1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 4 mei 2012.

  1. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Laatste 2 GB nog downloaden en dan eindelijk de patch binnen. PS4 is al vanaf 11:30 vanmorgen bezig, echt belachelijk hoelang het downloaden duurt. Waar is de tijd dat je een game kocht en bij thuiskomst gewoon kon spelen en ook nog eens bugvrij.

     
  2. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    t0xic Ballz en Dirty D4n kun je adden als je wilt gamen. Ik en mijn broer spelen. Heb er speciaal een extra xbox one voor gehaald hahahahaha
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Combat is typisch Elder Scrolls, dus gewoon prima. Quests vind ik so far niet heel erg boeiend. Vind ze wat standaard. Grafisch vind ik de game enorm tegenvallen. Vind het er outdated uit zien. Naar mijn idee is Skyrim op de 360 mooier zowat. Heb de game nu een paar uur gespeeld, maar vind het gewoon saai so far. Terug naar de Witcher 3.
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Bij mij gaat dat downloaden op de PS4 de laatste tijd ook langzaam. Als ik dan even op pauze druk en h'm 5 seconden later weer activeer, dan gaat ie weer als een speer. Bij een grote download moet ik dit wel meerdere keren herhalen, omdat het downloaden weer stagneert.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh damn...tegenvallend zo te horen dan. Wat ik net in video's van een vriend zag op Xbox One vond ik best netjes allemaal nog. Kan natuurlijk dat de quests later veel toffer worden he. Maar ik begrijp heel goed dat je terug naar Witcher 3 gaat. :)

    Ik denk wel dat je je erop verkijkt over Skyrim. Dit is duidelijk mooier en scherper. Ziet er ook soepel uit.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2015
  6. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Waar slaat sartklaar in godsnaam op. Je kan alleen naar het begin scherm. En zit nu al ruim een half uur te wachten op de laatste 5%.
     
  7. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Is die game, nadat je dan eindelijk die patch hebt gedownload, al wel een beetje te spelen? Zat vanavond ESO forums door te lezen en zag veel klachten van mensen die niet kunnen inloggen, consoles die vastlopen, ect.
     
  8. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Bevindingen graag! :+
     
  9. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Net even gespeeld. Loopt best prima. Is nog erg druk in de start area's maar lijkt me een leuke game. Geen Elder Scrolls zoals je gewend bent, maar zeker een vette game die ik wel even grijs ga spelen. Kan niet wachten totdat ik lekker kan gaan smithen
     
  10. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Het was echt lekker druk ja in de tutorial en het eerste stadje. Heerlijk. Zo veel te ontdekken ook in dat stadje. Geen problemen ondervonden. Inloggen ging goed. Geen vastlopers of iets. Wel wat lagg als het druk is. Ben bang dat ook ik dit helemaal grijs ga spelen.

    Dragonknight Dunmer Magicka DPS named Fellandris
     
  11. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Spel gister gespeeld.

    En ziet er niet verkeerd uit. Geen inlog problemen kon zo spelen. Geen bugs nog tegengekomen of andere rare fratsen.

    Het kan dus wel een spel releasen zonder gezeik!!!
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je moet niet vergeten dat het spel al een paar jaar op de PC uit is.
     
  13. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    gister om 19:30 spel kunnen installeren, pas om 10:30 kunnen spelen, heeft ruim een uur gedaan over de laatste 5%.
    poppetje aangemaakt, ziet er goed uit. ben nog niet zo ver, maar was al lekker druk met andere mensen. helaas kan ik waarschijnlijk zaterdag pas weer spelen. maar zou blij zijn als ik mijn boog heb.
    had wel het gevoel dat het soms een beetje haperde, maar kan ook aan mij liggen.
     
  14. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja op drukke plekken krijg je even lag. Installatie duurde bij mij ook drie uur.
     
  15. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik had ook gelijk al keuze crisis bij mijn eerste skill point.
     
    PineaPPle JOE vindt dit leuk.
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vrijwel geen laadtijden wanneer je huizen binengaat, das wel netjes. Beter hebben de toekomstige Bethesda games ook die laadtijden niet meer.
     
  17. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Het gaat hier toch om de console versie niet om een PC versie.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    De console versie is op de PC versie gebaseerd. Veel bugs zijn dus in het verleden al gepatched.
     
  19. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    ik speel de game op de ps4 maar hoe kan je de chat uitzetten bij the elders scroll online. Ben ik aan het spelen hoor ik allemaal gepraat van anderen door heen.
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt het voice volume helemaal uit zetten of je mic erin pluggen maar uit je oor laten, in een party zitten of zelfs een guild joinen en daar in een stil kanaal opzoeken.
    Niet echt geweldige opties maar beter dan het gekraak en geleuter van die gasten aanhoren.

    Ik speel zelf met headset en als ik niet in een party zit zet ik gewoon de Chat uit op de headset zelf.

    Maar het is idd erg gaar geregeld, zelfs als je de area chat leaved zet hij je weer netjes terug zodra je zoned.
    Probleem is een beetje dat als ze een optie maken het uit te zetten mensen niet meer kunnen communiceren afgezien van de paar standaard Chat macros.
     

Deel Deze Pagina