1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Verschillende onderdelen, Skellige, Kaer Morhen, Velen/Novigrad, White Orchard.
     
  2. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Vraag me wel af hoe kritisch hij daadwerkelijk is, als je naar de eerste paar minuten van die review kijkt. Snoepreisje naar Polen en achter de pc met een pot vaseline.. Review was verder wel ok, snapte alleen niet waarom hij bij de consoleversies een punt aftrok.

    Vind alleen die fans (of misschien beter gezegd, discipelen) van hem altijd van die enge mensen. Die man wordt door hen bijna verafgood. Als je ook die comments bij zijn video's doorleest, zitten volgens mij mensen bij die hem de hele dag door aan het verdedigen zijn. Heb sowieso niet zoveel met hem trouwens. Video's zijn af en toe wel vermakelijk, maar er zijn wel betere reviewers op youtube. Vind AngryCentaurGaming het altijd wel goed doen, humor is ook wat minder flauw dan bij Joe.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    ACG is inderdaad erg goed, nice dat je zijn naam noemt! Ik denk dat Joe het over het algemeen oprecht meent (dat zie ik aan zijn manier van vertellen in veel reviews), maar zijn stijl is inderdaad over-the-top. Dat accepteer ik gewoon als behorend bij de show. Over zijn discipelen.. ach, fans gedragen zich altijd raar. Misschien Angry Joe fans nog iets meer. Snap wat je bedoelt, maar dat boeit mij minder. Ben verder ook niet lid van mijn kanaal.
     
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    X-junk: is het nog gelukt?
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dit was ook mijn vraag! Gelukkig heeft @Barbabravo al een duidelijk antwoord gegeven. Ik 'schrok' al een beetje toen ik White Orchard verliet. Ook al is dat een gigantisch gebied, als dat alles was en de rest zoals DA:I, dan was ik ook wel een beetje teleurgesteld geweest. Fijn om te weten dat de rest van de game uit 2 gebieden bestaat, dat belooft nog veel moois.

    Ook begin ik de combat wat beter onder de knie te krijgen. Ik ga nog steeds wel eens dood, maar heb het gevoel dat ik nu ten minste elk gevecht kan winnen. Bij die eerste grote vogel zag ik het nog somber in.

    Hoe zit het trouwens met dat craften? Ik kwam bij een merchant die vrijwel alle ingredienten verkocht, dus ik heb ineens alle bommen en potions kunnen maken. Heb ze alleen nog niet echt gebruikt, maar ik vraag me ook af wat nuttig is en wat niet? Ik heb nu nog vooral eten op mijn d-pad zitten omdat je geen health regenerate. Ook heb ik tijdens battles helemaal geen tijd om over potions, bommen of spreuken na te denken voor mijn gevoel :p.
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Enkele Gwent kaarten zijn zeker missable, dus voor die quest (en dus achievement) collect all Gwent cards. Al erg vroeg in de game ook, als je White Orchard verlaat en je hebt daar nog niet alle kaarten gekocht / gewonnen dan kan je de quest al niet meer halen. Kan nu ook een andere Gwent quest niet meer halen omdat ik te ver was met de story. Best wel zuur, hoop dat ze dat er ooit wel uitpatchen.

    Dus advies: als je per se alle quests wil halen speel dan met iedereen zo snel mogelijk Gwent :)
     
  7. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Met de huidige patch verkoopt de inkeeper geen kaarten meer na de prologue en de scholar verdwijnt ook. Beide worden volgens Projekt RED gepatched in 1.4.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik speel met iedereen gwent zodra ik hem/haar ontmoet en hij/zij speelt.
     
  9. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Bij de laagste 2 moeilijkheidsgraden krijg je tijdens meditatie trouwens wel health terug. Swallow potion is trouwens beter voor health regeneration dan voedsel, kun je ook gwn tijdens gevechten gebruiken.

    In het hoofdmenu/glossary/bestiary kun je zien welke bombs, Signs en oils goed werken tegen welke vijand. Bombs en Signs kun je tijdens gevechten gewoon nog switchen, oils moet je echter voordat je aan een gevecht begint al gebruiken.

    Dan heb je ook nog decoctions, dit zijn veel sterkere potions die ook veel minder snel uitgewerkt raken. Deze hebben uiteenlopende effecten, maar geven (bijna?) allemaal hele grote boosts aan wat voor skills dan ook.
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  10. JamuellAble

    JamuellAble New Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    9
    Dat met het potions maken snap ik nog niet helemaal :mad:
     
  11. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Maaaaannnn zo fucking vet altijd als dit nummer wordt afgespeeld tijdens een gevecht:



    [​IMG]
     
    TreV en Eetstokje vinden dit leuk.
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Simpel toch, ingrediënten bij elkaar verzamelen of kopen, daarna maken :+
     
  13. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Zeker! Hieronder is mijn favoriet, die muziek zat ook in The Sword of Destiny trailer. Vooral dat throatsinging (noem je geloof ik zo?) is zo vet gedaan, past precies bij dat sfeertje.

     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2015
    Barbabravo vindt dit leuk.
  14. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Hmm tof, hopelijk geldt dat ook voor Olivier in de inn in Novigrad want die is weg bij mij :)
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Poeh
    Radovid vermoord, nu siden met Dijkstra of de Temeria aanhangers :+

    Is iemand die Scoia'tael elf nog tegengekomen van deel 2?

    Iorveth dus :+
     
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Aaah shit. Ben net een half uurtje uit White Orchard en heb nog geen Gwent gespeeld ;'(. Al was ik niet van plan om 1000/1000 te halen, dat lijkt me iets teveel van het goede.
     
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja klopt, past er echt goed bij! Hele soundtrack van de game vind ik trouwens wel echt dikke prima. Ook op Skellige (gister voor het eerst geweest) geeft het een super mooi sfeertje.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    MS is niet bepaald vlot wanneer het hier op aankomt.

     
  19. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    DLC van vorige week, crossbow set en Nilfgaardian armor, zijn nu ook (eindelijk) in Europa te downloaden voor de PS4.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421

Deel Deze Pagina