1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 4 mei 2012.

  1. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    De PS4 versie. Ben wel benieuwd naar de reviews.
     
  2. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Laatste tijd niet zoveel meer met gamen bezig, maar kon het toch niet laten als TES fan om deze te bestellen voor de Xbox One. Ken zelf verder nog niemand die hem ook gaat spelen op de Xbox One, dus als er meer mensen zijn ben ik wel in om samen op pad te gaan door Tamriel haha. Nog nooit een MMORPG gespeeld, maar lijkt me niet dat hij leuk is om in je eentje te spelen toch?
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Alleen spelen kan ook prima.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Komt ie morgen al uit ?!? Ik dacht later. Ga hem zeker spelen (PS4), maar eerst TW3 uitspelen, dus dat duurt nog wel ff ...
     
  5. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Denk dat het sowieso wel een maand of 2 en een paar patches duurt voordat de game een beetje normaal te spelen is. Op de pc zitten er nu nog steeds bugs in die er tijdens de beta ook al in zaten. Verwacht de eerste paar weken op consoles ook grote problemen, hoop voor de mensen die hem gaan halen dat ik het fout heb.
     
  6. JohnDb

    JohnDb Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    14
    Haal hem ook op de one , heb er zin aan !
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Morgen zal het ongetwijfeld niet te spelen zijn ... al is er wel een day one patch van 17gig dus de disc spelers die overdag werken zullen pas s'avonds laat of overmorgen kunnen beginnen :+

    Digitale versies kunnen over 5 uur al los gelukkig :D



    Factie is ook belangrijk, dat bepaald uiteindelijk met wie je kunt spelen.
     
  8. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik zal inderdaad morgenavond pas kunnen spelen (disc versie). Het is wel handig als degenen die het wat uitmaken even een factie afspreken voor morgen met elkaar. Mij maakt het niet uit, ik kan elke race met elke factie gebruiken, dus het is mij om het even.
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik ben op de PC gelukkig nog geen bugs tegengekomen, alleen veel laadschermen om in de game te komen. Deze duren ook nog best lang, terwijl ik alles op Ultra heb staan en qua spel speelt dat soepel. Het spel zelf is heel goed te doen hoor nu, en de kleine irritaties bijt je je zo doorheen, maar ik heb ze nog niet ervaren. Ja, de questmarker misschien als enige, maar ook maar af en toe.
     
  11. Rossi

    Rossi Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    5
    Patch downloaden op de PS4 gaat helaas heel traag
     
  12. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Ik haal op de PS4 bijna nooit mijn volledige downloadsnelheid. Valt me op dat het 's ochtends (Nederlandse tijd, uiteraard) altijd veel sneller lijkt te gaan dan in de avond. Geen flauw idee waar dat door komt, miss heeft het met drukte te maken ofzo.
     
  13. Software Bug

    Software Bug Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 9 jun 2015
  14. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    had een dienst geruild met mijn stomme kop, dus vanmorgen nog om snel 9:30 opgehaald voor het werk. dus vanavond eerst maar installeren. hoop dat het een beetje snel gaat. heb er wel stickers bij voor op de xbox one:p
     
  15. Rossi

    Rossi Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    5
    Die haal ik ook nooit, maar nu is het wel heel extreem. Ik gok dat ik morgen pas kan spelen..
     
  16. Rossi

    Rossi Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    5
    Die haal ik ook nooit, maar nu is het wel heel extreem. Ik gok dat ik morgen pas kan spelen..
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Benieuwd naar jullie impressies. En dan vooral over hoe de quests zijn, de sfeer, combat en graphics.
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ligt het aan mij of heeft deze game geen subtitles? Sommige NPC's zijn soms erg slecht te verstaan namelijk
     
  19. nicolle10

    nicolle10 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb de game sinds vanmorgen maar de update duurt heel erg lang en de servers liggen eruit
     
  20. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Blij dat ik hem vanochtend al gehaald en geinstaleerd heb voordat ik naar me werk ging. Staat gepatched en al klaar om straks te starten.
     

Deel Deze Pagina