travel naar een nieuw gebied (Vizima oid) en toen ik op de minimap keek en een custom cursor plaatste in White Orchard (1e gebied iig) om terug daarheen te reizen, toen zag ik die cursor niet terug op mijn minimap.

    Ik zou het heel jammer vinden als het niet één groot map is zoals Skyrim, of max twee dan vooruit....

    Allemaal verschillende maps zoals in Dragon Age vind ik eigenlijk best wel ruk. Voelt voor mij niet fijn in een RPG.
     
  20. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja wat Jorrie zegt, dat heb ik ook al een enkele keer gehad. En volgens mij zijn er ook wel enkele quests die je niet meer kunt doen als je voor een bepaald punt bent. Maar heb dat zelf nog niet ondervonden. Zou me er iig niet al te druk om maken want dat is denk ik echt maar een enkele quest hier en daar.

    Je begint in White Orchard, dat is een begingebied, soort van tutorialgebied. Dan reis je naar Velen en Novigrad. Deze twee gebieden zijn aaneen gesloten, dus één grote wereld (al lijkt het op de wereldkaart dat het twee aparte gebieden zijn, het is dus gewoon aaneengesloten. Dan heb je als tweede grote gebied Skellige Islands. Hier kun je niet rechtstreeks naartoe reizen maar dat moet via de hub. En dan zijn er nog twee kleinere gebieden waar je bijna niet komt op enkele momenten na (Vizima Castle en Kear Morhen).
     

Deel Deze Pagina